تولید محتوای اختصاصی

جهت سفارش یا مشاوره در مورد تولید محتوای اختصاصی با شماره های ۶۶۸۴۵۵۲۸-۰۲۱ و ۰۹۱۰۱۶۵۱۲۵۴ تماس بگیرید.

تولید محتوای اختصاصی یکی از فیلدهای بسیار مهم برای افزایش رتبه وب سایت و حوزه دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود. تولید محتوای اختصاصی یک کار بسیار حرفه ای و تخصصی است. برای تولید محتوای اختصاصی نیاز به دانش نگارشی و بهینه سازی و هوشیاری زیادی می باشد. در ادامه برخی از روش های مفید برای تولید محتوا به صورت کاملا اختصاصی را معرفی می کنیم. این روش ها می تواند به شما در تولید محتواهای بسیار با کیفیت و حرفه ای کمک کند.

روش های تولید محتوای اختصاصی

استفاده از وب سایت های مختلف

تولید محتوای اختصاصی

یکی از متداول ترین راه های تولید محتوای اختصاصی استفاده از وب سایت ها می باشد. می توانید برای یافتن محتوا وب گردی کنید. برای این که محتوای خوبی بسازید باید برای این کار وقت صرف کنید و مطالب وب سایت های مختلف را مطالعه کنید.

در مورد موضوعی که می خواهید در مورد آن محتوا تولید کنید به جستجوهای اینترنتی بپردازید. عبارت های کلیدی متفاوتی را که شما را به مقصد می رساند جستجو کنید تا به منابع مختلف دست پیدا کنید. هر کدام از این منابع آنلاین و وب سایت های مختلف می توانند قسمتی از مطلب شما باشند. دقت کنید که به هیچ عنوان کپی برداری نکنید. برای تولید محتوای اختصاصی بدیهی است که کل متن شما باید یونیک و اختصاصی تولید شده باشد. پس از این که به تحقیقات آنلاین پرداختید می توانید یک فایل ورد باز کنید و متن خود را بنویسید. یعنی برداشتی که از موضوع در وب سایت های مختلف داشته اید را بنویسید.  این راه یکی از متداول ترین و ساده ترین راه های تولید محتوای اختصاصی به شمار می رود.

ترجمه مقالات خارجی

تولید محتوای اختصاصی با استفاده از ترجمه

یک راه دیگر برای تولید محتوای اختصاصی استفاده از مقالات و مطالب معتبر به زبان های دیگر است. برای این کار باید خود دست به کار شوید و به ترجمه بپردازید. البته دقت کنید که مطالبی که برای ترجمه انتخاب می کنید معتبر باشند. این کار باعث می شود که یک مطلب حرفه ای و معتبر و با نگارشی تازه تولید کنید. تولید محتوای اختصاصی به این روش در برخی از مواقع باعث می شود که مطلب شما بسیار جدید و تازه تر باشد. در واقع شما اولین یا از اولین کسانی هستید که این مطلب را در وب سایت خود منتشر کرده اید. این باعث می شود که ربات های موتورهای جستجوگر به شما نمره خوبی به خاطر محتوا و کیفیت آن بدهند. در حال حاضر روش ترجمه یکی از متداول ترین و رایج ترین روش های تولید محتوای اختصاصی و با کیفیت محسوب می شود. بسیاری از شرکت ها، مجموعه ها و کارشناسانی که در حیطه تولید محتوای اختصاصی و یونیک کار می کنند از این روش استفاده می کنند.

استفاده از ویدئو

تولید محتوای اختصاصی با ویدئو

استفاده از ویدئو یک روش بسیار ابتکاری برای تولید محتوای اختصاصی در هر حرفه ای به شمار می رود. برای این کار می توانید به تماشای ویدئوهای مختلفی که در سطح اینترنت وجود دارد بپردازید. سپس یافته های خود را به تحریر درآورید. این کار به خصوص در مواقعی که نمی توانید در مورد مطلب خود مطالب خوبی به زبان فارسی پیدا کنید مفید می باشد. به طور مثال این روش برای پروژه های سئو سایت پزشکی بسیار مناسب می باشد. در برخی از حوزه های پزشکی نمی توان منابع زیادی به زبان فارسی پیدا کرد. اما به راحتی ویدئوهایی به زبان اصلی در اینترنت وجود دارد. با مشاهده این ویدئوها می توانید علاوه بر این که مطالب خوبی پیدا می کنید درک بهتری از مطلب مورد نظر داشته باشید و محتوای دقیق تری بنویسید.

