طراحی سایت اقساطی | طراحی سایت قسطی

طراحی سایت قسطی طرح ویژه ای است که به شما کمک می کند در دنیای جدید که پر از کسب و کارهای آنلاین است بتوانید به شیوه نوین کار کنید. طراحی سایت اقساطی یکی از طرح هایی است که در جهت کمک بیشتر به مشتریان محترمی که قصد شروع پروژه وب سایت خود را دارند در نظر گرفته شده است. امید است که در دنیای دیجیتالی امروز بتوانیم به گسترش صنعت کشور با استفاده از درآمدهای آنلاین و جذب مشتری از وب سایت کمک نماییم. دنیای تجاری جدید به شما دیگر این امکان را نمی دهد که بتوانید با شیوه های قدیمی و سنتی کسب درآمد کنید. دیگر همه برای معرفی خودشان به وب سایت نیاز دارند. به کمک وبسایت می توانید به راحتی هر آن چه را ارائه می دهید و یا برای فروش دارید به همه مشتریان خود نشان دهید. مشتری خود می تواند توضیحات مورد نیازش را در مورد یک کالا یا خدمات دار وبسایت شما بخواند. می تواند ساعت ها وقت بگذارد تا محصولات را با هم مقایسه کند. امروزه دیگر هر کسب و کاری باید سایتی داشته باشد. در هر حرفه ای هستید بهتر است هر چه زودتر به این شیوه کسب و کار بپیوندید. اگر بودجه کافی ندارید می توانید از طرح های طراحی سایت قسطی و پرداخت های مدت دار استفاده کنید. به هر حال فرصت را غنیمت شمارید. هر روز که می گذرد تعداد رقبایتان بیشتر می شود. امروز بهتر از فرداست.

لازم به ذکر است که هزینه نهایی طراحی وب سایت در طرح طراحی سایت قسطی بیشتر نمی باشد!

برای سفارش طراحی سایت اقساطی با شماره های ۶۶۸۴۵۵۲۸-۰۲۱ و ۰۹۱۰۱۶۵۱۲۵۴ تماس بگیرید.

 

مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط با توجه به نوع پروژه شما و هزینه کلی پروژه برآمد می شود. به صورت کلی حدود ۵۰ درصد از هزینه نهایی به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته می شود. مابقی نیز به صورت اقساط محاسبه خواهد شد. البته اثتثناهایی نیز در پروژه های دیگر وجود دارد. اگر هزینه نهایی شما خیلی زیاد است می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان امکان اجرایی بودن پروژه را با پیش پرداخت کمتر بسنجید. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امروزه داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری لازم است. با ظهور تجارت الکترونیک و پیشرفت آن کسب و کارهای سنتی در حال فروپاشی هستند. اما به دلیل این که شاید همه افراد توان مالی برای پرداخت هزینه وب سایت را نداشته باشند طرحی را به عنوان طراحی سایت اقساطی در نگارچه قرار دادیم. طراحی سایت قسطی با شرایط بازپرداخت آسان یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال گسترش کسب و کار خود هستند. اما نمی توانند هزینه زیادی برای این کار پرداخت نمایند. طراحی سایت اقساطی در حال حاضر برای انواع وب سایت های مختلف در زمینه های متنوع قابل اجرا می باشد.

خوشحالیم که بسیاری از مشتریان با استفاده از پلن طراحی سایت اقساطی توانسته اند به کسب و کار خود رنگ و لعاب بیشتری بدهند. بسیاری از افرادی که ابتدا با استفاده از پلن طراحی سایت اقساطی وارد حوزه تجارت آنلاین و جذب مشتری از طریق وب سایت شدند امروزه در حوزه فعالیت خود بسیار موفق هستند. جذب مشتری بیشتر با استفاده از وب سایت باعث درآمد بیشتری برای این مشتریان شده و اکنون خیلی راحت تر برای گسترش کسب و کار خود هزینه می کنند و برداشت می کنند.

طراحی سایت اقساطی برای چه کسانی مناسب است

طراحی سایت اقساطی | بهترین پلن های طراحی سایت قسطی

طراحی سایت اقساطی یک پیشنهاد حرفه ای و اقتصادی است و می تواند شما را کم ترین بودجه اولیه به مقصود خود برساند. در بین پلن های نگارچه ای، طراحی سایت قسطی طرفدار زیادی دارد. به خصوص در شرایط امروز که پراخت یکباره وجه برای خیلی از صاحبان سرمایه سخت تر شده است. این پلن به شما کمک می کند تا هر چه زودتر ایده ای که در سر دارید را پیاده سازی کنید. رویای شما می تواند به حقیقت بپیوندد. کافی است همت کنید. ناامید نباشید. توصیه ما به شما این است که انرژی های منفی را دور بریزید. یک کار جدید شروع کنید. یا کار قبلی خود را حرفه ای تر کنید. حرفه ای تر دیده شوید. شما می توانید خدمات حرفه ای خود را به همه معرفی کنید. می توانید محصولات خود را به همه نشان بدهید. بله می توانید دیده شوید. برای درآمد بیشتر مهم این است که یک سایت خوب و حرفه ای داشته باشید. و سپس این سایت را به همه نشان دهید. اگر شرکت هستید سایت می تواند کلاس کاری شما را چندین و چند برابر کند. اگر یک فروشگاه کوچک دارید می توانید این فروشگاه را خیلی بزرگ تر به همه نشان بدهید. همه این ها را می توانید داشته باشید. اگر همین حالا شروع کنید از بسیاری از رقبای خود که هنوز شروع نکرده اند جلو افتاده اید. می توانید با رقبای بزرگ نیز رقابت کنید. پلن طراحی سایت اقساطی برای شماست. شمایی که سرمایه کم اما رویای بزرگی دارید. می دانید چه می خواهید و اهداف بزرگی دارید. یادتان باشد مهم ترین چیزی که برای بزرگ شدن در یک حرفه و کسب و کار دارید همین فکر بزرگ است. اگر در حال خواندن این متن هستید به شما تبریک می گویم. چون شما این فکر بزرگ را دارید. اگر اراده را نیز چاشنی فکر خلاق و ایده خود کنید می توانید تغییری بزرگ در زندگی و کسب و کار خود ایجاد کنید. در همین لحظه که شما در حال فکر کردن و یا خلق یک ایده هستید کسب و کارهای زیادی در حال احداث هستند. اگر تعلل کنید از آن ها عقب خواهید افتاد. در هر روز وب سایت های زیادی راه اندازی می شوند. هر کدام از این وب سایت ها می توانند رقیب شما باشند. هر چه زودتر طرح شما عملی شود زودتر می توانید آن را به ثمر برسانید.

افرادی با سرمایه کم و برنامه های بزرگ

برای طراحی سایت قسطی نیاز به بودجه اولیه بسیار کم تری دارید. طراحی سایت اقساطی یک گزینه مناسب برای کسانی است که سرمایه کمی دارند. اما می خواهند کسب و کار خود را گسترش دهند. این افراد می توانند یک سایت حرفه ای در زمینه کاری مورد نظر خود داشته باشند. دیگر نیاز نیست که به خاطر نداشتن سرمایه کافی یک سایت ابتدایی با امکانات کم داشته باشند. این افراد می توانند با داشتن طراحی سایت حرفه ای در کسب و کار خود تحول چشم گیری ایجاد کنید. پرداخت هزینه نیز به صورت اقساطی با شرایط باز پرداخت بسیار آسان خواهد بود. همه این روزها به اهمیت وب سایت پی برده ایم. خیلی از افراد سنتی نیز درک کرده اند که بدون داشتن یک وب سایت حرفه ای نمی توان در بازار کسب و کار و اقتصاد امروزی موفق بود. پلن طراحی سایت اقساطی نگارچه کمک بزرگی برای افرادی است که مشتاق هستند در حوزه فعالیت و کسب و کار خود رشد کنند. اما توانایی پرداخت هزینه های زیاد و یکباره برای تبلیغات و اجرای سایت را ندارند. خوشحالیم که بسیاری از مشتریان ما توانسته اند با استفاده از پلن طراحی سایت اقساطی افکار و ایده های خود را به مرحله عمل برسانند. سایت حرفه ای شما می تواند هر چه زودتر راه اندازی شود. برای این که حرفه ای کار کنید و درآمد خوبی داشته باشید باید یک وبسایت حرفه ای و به روز داشته باشید. دنیای تجارت امروزی امکان درآمدزایی بیشتر بدون وب سایت را غیر ممکن کرده است. نگران هزینه ها نباشید. پلن طراحی سایت قسطی برای شمایی است که نمی خواهید برای شروع کار همه بودجه خود را صرف کنید. حرفه ای باشید و حرفه ای کار کنید. در این صورت مشتریان شما بیشتر و بیشتر می شوند. و برای حرفه ای تر کار کردن باید یک وبسایت جدید با امکانات نوین داشته باشید. ما نیز در کنار شما هستیم تا طرح خود را عملی کنید.

