صفحات مهم سایت

وجود برخی صفحات در سایت برای کاربران از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. اما از آنجا که این صفحات را برای کارفرمایان مهم می باشد که به آن اهمیت نمی دهند. در ادامه به معرفی برخی صفحات مهم سایت برای کاربران خیلی مهم هستند اما گاهی جای آنها در بسیاری از وبسایت ها خالی می باشد می پردازیم.

این صفحات مهم را فراموش نکنید

درباره ما

درباره ما از صفحات مهم سایت

یکی از صفحات مهم سایت کاربران علاقه خیلی زیادی به بازدید از آن دارند اما گاهی کارفرمایان آن را نادیده می گیرند صفحه ای با نام درباره ما می باشد. در طراحی سایت شرکتی صفحه درباره ما به طور معمول در قسمت منوی سایت قرار داده می شود. اما در وب سایت های فروشگاهی ممکن است در قسمت فوتر گذاشته شود. اهمیت صفحه درباره ما برای کاربران وب سایت های شرکتی بیشتر احساس میشود. این صفحه باید توضیح دهید که مجموعه شما در چه زمینه ای و با چه هدفی کار می کند. همچنین به طور معمول در این صفحه مقداری در مورد چگونگی شروع کار و برخی موارد دیگر توضیحاتی داده می شود. کاربران با مطالعه این صفحه بیشتر با شما آشنا می شوند. صفحه درباره ما یکی از صفحات خیلی مهم است که می توانید برای اعتماد سازی از آن استفاده کنید.

قوانین و مقررات

صفحه قوانین و مقررات نیز یکی از صفاتی می باشد که برای خیلی از کاربران سایت شما اهمیت بالایی دارد. این صفحه شامل توضیحاتی خواهد بود که قوانین و مقررات مجموعه شما را در مورد ارائه خدمات مختلف یا شیوه های گارانتی برای کاربران توضیح می دهد. این صفحه از صفحاتی است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی خیلی حرفه‌ای حتما نیاز خواهید داشت. ممکن است که کاربران محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه شما خرید کرده باشند و از آن ناراضی باشند. با مراجعه به صفحه قوانین و مقررات می توانند با شیوه‌های بازگشت کالا یا قوانین شما درمورد گارانتی محصولات آشنا شوند.

پرسش های رایج

صفحه پرسش‌ های متداول یا سوالات رایج نیز از صفحاتی می باشد که مجموعه های خیلی حرفه ای در وب سایت خود قرار می‌دهند. در این صفحه سوالاتی که بیشتر کاربران به طور معمول از چه می پرسند به همراه پاسخ آن به صورت سوال و جواب نوشته می شود. همچنین می‌توانید خودتان سوال و جواب ها را که می دانیم مفید خواهد بود در این صفحه بگنجانید. پرسش های رایج یک صفحه خیلی مهم در وب سایت های شرکتی به شمار می رود. این صفحه از پر بازدید ترین صفحات وب سایت می باشد.

نمونه کارها

صفحه نمونه کارهای پروژه ها مهم دیگری است که بیشتر کاربران به بازدید از آن علاقه خیلی زیادی دارند. این صفحه نیز از صفحات خیلی پر بازدید در بسیاری از وب سایت ها می باشد. از طریق این صفحه کاربران می توانند نمونه کارهای انجام شده شما را مشاهده کنند. مشاهده نمونه کارهای حرف های شما باعث می شود که کاربران بیشتر به شما اعتماد کنند و ترغیب شوند که برای ارائه خدمات شرکت یا مجموعه شما را انتخاب نمایند. این صفحه در بسیاری از موارد توسط کارفرمایان نادیده گرفته می شود. خیلی مهم است که محتوای نمونه کارها همیشه آپدیت باشد.

صفحه پشتیبانی

بسیاری از وب سایت های حرفه ای صفحه ای به نام پشتیبانی دارند. با توجه به نوع وبسایت ممکن در منوی قسمت فوتر سایت قرار داده شود. این که صفحه ای برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان خود داشته باشید نشان می دهد که شما یک مجموعه حرفه ای و بزرگ هستید. خدمات پشتیبانی می تواند در مورد محصولات یا حتی خدمات وجود داشته باشد. این نشان می‌دهد که شما کیفیت محصولات و خدمات خود را تضمین می کنید. صفحه پشتیبانی نیز می تواند میزاند اعتماد کاربران به شما را افزایش دهد.

آموزش کار با سایت

ممکن است که بسیاری از کاربران شیوه کار با وب سایت شما را بلد نباشند. به طور مثال ممکن است که کاربری بلد نباشد که چگونه در وبسایت شما ثبت نام کنند. آیا افرادی ممکن است که ندارند چگونه خرید آنلاین انجام دهند. می توانید صفحه آموزش کار با سایت داشته باشید چه آموزش هایی در این مورد در آن قرار گرفته باشد. به طور مثال این صفحه در طراحی فروشگاه آنلاین می تواند شامل مواردی مانند آموزش ثبت نام در سایت ورود به سایت یا حتی آموزش های تصویری خرید آنلاین باشد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button