این که از چه ویدئوهایی و در چه دسته ای استفاده کنید مهم است. این کاملا وابسته به موضوع سایت شما می باشد. برای این که بهتر متوجه شوید مثالی می زنیم. فرض کنید می خواهید برای سایت یک شرکت مهندسی تولید محتوای اختصاصی انجام دهید. این وب سایت متعلق به شرکتی است که محصولاتی را در دسته برق تولید می کند. مشخص است که باید موضوعاتی مرتبط تولید کنید. به طور مثال مطالب روانشناسی اصلا برای این سایت مناسب نیست. مطالب شما باید در همان دسته شرکت باشد. یا حداقل به آن مرتبط شود. برای این که بهتر درک کنید خود را جای مخاطبان سایت بگذارید. به این فکر کنید که سایت چه نوع مخاطبانی دارد. این مخاطبان به چه چیزهایی علاقه دارند. موضوعاتی مرتبط را پیدا کنید. سپس ویدئوهای مرتبط را پیدا کرده و با استفاده از آنها محتوا بنویسید.

استفاده از روش های مقایسه

تولید محتوای اختصاصی به روش مقایسه

روش مقایسه یک روش بسیار خلاقانه برای تولید محتوای اختصاصی و در عین حال ارزشمند است. از این روش به خصوص برای سئو سایت فروشگاهی می توانید استفاده کنید و نتیجه خیلی خوبی بگیرید. به این صورت که محصولات سایت را محصولات هم رده خود از نظر قیمت یا امکانات یا هر مورد دیگری مقایسه کنید. در واقع با این کار به تولید محتوای اختصاصی و تحلیلی می پردازید که بسیار برای کاربران مفید خواهد بود. علاوه بر این که به دلیل امتیاز بالا در مورد سطح محتوای خود می توانید رتبه های بهتری داشته باشید به کاربران کمک می کنید که با بررسی دقیق تر محصول مورد نظر را بخرند. این دقیقا اصل کاری است که باید در تولید محتوای اختصاصی به هر روشی که تولید می شود رعایت شده باشد. محتوا را باید برای کاربر بنویسید. اما همان را به گونه ای بنویسید که بهینه هم باشد. یعنی موتورهای جستجو نیز متوجه شوند که شما استاندارد کار می کنید.

از روش مقایسه می توانید برای تولید محتوای اختصاصی برای صفحات خدمات یک شرکت یا حتی یک مقاله علمی نیز استفاده نمایید! خیلی راحت می توانید نوع خدماتی که می خواهید توضیح دهید را با خدمات دیگر شرکت از نظر جزئیات و موارد دیگر بررسی کنید. یا حتی روش ها و ابزارهایی که برای این کار نیاز است را با دسته های خدماتی دیگر نیز مقایسه کنید و محتوای ارزشمندی تولید نمایید.

استفاده از روزنامه و مجله های علمی

تولید محتوای اختصاصی با استفاده از مجلات

مطالب موجود در مجله های علمی نیز برای تولید محتوای اختصاصی مفید خواهد بود. می توانید مجله های علمی در حوزه های مختلف را پیدا کنید که شامل مطالب خیلی خوبی هم هستند. به طور مثال مجله های علمی در حوزه هایی مانند روان شناسی، تکنولوژی و ارتباطات، پزشکی و… وجود دارند. مطالب موجود در این مجلات به طور معمول بسیار معتبر می باشد. در بسیاری از مواقع می توانید با مطالعه آنها مطلب خوبی برای نوشتن پیدا کنید. بسیاری افراد از این روش استفاده نمی کنند. شما می توانید از این روش برای تولید محتوای اختصاصی و در عین حال بسیار تازه و با موضوعی نو استفاده نمایید. چرا که مطالب منتشر شده در مجلات در بسیاری موارد از زاویه ای متفاوت به یک موضوع می پردازد. همین موضوع می تواند باعث جذابیت بیشتر محتوا و مطالب شما شود.

کتاب خوانی

تولید محتوای اختصاصی از روی کتاب

یک روش سنتی برای تولید محتوای اختصاصی این است که از کتاب های چاپی استفاده کنید. می توانید به کتابخانه بروید و با مطالعه کتاب های مختلف در مورد موضوع مورد نظر خود مطالب خوبی پیدا کنید. البته امروزه نسخه آنلاین بسیاری از کتاب ها وجود دارد. می توانید از نسخه های آنلاین به صورت pdf یا نسخه های آنلاین دیگر کمک بگیرید. استفاده از کتاب ها از قدیم یکی از بهترین روش های تحقیق به شمار می رفته است. شاید شما هم زمانی را به یاد بیاورید که برای یک تحقیق علمی به کتابخانه ها می رفتیم و از بین کتاب های مختلف مطالبی را گردآوری می کنیم. حتی برای اتمام یک پایان نامه دانشگاه هنوز هم استفاده از کتاب ها یک روش رایج است. اگر دقت کنید مقالات و پایان نامه های دانشگاه هم بی تکرار است. یعنی همه ما از قدیم با تولید محتوای اختصاصی درگیر بودیم. شاید به ذهن خیلی از ما نمی رسید که روزی تولید محتوای اختصاصی برای سایت بتواند تجارت ما و میزان درآمدمان را دگرگون کند.