به فکر درآمد مازاد هستید!

خیلی از مشتری های ما یک شغل ثابت دارند. اما دوست دارند درآمد بیش تری از یک راه دیگر هم داشته باشند. می خواهند هر ماه برای این کار جدیدشان هزینه کنند تا روزی و روزگاری بتوانند از آن درآمد فراوان داشته باشند. شاید هم این درآمد آن قدر زیاد شود که روزی از شغل اولشان نیز بیرون بیایند. پلن طراحی سایت قسطی نگارچه یک گزینه خوب برای کسانی است که می خواهند این کار جدید را راه بیندازند. به فکر تغییر در درآمد ماهانه خود افتاده اند. آستین ها را بالا زده اند و خودشان آغاز این تغییر شده اند. بدیهی است که اگر می خواهیم درآمد بیش تری داشته باشیم باید تغییری داشته باشیم. یا باید بیش تر در شغل فعلی تان کار کنید و یا باید یک کار حرفه ای تر داشته باشید. و یا کاری کنید که در همان شغلی که دارید مشتری های بیشتری داشته باشید. برای این کار می توانید یک سایت حرفه ای داشته باشید. یک سایت به روز و مدرن و همه چیز تمام که می تواند باعث شود پیامک های واریز وجه را بیش تر ببینید. کافی است بخواهید تا به شما داده شود. این یکی جملات انگیزشی و یک اصل مهم برای پیشرفت در کار و حرفه است. اگر درآمد کافی ندارید دیگران را مقصر ندانید. خود کاری کنید تا زندگی تان تغییر کند. امکانات برای تحقق رویای شما بسیارند. اما هیچ کدام جز همت و اراده و تصمیم جدی خود شما نمی تواند باعث شروع این پیشرفت و تغییر بزرگ شود.

به بی نهایت فکر می کنید

همه افراد موفق از جایی شروع کرده اند. آن ها هم روزی هیچ نداشته اند. اما تصمیم گرفته اند تا زندگی شان را متحول کنند. تغییر درآمد و پیشرفت در کار در سال های گذشته سخت تر این هم بوده است. درست است که الان هم هزینه ها بیش تر شده است. اما امکانات هم بسیار است. وبسایت ها این روزها به یکی از مهم ترین چیزهایی تبدیل شده اند که هر کسی برای کارش نیاز دارد. چه شرکت باشید چه یک فروشگاه ساده، یک وبسایت می تواند درآمد شما را بیش تر کند. مشتری های شما می توانند بیش تر و بیش تر شوند. تا جایی که یک یا چند نفره نمی توانید کارها را پیش ببرید. باید چندین نفر داشته باشید تا به تلفن ها و چت های مشتری ها پاسخ بدهند. همه این ها را می توانید داشته باشید. اگر به بی نهایت و بزرگ تر شدن فکر می کنید به شما تبریک می گویم. شما استحقاق این را دارید که بزرگ ترین برند در نوع خودتان شوید. ما نیز به شما کمک می کنیم تا به هدف بزرگ خود برسید. برای رسیدن به این هدف باید تلاش کنید. اگر همین حالا شروع کنید تا چند سال آینده تحول بسیاری خواهید داشت. اگر وبسایت ندارید بهتر است هر چه زودتر نقشه آن را بکشید. پلن طراحی سایت اقساطی نیز می تواند به شما کمک کند هزینه های خود را در جاهای دیگری نیز انجام دهید.

دانش خوبی در حرفه تان دارید

افراد زیادی را دیده اید که می گویند ما فنی هستیم. ما خیلی چیزها بلدیم. واقعا هم بلد هستند. می توانند خیلی کارها انجام دهند. در خیلی از این خدمات نیز خبره هستند. دانشی که در کارشان دارند را در هیچ کس ندیده اید. خود من به عنوان یک توسعه دهنده با دیدن این افراد کمی ناراحت می شوم. آن ها دانشی دارند که هیچ کس ندارد. اما نمی دانند چطور این دانش را باید به همه نشان بدهند. تنها نمی دانند که چطور مشتری پیدا کنند. سرمایه ندارند تا جایی برای عرضه خدمات خود تاسیس کنند. غافل از این که خیلی از افراد مشابه (شاید خیلی هایشان از نظر فنی از آن ها هم پایین تر باشند) فقط و فقط با داشتن یک سایت خوب دارند کار می کنند. بله فقط با یک سایت و بدون مغازه و بدون هیچ مکان. بسیاری از مشتری های ما به صورت سیار کار می کنند. آن ها از طریق سایت مشتری جذب می کنند و خیلی راحت و بی دردسر پول در می آورند. و بد نیست بدانید که خیلی هایشان نیز الان و پس از چند سال صاحب نام شده اند. تا حدی که به این راحتی ها نمی شود با آن ها رقابت کرد. برای خودشان برندی دارند و به رویایشان رسیده اند. ما فقط راه را به آن ها نشان دادیم و کمکشان کردیم. فقط و فقط با یک سایت که آن را هم با استفاده از پلن طراحی سایت قسطی راه اندازی کرده اند شروع کرده اند. و این شروع آغاز راهی شده است که پایانش ناپیداست.

محصولات خاص و حرفه ای

ممکن است محصولی داشته باشید که خیلی ها به دنبالش باشند. محصولی که طرفداران زیادی دارد. و یا شاید محصولی حرفه ای که فقط و فقط افراد خاصی آن را می خواهند. می خواهید این محصول را به راحتی به فروش برسانید. می خواهید به دیگران بگویید که شما این محصول را دارید. داشتن وبسایت به شما کمک می کند تا راحت تر محصولات خود را به همگان نشان بدهید. می توانید هر چقدر بخواهید در مورد کالای خود به مشتری ها توضیح بدهید. می توانید یک توضیح جامع در سایت داشته باشید تا فروش شما را راحت تر کند. می توانید همه چیز را در مورد محصولتان بگویید. از جنس گرفته تا وزن و ابعاد. عکس های مختلف کمک می کند تا مشتری تصور خوبی از محصول شما داشته باشد. هر چه زودتر سایت خود را طراحی کنید تا بتوانید سفارش بگیرید. پلن طراحی سایت اقساطی ایجاد شده است تا هزینه های اولیه شما را کاهش دهد. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم تا زودتر رونقی در کسب و کارتان داشته باشید. می توانیم یک فروشگاه حرفه ای برایتان طراحی کنیم تا در شأن شما باشد و محصولتان را به بهترین شکل ممکن بفروشید. بهتر است گام اول را بردارید. خواهید دید که چقد زود همه چیز جدی تر می شود و شما نیز در کار خود حرفه ای تر می شوید. فروشگاه شما می تواند در نوع خود بهترین باشد.

طراحی سایت اقساطی برای شرکت های جدید

شرکت شما ممکن است در طول ماه هزینه های زیادی داشته باشد. و این هزینه ها باعث شده است که تا به حال نتونانسته باشید به راه اندازی یک سایت حرفه ای فکر کنید. اما طراحی سایت اقساطی به شما کمک می کند که تنها هزینه کمی را در هر ماه برای وب سایت خود صرف کنید. راه اندازی یک شرکت یا مجموعه جدید با هزینه های زیادی همراه خواهد بود. به همین خاطر ممکن است مدیران شرکت های تازه تاسیس توانایی پرداخت هزینه لازم جهت پیاده سازی یک وب سایت را نداشته باشند. از طرفی طراحی سایت شرکتی برای تجارت آنلاین و جذب مشتری برای این شرکت ها لازم است. این افراد می توانند به کمک طرح طراحی سایت اقساطی با داشتن یک وب سایت معتبر گام قوی تری برای شروع فعالیت شرکت خود بردارند. بسیاری از مشتریان ما که صاحبان شرکت نوپا بودند توانستند با استفاده از پلن طراحی سایت اقساطی گام خیلی قوی تری در شروع فعالیت خود بردارند. امروزه بسیاری از این افراد در حالی که زمان زیادی از شروع فعالیت آنها نگذشته است توانسته اند با استفاده از راهکارهای جذب مشتری از طریق وب سایت به موفقیت چشمگیری در زمان کوتاه برسند. توجه کنید که زمان بسیار مهم است. بسیاری از رقبای شما سال هاست که دارند کار می کنند. و یا با شیوه های کسب درآمد آنلاین از طریق وب سایت توانسته اند همین امروز نیز درآمد خوبی داشته باشند. شما قرار است با آن ها رقابت کنید. هر چه دیرتر شروع کنید کار سخت تر می شود. مثل دونده ای که قرار است در کنار کسی بدود که زودتر از او شروع به دویدن کرده است. پلن طراحی سایت قسطی به شما کمک می کند تا بدون بودجه های هنگفت بتوانید وب سایت خود را هر چه زودتر راه اندازی کنید.

اگر شرکت شما تازه تاسیس است و می خواهید از همان ابتدا خیلی قوی کار کنید برای شما خبرهای خوبی داریم. به کمک طرح ویژه طراحی سایت قسطی می توانید از همان ابتدا خیلی حرفه ای پیش بروید. امروزه وب سایت ها بزرگ ترین کارت ویزیت مجموعه هستند. بله در زمان های قدیم شرکت ها شرح فعالیت هایشان را به صورت بروشور و … درست می کردند. از این طریق می توانستند با دیگر شرکت ها همکاری داشته باشند. اما یک مشکل مهم بروشور و کاتالوگ این بود که محتوایی که می شد در آن قرار داد محدود بود. اما وب سایت چنین محدودیتی ندارد. به کمک پلن طراحی سایت قسطی می توانید وب سایتی جامع داشته باشید. وبسایتی که مجموعه شما را به طور کامل معرفی کند. به این ترتیب هر کسی که می خواهد با شما و مجموعه تان آشنا شود می تواند وارد لینک وبسایت شما شود. همچنین می تواند هر جایی که هست تنها با وارد شدن به اینترنت و لینک وب سایت شما به شما دسترسی داشته باشد. طراحی سایت اقساطی به شما این امکان را می دهد که به تدریج هزینه وبسایت خود را بپردازید. در صورتی که از همان ابتدا می توانید از آن استفاده کنید.

بزرگ تر از آنچه هستید دیده شوید!

شرکت شما ممکن است تازه تاسیس باشد. و یا ممکن است همکاران شما آن قدر ها زیاد نباشند. هیچ کدام از این ها اهمیتی ندارند. شما می توانید یک وبسایت کامل و چامع داشته باشید. یک سایت بی نقص و حرفه ای که هر کس با یک بار دیدن دوست دارد شما را برای خرید کالا و یا انجام خدمات مورد نظرش انتخاب کند. همچنین می توانید خدمات و یا کالاهای خود را به افراد بیش تری معرفی کنید. به این صورت فرصت بیش تری خواهید داشت تا شاید کسی برای خرید یا انجام خدمات به شما معرفی کند. وبسایت شما را بسیار بزرگ تر از آن چه حتی شاید باشید به مشتری ها نشان می دهد. یک سایت حرفه ای نشان از حرفه ای بودن شماست. این که به روز هستید و و حرفه ای فکر می کنید. این که به مشتری های خود احترام می گذارید. چنین وب سایتی مهم ترین و یکی از اصلی ترین چیزهایی است که یک شرکت برای بزرگ تر شدن به آن نیاز دارد. اگر وبسایت قدیمی دارید و یا اگر اصلا سایتی ندارید همین الان شروع کنید تا در چند روز آینده یک سایت حرفه ای داشته باشید. چیزی که برای حرفه ای تر شدن به آن نیاز دارید. پلن طراحی سایت قسطی نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد تا نگران هزینه ها نباشید. کافی است با ما تماس بگیرید تا همه پیشنهادات ممکن در مورد کار شما را به شما بدهیم.

نمونه کارهای انجام شده / تجربه مشتریان

اگر مجموعه شما ارائه دهنده یک خدمات است و یا به اصطلاح خدمات محور هستید نیاز دارید تا سوابق خود را در معرض دید بگذارید. بهتر است نمونه کارهای پیش تر انجام شده خود را در وب سایت درج کنید. یک صفحه نمونه کارهای خوب داشته باشید. هر کدام از پروژه های انجام شده شما می توانند در وب سایت شما بارگذاری شوند. به این صورت مشتریان کیفیت کار شما را خواهند دید و خیلی راحت تر کارشان را به شما می سپارند. هم چنین می توانید تجربه مشتریان خود را در وب سایت درج کنید. می توانید یک قسمت در سایت داشته باشید تا نظر مشتری های خود را درج کنید. فیدبک هایی که از مشتری ها دریافت کرده اید را در این قسمت بگذارید. به این صورت دیگران نیز راغب می شوند تا شما را برای خدمات انتخاب کنند. می توانید مشتری های بزرگ خود را نیز معرفی کنید. اگر برای مراکز و یا اشخاص حرفه ای کاری انجام داده اید این خود یک رزومه حرفه ای برای شماست. این رزومه باید در سایت شما باشد تا همه آن را ببینند. چنین سایتی می تواند مشتری های شما را چندین برابر کند. اگر تا به حال وبسایت نداشته اید بهتر است زودتر برنامه ای برای شروع این کار بریزید. و اگر سرمایه اندکی دارید و یا نمی خواهید سرمایه خود را به یکباره برای سایت صرف کنید می توانید از پلن طراحی سایت اقساطی استفاده کنید.

داشتن وبسایت به اعتمادسازی کمک می کند

اعتماد یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که می تواند یک مراجعه کننده و یا بازدید کننده وبسایت را به مشتری تبدیل کند. اگر کسی که به گونه ای با شما آشنا شده است به شما اعتماد نکند نمی تواند کارش را شما بسپرد. باید کاری کنید که مشتری به حرفه ای بودن و بی نقص بودن شرکت اعتماد داشته باشد. هر چه کار شما حرفه ای تر و خاص تر باشد اعتماد سازی مهم تر می شود. و هرچه کالای شما گران قیمت تر باشد باید کارهای بیش تری انجام بدهید تا بلکه اعتماد مشتری ها را به دست بیاورید. یک وبسایت حرفه ای به شما کمک خواهد کرد تا شرکت خود را خیلی خیلی حرفه ای به همگان معرفی کنید. شرکت شما می تواند وارد کننده و یا عرضه کننده دسته خاصی از کالا ها باشد. و یا شاید یک شرکت خدمات محور دارید. خدمات مهندسی، خدمات فنی و یا هر چیز دیگر فرقی ندارند. یک وبسایت خوب می خواهید تا بتوانید مشتری های بیش تری داشته باشید. کسانی که بدون فوت وقت کارشان را به شما می سپارند. و یا خیلی سریع و آسان از شما خرید می کنند. برای چنین سایتی به هزینه های زیاد نیاز ندارید. به کمک پلن طراحی سایت اقساطی نگارچه می توانید یک سایت خوب و با بهترین امکانات داشته باشید. همه چیز جهت اعتمادسازی کاربران می تواند در سایت شما وجود داشته باشد. از موقعیت شرکت شما تا پروژه هایی که تا به حال انجام داده اید. و یا شماره ثبت شرکت که تایید می کند شما یک شرکت ثبت شده و مورد اعتماد هستید.