استفاده از تجربیات

تولید محتوای اختصاصی با استفاده از شرح تجربیات

یک روش بسیار جالب و در عین حال کارآمد برای تولید محتوای اختصاصی استفاده از تجربیات است. به طور مثال ممکن است که خودتان تجربه ای در مورد موضوعاتی که ممکن است برای سایت مفید باشد داشته باشید. همین تجربیات را می توانید در قالب یک مطلب در سایت منتشر نمایید. با این کار علاوه بر این که با تولید محتوای اختصاصی به افزایش کیفیت سایت خود کمک کرده اید یک مطلب نو در دنیای مجازی وب سایت ها منتشر کرده اید. خیلی وقت ها همین مطالب به دلیل نو بودن یا این که از زاویه ای دیگر یا با زبانی دیگر در مورد این مطلب صحبت می کنند برای کاربران جذاب و کارآمد هستند. حتی از تجربیات دیگران نیز می توانید استفاده کنید. اگر در اطرافیان خود اشخاصی را می شناسید که اطلاعات یا تجربه خوبی در موضوعاتی که می خواهید درباره آن بنویسید دارند حتما از آنها بخواهید که تجربیات خود را با شما در میان بگذارند. می توانید آنچه را که دریافت کرده اید به صورت یک مطلب در سایت منتشر نمایید. 

تولید محتوای اختصاصی جذاب تر

ترکیب متن و عکس

تولید محتوای اختصاصی جذاب با ترکیب تصویر

شاید در یک نگاه ابتدایی برداشتی که از تولید محتوای اختصاصی شود تنها تولید یک متن باشد. اما چنین نیست. متن تنها نوعی از محتواست. محتوا می تواند متن، عکس، ویدئو، فایل های pdf و یا از دسته های مختلف دیگری باشد. در تولید محتوای اختصاصی هر کدام از محتواهایی که به کار می رود باید یونیک و یکتا باشند.

یک محتوای اختصاصی حرفه ای در واقع محتوایی است که علاوه بر موتورهای جست و جو برای کاربر جذاب باشد. پس رعایت مواردی که باعث شود کاربر بیشتر در سایت بماند و از مطلب شما لذت ببرد مهم است. یکی از ساده ترین کارهایی که می توان برای ایجاد یک صفحه جذاب انجام داد ترکیبی از متن و عکس است. توصیه می شود که پس از این که از روش های معرفی شده و استانداردی که برای تولید محتوای اختصاصی وجود دارد استفاده کردید و مطلب خود را به اتمام رساندید به جست و جوی تصاویر برای مطلب خود بپردازید. تصاویری انتخاب کنید که مرتبط با مطلبی باشد که در مورد آن صحبت می کنید. سعی کنید که این تصاویر را در جاهای مختلفی از محتوای کلی خود قرار دهید. با این کار علاوه بر این که با روش های استاندارد تولید محتوای اختصاصی یک مطلب خود ایجاد کرده اید و می توانید از آن برای رتبه دار کردن سایت خود استفاده کنید، سایت جذاب تری خواهید داشت که کاربران از بودن در آن لذت می برند.

ساخت ویدئو

تولید محتوای اختصاصی ویدئویی

همان طور که گفتیم ویدئو یکی از پارامترهایی است که می توانید در تولید محتوا از آن استفاده کنید. در واقع ویدئو خود یک محتوا است! می توانید با استفاده از یک فیلم مطالبی را که می خواهید به کاربر انتقال دهید را به صورت کلامی و تصویری به او بگویید. اما یک نکته مهم وجود دارد که لازم دانستم در مورد ویدئو به شما بگویم. در اینجا در مورد تولید محتوای اختصاصی صحبت می کنیم که برای کاربر مناسب باشد و در عین حال بتوانیم با استفاده از آن رتبه های سایت خود را بهتر کنیم. یک نکته در مورد ویدئو وجود دارد. ربات های گوگل توانایی مشاهده ویدئوی شما را ندارند. اما این دلیل نمی شود که فکر کنید که ویدئو نمی تواند برای ارتقای رتبه مفید باشد. اگر به شیوه تولید محتوای اختصاصی شرکت های مطرح دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که آنها از ویدئو در مطلب خود استفاده می کنند. نکته ای که وجود دارد این است که مطالب را که در ویدئو توضیح داده اید را به صورت متنی هم بنویسید! شاید فکر کنید این دوباره کاری است و فایده ای ندارد. اما چنین نیست. با این کار شما با هم با استفاده از متن و هم ویدئو تولید محتوای اختصاصی کرده اید. گوگل متوجه می شود که شما درباره چه صحبت می کنید و به شما رتبه می دهد. خیلی از کاربران هم ممکن است علاقه داشته باشند که ویدئو های شما را ببینند و حوصله کافی برای خواندن مطالب را نداشته باشند. در واقع شما همه نوع کاربر را جذب کرده اید. علاوه بر این که به صرف ماندگار شدن کاربر در سایت شما حداقل تا پایان ویدئو نمره خوبی به خاطر عدم خروج کاربر از سایت دریافت می کنید.