ارتقای وب سایت

اگر سایت شما سال ها پیش طراحی شده است باید دستی به سر و روی آن بکشید. همه چیز در حال تغییر است. به خصوص دنیای وب سایت ها هر روز و هر ساعت متحول می شود. اگر سایت شما قدیمی شده است و نیاز به رسیدگی دارد برای شما طرح ویژه ای داریم. پلن طراحی سایت اقساطی برای افرادی که قصد ارتقای کیفیت وب سایت خود را دارند نیز مفید است. تبدیل یک وب سایت با ساختارهای ساده به وب سایتی امروزی و مدرن با قابلیت های فراوان هزینه بر خواهد بود. بسیاری از مشتریان پلن طراحی سایت اقساطی نگارچه افرادی هستند که قبلا یک وب سایت داشته اند یا الان دارند. اما می خواهند ساختارهای اصلی وب سایت را ارتقا بخشند. تبدیل وب سایت های غیر ریسپانسیبو به ریسپانسیو، اضافه کردن قابلیت های جدید و… در پلن طراحی سایت اقساطی به راحتی وجود دارد.  خیلی راحت می توانید با پرداخت اولیه کم یک وب سایت جدیدتر و به روز تر داشته باشید. وب سایتی مدرن و امروزی که می تواند کاربران و بازدید کنندگان بیشتری را برای شما به مشتری تبدیل کند.

تکنولوژی وبسایت ها هر روز حرفه ای تر می شود. سرعت پیشرفت به قدری زیاد است که باید هر روز خودمان را آپدیت کنیم. وبسایت ها نیز هر روز حرفه ای تر و شکیل تر می شوند. هر روز کدنویسی های آن ها به روز تر می شود. مهم ترین چیزی هم که باعث می شود نیاز حتمی داشته باشید که وبسایت خود را به روز کنید همین موضوع کد نویسی است. اگر زبانی که سایت شما با آن نوشته شده قدیمی است پیشنهاد ما این است که هر چه سریع تر آن را آپدیت کنید. ممکن است طراح نیاز داشته باشد که کل پروژه را از نو بنویسد. فقط مراقب موضوع رتبه ها باشید. باید ارتقای وبسایت خود را به شخصی بسپارید که به موضوع سئو و بهینه سازی نیز خبره باشد. در غیر این صورت وبسایت شما رتبه هایش را از دست می دهد. در پروژه های طراحی سایت قسطی نیز امکان چنین آپدیت هایی وجود دارد. کافی است از طریق تلفن های مجموعه یک مشاوره بگیرید تا کاملا شما را راهنمایی کنیم.

امکانات جدید به سایت خود اضافه کنید

سایت شما می تواند خیلی بهتر از چیزی باشد که هست. می توانید یک سایت سریع داشته باشید. سایتی که تنها در چند ثانیه لود می شود. می توانید رنگ و لعاب آن را عوض کنید. با تغییر صفحه اصلی و دیزاین بنرها و همه چیزهای دیگر سایت شما حرفه ای تر و خیلی بهتر از الان می شود. می توانید صفحات جدیدی به سایت خود اضافه کنید. راه های ارتباطی بیش تری در سایت شما می تواند اضافه شود. می توانید چت آنلاین و خیلی امکانات دیگر در وب سایت خود داشته باشید. می توانید امکان مقایسه محصولات را داشته باشید. می توانید آپشن استعلام قیمت، نوبت دهی آنلاین و هر چیز دیگری که بخواهید در وب سایت خود داشته باشید. به این صورت راحت و بهتر می توانید با رقبای خود به رقابت بپردازید. برای این که از رقبای خود پیش بگیرید باید از آن ها بهتر باشید. با توجه به نوع حرفه شما و کسب و کاری که دارید امکانات مختلفی در وبسایت خود داشته باشید. پلن طراحی سایت اقساطی را می توانید برای ارتقای وب سایت خود نیز استفاده کنید. با این کار یک سایت قدیمی را تحویل می کنید و یک سایت به روز تحویل می گیرید. همچنین از پرداخت یکجای هزینه ها بی نیاز می شوید.

همیشه به روز باشید

همه چیز در حال تغییر است. اگر شما نیز در کسب و کار خود به روز نباشید خیلی زود کنار گذاشته می شوید. باید همانی باشید که مشتری ها می خواهند. باید همان جوری محصولتان را به فروش برسانید که کاربران می خواند. شیوه رزرو نوبت برای عرضه خدمات و یا معرفی باید به روز و پیشرفته باشد. به طور مثال خیلی ها دوست دارند به صورت آنلاین از طریق چت های آنلاین با شما در تماس باشند. این یک نمونه از توقعاتی است که بسیاری از مشتری ها از مجموعه های حرفه ای دارند. و به خاطر این که رقبای شما نیز این امکانات را از طریق وبسایت خود به مشتری هایشان می دهند شما نیز باید این امکانات را داشته باشید. اگر یک وبسایت قدیمی دارید که می خواهید از نو طراحی شود و یا به روز شود ما می توانیم این کار را برای شما در سریع ترین زمان انجام دهیم. همچنین می توانید هزینه این کار را از طریق پلن طراحی سایت قسطی به صورت چند مرحله ای پرداخت کنید. یادتان باشد که به روز بودن اصل بقا در هر کاری است. اگر یک وبسایت قدیمی دارید بهتر است فکری برایش بکنید. همه چیز را به کارشناسان نگارچه بسپارید.

طراحی سایت اقساطی برای استارت آپ ها

یکی از دسته های مشتریان طراحی سایت اقساطی استارت آپ ها هستند. افرادی که استارت آپ های تازه و جدیدی را راه اندازی می کنند به طور معمول در ابتدای کار خود با مشکل کمبود بودجه و مسائل مالی زیادی رو به رو هستند. طرح ویژه طراحی سایت اقساطی به صاحبان استارت آپ های جدید کمک می کند تا با استرس کمتری کار خود را شروع کنند. پلن طراحی سایت اقساطی تا به حال به کسب و کارهای استارت آپی زیادی کمک کرده است. خوشحالیم که با این طرح ویژه توانسته ایم کمکی به چرخه اقتصادی کشور  و هموطنانمان کرده باشیم. از آنجایی که کیفیت طراحی سایت در پلن های طراحی سایت قسطی هیچ تفاوتی ندارد، کسب و کارهای نوپا و خلاقانه جدید می توانند علاوه بر این که بودجه خود را ذخیره کنند، وب سایتی حرفه ای داشته باشند. کارشناسان نگارچه همچنین خدمات ایده پردازی و مشاوره حرفه ای در زمینه راه اندازی کسب و کارهای آنلاین را به تمامی مشتریان خود در ابتدای پروژه ارائه می کنند. مشاوره های رایگان در طول پروژه نیز به مشتریان داده خواهد شد و سعی گردد تا به آنها کمک شود که کسب و کار خود را حرفه ای تر شروع کنند. در واقع استراتژی هایی برای بهره برداری بیشتر از وب سایت به تمامی مشتریان داده خواهد شد.

طراحی سایت اقساطی برای استارت آپ ها

از آنجایی که استارت آپ ها ممکن است در ابتدا بودجه زیادی برای شکل دهی مجموعه نیاز داشته باشند چنین طرح هایی بریا آن ها مفید خواهد بود. و از جایی که وبسایت مهم ترین ابزار کار بیشتر استارت آپ هاست طراحی سایت قسطی یک پیشنهاد خوب برای چنین مجموعه هایی است. این طرح ویژه فرصت خوبی به صاحبان استارت آپ ها می دهد تا بدون نگرانی از پرداختی های یکجا و زیاد بتوانند به کیفیت کاری که می خواهند توجه می کنند. طراحی سایت قسطی به شما این امکان را می دهد که همه امکاناتی که می خواهید را یکجا سفارش دهید. چرا که اگر مجبور بودید تمام هزینه را یکجا پرداخت کنید ممکن بود در پرداخت هزینه آن با کمبود بودجه مواجه می شدید. بسیاری از کسانی که به یک وبسایت ساده تر راضی می شوند به همین دلیل کمبود بودجه است. اما طراحی سایت اقساطی به خوبی این مشکل را حل کرده است. شما می توانید وبسایت مورد نظر خود را با همه امکاناتی که مورد نیاز پروژه است از همان ابتدا داشته باشید. در کنار این که می توانید تنها مقداری از هزینه آن را در همان زمان پرداخت کنید. و این به شما کمک می کند تا تنها به کیفیت پروژه فکر کنید. موضوعی که به خصوص برای استارت آپ ها و ایده های نو اهمیت زیادی دارد.

هزینه راه اندازی و ساخت یک وب سایت در برخی پلن ها با شرایط خاص بیشتر می باشد. به طور مثال طراحی به شکل اختصاصی و سفارشی هزینه بیشتری دارد. این نوع وب سایت ها به طور معمول توسط برندهای مطرح یا افرادی که برنامه های بزرگی برای کسب و کار خود دارند طراحی می شوند. طراحی سایت اقساطی می تواند به بسیاری از افراد این امکان را بدهد که طرح بزرگی که در ذهن خود دارند را اجرا سازند.

طراحی یک وب سایت به صورت اختصاصی نشان از یک آینده نگری بزرگ دارد. این نوع طراحی پر از جزئیات و روش های خلاقانه و خاص است. به طور معمول از این نوع طراحی در راستای برندسازی استفاده می کنند. بسیاری از کسب و کارهای نوین استارت آپی یا صاحبان برندهای مطرح طراحی اختصاصی برای وب سایت خود انجام داده اند. اما از آنجایی که معمولا نیروهای لازم برای این نوع طراحی و زمان اتمام پروژه بیشتر است به بودجه بیشتری نیاز دارد. اما مشتریان به کمک طرح طراحی سایت اقساطی می توانند از این نوع طراحی حرفه ای بهره مند شوند. طراحی سایت قسطی باعث شده است که مشتریان بیشتری بتوانند بدون نگرانی های مالی از این نوع طراحی استفاده کنند.

طراحی ظاهری اختصاصی و خلاقانه

به عنوان یک توسعه دهنده به جرات به شما می گویم که مهم ترین چیز ظاهر است. حتی اگر سایت شما بسیار امکانات حرفه ای دارد اما ظاهر خوبی ندارد تقریبا بیشتر گزینه ها را ندیده اید. حتما شنیده اید که دل چیزی را می خواهد که چشم می پسندد. بله این اصل در مورد تجارت الکترونیک نیز صدق می کند. سایتی حرفه ای نشان از این دارد که شما یک شرکت حرفه ای هستید. در واقع مشتری با دیدن سایت یک شرکت که خیلی حرفه ای است پیش خودش می گوید که چه مجموعه بزرگی و چقدر خوب است که برای کارمان به آن ها مراجعه کنم. و یا اگر یک فروشگاه اینترنتی جذاب و گرافیکی دارید مشتری ها دوست دارند کالایشان را از شما بخرند. همان قدر که یک ویترین جذاب در یک مغازه مهم است طراحی دیزاین و قشنگ کاری های سایت نیز مهم است. یک طراحی گرافیکی خلاقه و جذاب با توجه به نوع خدمات شما باعث می شود که از رقبای خود بسیار جلوتر باشید. و امکان این که هر کدام از بازدید کننده های سایت به مشتری بالقوه تبدیل شوند بیش تر می شود. پلن طراحی سایت قسطی به شما کمک می کند که سایتی جذاب و گرافیکی داشته باشید.

امکانات حرفه ای و اختصاصی

شاید بخواهید برخی از امکانات در وب سایت شما به صورتی باشند که نمونه اش را در هیچ جایی و در هیچ وب سایتی ندیده اید. یا بخواهید سایت شما یک آپشن خاص داشته باشد. در این صورت این آپشن و این مورد برای شما کد نویسی و پیاده سازی می شود. و این یکی از دیگر ویژگی هایی است که باعث می شود خیلی ها به سراف سایت های اختصاصی بروند. می توانیم این آپشن را برای شما کدنویسی کنیم. تیم برنامه نویسی حرفه ای نگارچه قادر است تا هر آن چه در فکر شماست را برایتان بسازد. می توانید حتی یک سایت ساده هم داشته باشید که چنین آپشنی دارد. در واقع می توانید تنها هزینه طراحی همین آپشن را پرداخت کنید. در این صورت از پرداخت هزینه های بیش تر برای داشتن یک وب سایت که به صورت اختصاصی ساخته شده است راحت می شوید. همه چیز برای این که شما بهترین چیزی که می خواهید را داشته باشید محیاست. پلن طراحی سایت اقساطی به شما کمک خواهد کرد تا سایتی با امکانات بی نظیر داشته باشید.

کدنویسی اختصاصی و سبک

حتما می دانید که در پروژه هایی که وبسایت ها به صورت اختصاصی برای شما طراحی می شوند همه چیز فرق می کند. کدنویسی وبسایت در این شرایط بسیار سبک و اختصاصی انجام می شود. همه چیز در همه حرفه ای ترین حالت ممکن و فقط برای شما ساخته می شود. یکی از مهم ترین و حرفه ای ترین فاکتوری که در چنین وبسایت هایی است سبک بودن و سرعت لود بسیار بالاست. یک سایت اختصاصی حتی در یک هاست معمولی تر نیز سرعت لود بسیار بالایی دارد. اگر می خواهید چنین سایتی داشته باشید شاید خود نیز به این نتیجه رسیده باشید که فقط سایت های طراحی شده به صورت اختصاصی جواب کار شما را خواهند داد. البته که هزینه طراحی اختصاصی بیش تر است. اما به تازگی این امکان را محیا کرده ایم که در پلن طراحی سایت قسطی بتوانید حتی یک سایت اختصاصی را هم سفارش بدهید. بله می توانید همین حالا شروع کنید تا هر چه زودتر وب سایت مورد نظر شما در همان شکل و به همان صورتی که می خواهید آماده شود.

طراحی سایت قسطی برای فروشگاه های کوچک و بزرگ

امروزه فروش آنلاین بسیار جا افتاده است. و در هر زمینه ای و در هر دسته ای وب سایت های بی شماری وجود دارد. شما نیز به راحتی می توانید فروشگاه خود را داشته باشید. مشتری های شما نیز می توانند آنلاین از شما خرید کنند. حتی اگر محصول خاصی دارید. و این محصول یا محصولات تنها برای گروه خاصی از مردم مورد نیاز می باشد. و چه بسا اگر کالای خاص تری دارید رقابت برای شما ساده تر است. و افراد کم تری در حوزه آنلاین هستند که شاید نیاز باشد از آن ها بهتر باشید تا پیشی بگیرید. می توانید با یک طراحی سایت قسطی و با هزینه ای که هر ماده کمی از آن را پرداخت می کنید کسب و کار آنلاین خودتان را داشته باشید. این که فروشگاه شما چه قدر بزرگ یا کوچک است و چه دسته کالاهایی را می خواهید کار کنید اهمیتی ندارد. می توانید با طرح طراحی سایت اقساطی یک فروشگاه آنلاین برای خودتان داشته باشید. کوچک یا بزرگ و یا با هر تعداد دسته بندی که باید داشته باشید و نیاز است داشته باشید. می توانید تمامی کالاهایی که می خواهید بفروشید را به صورت آنلاین به مشتریان خود عرضه کنید. و این کار یک برتری هم به فروش سنتی و گرم دارد. آن هم این که شاید در فروش گرم تنها بتوانید روی چند محصول و چند دسته تمرکز کنید. اما در وب سایت به این صورت نیست. همه محصولات شما مهم هستند و کاربر می تواند با یک مقایسه ساده و با توضیحات شما کالای مورد نظرش را بخرد. در کنار همه این ها فروش در هر ساعتی و فروش هم زمان به چند نفر تنها به فاصله چند ثانیه نیز وجود دارد. و همه این ها به شما نشان می دهد که چقدر داشتن وب سایت و فروشگاهی آنلاین برای عرضه و فروش کالاهایتان مهم است. و چقدر مهم است که هر چه زودتر شروع کنید.