اهمیت تولید محتوای اختصاصی

افزایش رتبه سایت

اهمیت تولید محتوای اختصاصی برای سئو

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تولید محتوای اختصاصی این روزها اهمیت بیشتری پیدا کند سئو می باشد. کارشناسان سئو با استفاده از تولید محتوای اختصاصی تلاش می کنند که رتبه های سایت شما را در موتورهای جستجوگر ارتقا دهند. یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که به خصوص گوگل در مورد بهینه سازی به عنوان یک فاکتور مهم نام برده است محتوا است. به همین جهت وب سایت های مختلف تلاش می کنند تا از نظر محتوا از هم پیشی بگیرند. از آن جایی هم که محتوای کپی شده باعث جریمه شدن وب سایت می شود اهمیت تولید محتوای اختصاصی پر رنگ تر می شود.

افزایش مشتریان!

تاثیر تولید محتوای اختصاصی در جذب مشتری

بله تولید محتوای اختصاصی به صورت غیر مستقیم باعث افزایش مشتریان شما می شود. برای درک بهتر این موضوع کافی است یک لحظه خود را جای کاربری که وارد سایت شما شده است بگذارید. تصور کنید که با جستجوی عبارتی وارد یک سایت می شوید. بدیهی است که به سرعت وارد صفحه تماس با ما نخواهید شد. اگر سایتی که وارد آن شده اید مربوط به یک شرکت باشد به احتمال یکی از صفحات خدمات آن شرکت صفحه هدف شما خواهد بود. اگر محتوای صفحه بی ربط یا بی معنی باشد با آن مجموعه تماس می گیرید؟ معلوم است که از سایت خارج می شوید. چرا که به آن مجموعه اعتماد نخواهید کرد. تولید محتوای اختصاصی و با کیفیت دقیقا به همین دلیل باعث می شود که کاربرانی که وارد سایت شما می شوند به مشتری تبدیل شوند. از آن جایی هم که گوگل به کاربران اهمیت زیادی می دهد به خاطر احترام به آنها به طور رسمی اعلام کرده است که برای کسب رتبه برتر باید تولید محتوای اختصاصی انجام دهید. محتوای کپی شده یا نزدیک به کپی توسط الگوریتم های گوگل شناخته خواهد شد.

اعتمادسازی بیشتر

اهمیت تولید محتوای اختصاصی برای اعتمادسازی

تولید محتوای اختصاصی نشان می دهد که شما یک مجموعه درست و حسابی هستید. شاید این موضوع زیاد به نظر خودتان هم نرسیده باشد. اما تجربه نشان داده که کاربران خیلی به این مطلب توجه دارند. در بسیاری مواقع کاربران در بین سایت های مختلف می گردند و از این وب گردی ها به سایت های مختلفی بر می خورند. خیلی از این وب سایت ها از طریق تولید محتوای اختصاصی به سئوی بالا نرسیده اند! منظور این است که با تغییر محتوا یا استفاده از محتوای دیگران و روش های اشتباه به رتبه بالایی رسیده اند. فرض کنید که گوگل هم متوجه این موضوع نشود که می شود. مطمئن باشید که کاربران اینترنتی مطالب شما را می خوانند. اگر در سایت خود از روش های اصولی برای تولید محتوای اختصاصی و تازه استفاده کرده باشید کاربران متوجه می شوند که با یک مجموعه بسیار حرفه ای و پیشرفته طرف هستند. به همین دلیل به شما اعتماد خیلی بیشتری پیدا می کنند.

تولید محتوای اختصاصی + سئو

۳۰۰ کلمه

۱۵/۰۰۰ تومان

تولید محتوای اختصاصی + سئو

۶۰۰ کلمه

۲۵۰۰۰ تومان

تولید محتوای اختصاصی + سئو

۹۰۰ کلمه

۳۵۰۰۰ تومان

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button