طراحی سایت اقساطی

هم اکنون می توانید با استفاده از پلن طراحی سایت قسطی وب سایت فروشگاهی خود را راحت و سریع راه اندازی کنید. می توانید محصولات خود را از طریق وب سایت به همگان معرفی کنید. فروش شما می توانید بسیار بیش تر از آن چه تصور می کنید باشد. می توانید به شهرهای مختلف ارسال داشته باشید. کالاهای شما می توانند مشتریانی در شهرهای دور و نزدیک داشته باشند. اگر کالایی جهت عرضه دارید بهتر است هر چه زودتر یک وبسایت داشته باشید تا بتوانید آن را بیشتر به فروش برسانید.

یک فروشگاه حرفه ای در بهترین محل بازار!

همه کاسب ها دوست دارند یک مغازه در یک جای خوب و پر رفت و آمد داشته باشند. مغازه یا فروشگاهی که دید خوبی داشته باشد. به اصطلاح می گویند مغازه پا خور خوبی داشته باشد. می دانیم و می دانید که هزینه خرید یا حتی اجاره هم چنین فروشگاهی چقدر زیاد است. اگر تازه می خواهید کارتان را شروع کنید شاید پرداخت این هزینه برایتان خیلی سخت باشد. و یا تصمیم بگیرید ابتدا یک مغازه کوچک داشته باشید و به یک فروشگاه بزرگ در سال های بعد فکر می کنید. خبر خوب برای شما این است که در دنیای سایت ها آن سایتی بیش تر دیده می شود که برای دیده شدنش بیش تر تلاش می کند. نه کسی که فقط پول و سرمایه دارد. پس آستین های خود را بالا بزنید و این فروشگاه را همین حالا باز کنید. یک فروشگاه که می تواند محصولات شما را حتی به افرادی در نقاط دور افتاده نیز نشان بدهد. چه چیزی بهتر از این می خواهید! پلن طراحی سایت اقساطی حتی هزینه های اولیه طراحی را هم کاهش می دهد. کافی است با ما تماس بگیرید تا راه را به شما نشان بدهیم.

مشتری های نزدیک و دور!

یکی از اتفاقات جالب و شیرین فروش آنلاین این است که مشتری هایی دارید که هرگز فکر نمی کردید از شما خرید کنند. افرادی از شهرهای مختلف و روستاهای دور و نزدیک از شما خرید می کنند. از جاهایی که شاید نام خیلی از آن ها را هم نشنیده باشید. این افراد شما را دیده اند. در حالی که شما هرگز فکر نمی کردید حتی وجود دارند. محصولات شما را می بینند؛ آن ها را مقایسه می کنید. بدون این که شما خبر دار شوید. و تنها یک پیامک واریز وجه و یا پیامکی مبنی بر سفارش جدید شما را از این خرید با خبر می کند. بهتر است شما نیز به آن ها احترام بگذارید و سفارش آن ها را هر چه سریع تر به دستشان برسانید. خرید آنلاین شیرینی خاصی دارد. اگر تا به حال این شیرینی را نچشیده اید امیدواریم هر چه زودتر آن را امتحان کنید. هر چه زودتر فروشگاه اینترنتی خود را تاسیس کنید و شروع به فروش کنید. در نگارچه پلن طراحی سایت اقساطی داریم که به شما کمک می کند نیازی به پرداخت هزینه های زیاد برای شروع پروژه نداشته باشید. یک فروشگاه حرفه ای با هزینه کم اما ایده های بزرگ داشته باشید.

فروش در هر دقیقه و هر ساعت

یک فروشگاه حرفه ای داشته باشید. فروشگاهی که همیشه و هر وقت باز است. مشتری های شما در هر زمان و هر ساعت می توانند از شما خرید کنند. روزهای تعطیل فروشگاه شما باز است. سایت شما مثل یک فروشنده خوب در مورد محصولات به مشتریان توضیح می دهد و هرگز از توضیح دادن خسته نمی شود. می توانید همه محصولات خود را به همه نشان دهید. سایت شما یک فروشنده حرفه ای است که به طور همزمان کار چند مشتری را راه می اندازد. بله شما یک فروشگاه حرفه ای و یک فروشنده کار بلد و خوش اخلاق دارید. می توانید این فروشگاه را هر چه زودتر باز کنید. محصولات خود را در دسته بندی ها قرار دهید تا در معرض دید قرار بگیرند. اگر تا به حال فروشگاه آنلاین نداشته اید بهتر است هر چه زودتر این کار را انجام بدهید. چرا که هر روز رقبای شما بیش تر و بیش تر می شوند. نگران هزینه ها نباشید. می توانید از پلن طراحی سایت قسطی استفاده کنید. می توانید فروشگاه آنلاین همیشه باز و حرفه ای خود را خیلی زود با هزینه کم باز کنید. با کارشناسان نگارچه تماس بگیرید تا در مورد این راه روشن به شما مشاوره بدهند.

طراحی سایت اقساطی برای مراکز خدماتی خاص

فروش حتما که نباید به صورت کالا باشد. می تواند به صورت ارائه خدمات نیز باشد. این نیز یک نوع فروش است. عرضه یک خدمت که در ازای آن هزینه ای دریافت می شود. جدا از این که چه نوع خدماتی ارائه می دهید می توانید یک وب سایت شخصی و حرفه ای داشته باشید. وب سایتی که در آن می توان به انواع کارهایی که از شما و تیم شما بر می آید اطلاعاتی پیدا کرد. و یا جزئیات بیشتری را در مورد شما و یا مجموعه تان دانست. یکی از پلن های طراحی سایت قسطی وب سایت هایی است که به این صورت طراحی می شوند. از خدماتی گرفته که به صورت آنلاین می توان انجام داد تا خدماتی که برای انجامشان نیاز به حضور یک شخص می باشد. از طرح ویژه طراحی سایت اقساطی می توانید برای بیشتر کردن مشتریان خود در حوزه خدماتی که عرضه می دارید استفاده کنید. شک نکنید که به کمک وب سایت کسب و کار شما بهتر و بیش تر شکوفا می شود. مشتریان بیشتری خواهید داشت. مشتری هایی که تنها شما را از طریق وب سایت و یا جست و جوهای اینترنتی پیدا کرده اند. این مشتری ها هر روز می توانند بیش تر و بیش تر شوند. و به همین صورت و به همین سادگی مجموعه شما بزرگ و بزرگ تر می شود. تا جایی که می توانید برای خود اسم و رسمی داشته باشید. برندی شوید که همه شما را می شناسند. توجه کنید که هر چه خدمات شما خاص تر باشد راحت پیشرفت می کنید. ساده است دیگر. رقبای کمتری دارید. پس خیلی راحت تر دیده می شوید و زودتر می توانید نتیجه وجود وب سایت را در پیشرفت کاری تان ببینید. اولین مشتری که به شما مراجعه کند و بگوید که از طریق وب سایت با شما آشنا شده است برایتان جذاب خواهد بود. تعداد این مشتری ها و مراجعه کننده ها می تواند هر روز بیش تر هم بشود.

طراحی سایت قسطی برای مراکز و شرکت ها

با توجه به این که چه جور خدماتی دارید وب سایتی که می شود به شما پیشنهاد داد می تواند متفاوت باشد. به طور مثال فرض کنید که خدمات شما از نوع طراحی کارت ویزیت است. در این صورت می توانید نمونه های پیش تر انچام شده را در وب سایت به نمایش در بیاورید. و یا می توانید طرح های آماده ای داشته باشید که مشتری با درج اطلاعات خود می تواند آن ها را سفارش دهد. یا خدمات شما می تواند به صورت ارسال تعمیرکار برای تعمیرات لوازم خانگی باشد. این خدمات را ممکن است بخواهید تنها در مرکز خود و در مغازه تان انجام دهید. این بستگی به خود شما دارد. می توانید وب سایتی داشته باشید که در آن به شرح تمام خدماتی که عرضه میکنید بپردازید. تعمیر تلفن، جاروبرقی و… می تواند برخی از این خدمات باشد. مشتری میتواند از طریق وب سایت با شما تماس بگیرد و یا به شما مراجعه کد. طراجی سایت قسطی به شما کمک می کند این سایت را برای نشان دادن هرچه بیشتر خدمات خود به دیگران داشته باشید. کافی است قدم اول را بردارید تا به هدف خود که داشتن مشتری های بیش تر است برسید. طراحی سایت قسطی به شما این امکان را می دهد که با بودجه ای کم شروع کنید. همین حالا می توانید شروع کنید. می توانید یک وب سایت خوب داشته باشید و از این طریق مشتری های خود را بیش تر و بیش تر کنید.

طراحی سایت قسطی برای مراکز آموزشی

این روزها همه مراکز و همه حرفه ها سعی بر این دارند که خدمات خود را سریع تر و آسان تر در دسترس مشتریان خود قرار دهند. مراکز آموزشی نیز امکانات بسیار زیادی از طریق وب سایت به هنرجویان و یا هنرآموزان و دانش آموزان خود می دهند. از طریق وب سایت به راحتی می شود در یک دوره ثبت نام کرد. وب سایت ها امکان خدمات دهی در سریع ترین زمان ممکن را برای هنرجویان و دانش آموزانشان محیا کرده اند. برخی از آموزشگاه ها امکان ثبت نام حضوری ندارند. همه خدمات از ثبت نام تا پرداخت و همه چیزهای دیگر به کمک وب سایت انجام می شود. به کمک وب سایت ها می توان از تاریخ شروع و پایان کلاس ها مطلع شد. طراحی سایت آموزشگاه باعث می شود که افراد زیادی با مراکز آموزشی آشنا شوند و برای طی کردن دوره آموزش به یک آموزشگاه مراجعه کنند. پس یک وب سایت خوب و حرفه ای می تواند علاوه بر این که خدمات دهی را راحت تر کند باعث جذب بیشتر مراجعین و هنرجویان شود. البته که رسیدن به این هدف نیاز است که وب سایت سئو شده باشد. وب سایت های آموزشی با خدماتی نظیر چت آنلاین، نوبت دهی و ثبت نام آنلاین می توانند در شما به خدمات رسانی بهتر و سرعت بخشیدن به کارتان کمک کنند. اگر یک مرکز آموزشی هستید بهتر است یک وب سایت خوب برای معرفی دسته های آموزشی خود داشته باشید. پلن طراحی سایت قسطی نیز می تواند گزینه خوبی برایتان باشد تا نگران هزینه های طراحی نباشید. می توانید یک وب سایت خوب و حرفه ای داشته باشید و تنها در شروع کار تنها بخشی از هزینه آن را پرداخت کنید.

طراحی سایت قسطی برای آموزشگاه ها

تا کنون پلن طراحی سایت اقساطی برای بسیاری از مراکز آموزشی اجرایی شده است. وب سایت هایی با امکانات درخواستی و مورد نیاز آموزشگاه که باعث راحتی کار و افزایش مراجعین به این مراکز شده است. وب سایت هایی با جدید ترین استانداردهای کدنویسی که با بیش ترین سرعت اجرا می شوند. وب سایت هایی با طراحی گرافیکی بسیار جذاب (با توجه به سلیقه کلی کارفرما) طراحی شده اند. شما نیز می توانید برای مرکز آموزشی خود یکی از این وب سایت ها داشته باشید. حتی اگر یک مرکز نیستید و به صورت شخصی می خواهید کار کنید این وب سایت به شما کمک های زیادی می کند. می توانید کلاس ها و دوره های آنلاین داشته باشید. می توانید ویدئوهای آموزشی خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید. هم چنین می توانید یک فروشگاه آموزشی کوچک برای فروش کتاب ها، جزوه ها و هر چیز دیگر داشته باشید.

طراحی سایت اقساطی برای مراکز پزشکی

مراکز پزشکی نیز با استفاده از وب سایت ها توانسته اند بسیاری از خدماتشان را راحت تر عرضه کنند. طراحی سایت پزشکی کار را برای آزمایشگاه ها، درمانگاه ها و یا بیمارستان ها راحت تر می کند. خدماتی مثل نوبت دهی، اطلاع از ساعت و روزهای حضور پزشکان و بسیاری از موارد دیگر می تواند به کمک وبسایت انجام شود. وب سایت های پزشکی یکی از کاربردی ترین و از مهم ترین دسته ها و انواع وبسایت ها هستند. در این وبسایت ها همه چیز باید خاص و متناسب با نوع خدمات انجام گیرد. همه چیز از طراحی ظاهری و خدمات باید بسیار شسته رفته و تمیز انجام شود. در یک طرح ویژه امکان طراحی سایت اقساطی با بهترین و جدیدترین قابلیت ها را برای مراکز پزشکی فراهم کرده ایم. نمونه کارهای انجام شده نیز فراوان است. تخصص کارشناسان نگارچه به همراه تجربه کاری زیاد در زمینه وبسایت های پزشکی باعث شده که بهترین وب سایت ها را در این زمینه به مشتریان عزیزمان تحویل دهیم. وب سایت هایی که بسیاری از آن ها از معروف ترین وبسایت ها در نوع خودشان هستند. در پلن طراحی سایت قسطی این وب سایت های حرفه ای با امکان پرداخت چند مرحله ای هزینه طراحی اجرایی می شوند. بدیهی است که امکانات و قابلیت هایی که در هر وب سایت قرار می گیرد با توجه به نیاز و سیاست های شما می تواند کم یا زیاد شود.

طراحی سایت قسطی پزشکی

وب سایت های ساده و شیک از پرطرفدارترین وبسایت ها هستند. وب سایت هایی که در طراحی ظاهری آن ها ظرافت و سادگی و در عین حال طراحی های بسیار حرفه ای به چشم می خورد. در مورد وبسایت های حوزه پزشکی نیز طراحی وبسایت بهتر است که این چنین باشد. پرهیز از تصاویر شلوغ و رنگ های زیاد باعث جذاب تر شدن و بهتر شدن این سایتها می شود. امکانات بسیار مهم مثل نوبت دهی آنلاین، امکان ارتباط آنلاین از طریق چت آنلاین سایت، پرداخت آنلاین، امکان مشاهده نتیجه آزمایش ها و… می تواند برخی از امکانات و قابلیت های این سایت ها باشد. در پلن طراحی سایت قسطی می تواند یکی از این سایت ها را با امکان پرداخت اولیه کم تر سفارش دهید. وبسایت مورد نظر شما در کم ترین زمان و طبق امکانات مورد نظر شما طراحی می شود. شما هم می توانید صاحب یک وبسایت جدید و حرفه ای باشید و حرفه ای تر دیده شوید. آزمایشگاه شما می تواند یک سایت خوب داشته باشد تا مشتریان به جای تماس های مکرر با شما برای اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنند. می توانید آدرس و شماره های مطب خود را در سایت قرار دهید. در این صورت تلفن های اضافی برای سوالات متداول ساده کم تر می شود. هم چنین مراجعین بیشتری به شما مراجعه می کنند. سایت پزشکی شما می تواند برای یک مطب، درمانگاه، کلینیک، بیمارستان و یا هر مرکز دیگری باشد.

طراحی سایت اقساطی برای آرایشگاه ها

در مورد مرکز های زیبایی رقابت بسیار است. از آن جایی که آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی طرفدار زیادی دارد این مرکز ها باید حرفه ای تر کار کنند تا مراجعین و مشتریان بیشتری داشته باشند. یک مرکز حرفه ای که یک سایت حرفه ای و شیک داشته باشد می تواند مشتریان شما را بسیار بیش تر کند. بسیاری از مراکز حرفه ای آرایشی و زیبایی سایت دارند. شاید در این وبسایت امکانات زیادی هم نباشد. اما می تواند پرسنل و خدماتی که ارائه می شود را بسیار بهتر و حرفه ای تر نشان دهد. دیدن نمونه کارهای شما توسط کاربر می تواند باعث شود شما را به جای رقیب برگزیند. کاربران اینترنتی می توانند شما را به راحتی در دنیای مجازی پیدا کنند. می توانند مطمئن شوند که شما همان مرکزی هستید که آن ها می خواهند. اگر صاحب یک آرایشگاه هستید و خدمات حرفه ای انجام می دهید بابد کاری کنید که دیده شوید. شاید بسیاری از رقبای شما که مشتریان زیادی هم دارند به پای شما نرسند. اما چون دیده می شوند می توانند به درآمد بیشتر برسند. شما هم باید مثل رقبایتان صاحب یک سایت خوب و حرفه ای باشید. پرسنل شما و تخصص هایشان باید به خوبی معرفی شود. آن وقت است که نام مرکز شما یک برند حرفه ای می شود. نگران هزینه های اولیه نباشید. پلن طراحی سایت اقساطی برای شما ایجاد شده است تا هر چه زودتر با کمترین هزینه اولیه بتوانید یک سایت خوب و همه چیز تمام داشته باشید.

ممکن است نخواهید در وب سایت امکان گفت و گوی آنلاین داشته باشید چون فرصتش را ندارید. البته که اگر این امکان در سایت شما وجود داشته باشد یک مرکز نوین و بسیار حرفه ای تر به نظر می آیید. همان چیزی که باعث می شود شما نیز بتوانید از مهارت خود کسب درآمد کنید. و یا شاید نخواهید نوبت دهی به صورت آنلاین داشته باشید. اما می توانید در هر زمینه ای که کار می کنید نمونه کارهای انجام شده خود را درج کنید. می توانید به مشتری نشان دهید که خدمات شما چقدر به روز است. آن زمان است که هر کسی دوست دارد در هر جایی که زندگی می کند (دور یا نزدیک و یا حتی از شهرهای دیگر) برای خدمات به شما مراجعه کند. به کمک پلن طراحی سایت قسطی می توانید صاحب یک سایت حرفه ای شوید. بسیاری از مشتریان ما به کمک وب سایت و افزایش مراجعین توانسته اند روز به روز مرکزشان را بزرگ تر و حرفه ای تر کنند. و یا توانسته اند شعبه های مختلفی داشته باشند که در هر کدام از آن ها خدمات به صورت تخصصی در موارد مشخصی انجام می شود. شما نیز می توانید این چنین باشید. می توانید هر روز بهتر و بهتر کار کنید و روز به روز درآمد بیشتری داشته باشید. اگر می خواهید از خدمات خود بیشتر پول دربیاورید و یا به یک برند شناخته شده تبدیل شود ما می توانیم شما را به رویایی که در سر دارید برسانیم. کافی است در این راه قدم بگذارید و برای آن تلاش کنید.

طراحی سایت اقساطی با بهترین امکانات

همه ما دوست داریم از هر چیز بهترینش را داشته باشیم. اگر می خواهیم کالایی بخریم دوست داریم با هر بودجه ای که داریم و به هر روشی که خریدمان را انجام داده ایم بهترین نصیبمان شود. در مورد خدمات نیز چنین است. قطعا شما نیز به عنوان صاحب یک ایده و یا کسب و کار دوست دارید یک سایت همه چیز تمام داشته باشید. دوست دارید سایتی جدید و با طراحی نوین داشته باشید. ما نیز در نگارچه به شما کمک می کنیم تا بهترین و نزدیک ترین چیزی که در مورد وب سایت در ذهن دارید را تحویل بگیرید. در پلن های طراحی سایت اقساطی نیز مثل پروژه های عادی همه چیز با همان کیفیت انجام می شود. تیم طراح و گرافیست، متخصص سئو و بقیه دست اندرکاران پروژه قرار است با هم روی پروژه شما کار کنند. پس نگران کیفیت کار نباشید. همه چیز تحت کنترل است! همه تلاشمان را خواهیم کرد تا یک سایت حرفه ای و با کدنویسی بسیار سبک تحویل بگیرید. از طراحی گرافیک سایت تا نکات ریز بنیادی و پایه ای سئو همه و همه در پروژه لحاظ خواهند شد. و شما یک سایت بی نظیر و با تمامی امکاناتی خواهید داشت که درخواست کرده اید.

البته بد نیست بدانید که خود ما خیلی از موارد را پیش بینی و در پروژه لحاظ می کنیم. به طور مثال تیم فنی طراح وب با توجه به سابقه کاری اش می داند که در وب سایت شما بهتر است فلان امکانات وجود داشته باشد. و ما خود این امکانات مهم و ضروری را در پروژه لحاظ می کنیم. هم چنین با توجه به این که قطعا هدف شما از وب سایت کسب درآمد است تمامی موارد سئو بیسیک در پروژه شما انجام می شوند. همه چیز از کدنویسی ها گرفته تا تصاویر، همه و همه طبق آخرین استاندارد الگوریتم های گوگل در وب سایت شما قرار می گیرند. شما سایتی را از ما تحویل می گیرید تا آماده حضور در نتایج است. وب سایتی که خیلی زودتر از وب سایت های طراحی شده توسط خیلی افراد و همکاران در نتایج قرار می گیرد. بسیاری از مشتریان ما پس از مدتی به ما گفته اند که بدون انجام پروژه سئو و بهینه سازی سایت و هیچ هزینه ای وب سایت آن ها نتیجه ای در گوگل داشته است. و همین بازخورد کوچک باعث شده تا بیش تر کار کنند و نتیجه بیش تری کسب کنند.

طراحی سایت اقساطی با کد نویسی استاندارد و به روز

قطعا مهم ترین چیزی که باعث می شود یک وب سایت حرفه ای با یک وب سایت غیر حرفه ای تفاوت کند کدنویسی است. این که آن طرف کار (بک اند یا Back-End) سایت چه می گذرد شرح حال سایت شما را مشخص می کند. یک طراح غیر حرفه ای و یا فاقد دانش فنی لازم هرگز نمی تواند کدنویسی خوبی ارائه کند. به همین خاطر است که هرگز نباید پیاده سازی سایت خود را به هر کسی بسپارید. شما قرار است در آینده از این سایت پول در بیاورید. پس بهتر است به این که چطور نوشته می شود اهمیت بدهید. در تیم نگارچه، کارشناسان فنی بخش طراحی توجه ویژه ای به این موضوع دارند. یکی از مواردی که در پروژه های طراحی سایت قسطی و تمامی پروژه های ما رعایت می شود کدنویسی است. کارشناسان ما سابقه زیادی در کار خود دارند. آن ها همچنین همیشه در حال آموزش هستند. با توجه به این که روش های طراحی و کدهای برنامه نویسی و روش های کار هر روز به روز می شود آن ها باید همیشه در حال یادگیری باشند. و این یاد گرفته ها را در پروژه های خود پیاده سازی می کنند. طراحی سایت اقساطی آن هم با کدنویسی به روز و بسیار استاندارد یکی از حرفه ای ترین امکاناتی است که به شما مشتریان عزیز در این پروژه ها ارائه می شود. سایتی بسیار حرفه ای خواهید داشت که از نظر کدنویسی بسیار خوب کار شده است. این وبسایت می تواند به شما در پیشرفت های بعدی و مراحل بعدی کسب درآمد اینترنتی کمک زیادی کند.

طراحی سایت اقساطی با کدنویسی حرفه ای

ما در پروژه های طراحی خود از جدیدترین استانداردها استفاده می کنیم. جدیدترین ورژن زبان های برنامه نویسی و کدنویسی برای طراحی وبسایت های شما استفاده می شوند. به همین خاطر سایتی خواهید داشت که از نظر فنی و پایه بسیار به روز می باشد. چنین سایتی خیال شما را از بابت آپدیت های بعدی کدنویسی و اصلی راحت خواهد کرد. برای این که بدانید این موضوع تا چه اندازه مهم است یک مثال ساده می زنیم. یک مورد ساده که به شما می گوید اگر سایتی داشته باشید که از نظر ورژن کدنویسی قدیمی باشد چه اتفاقی ممکن است بیفتد. شما برای دیدن وب سایت ها از مرورگر استفاده می کنید. گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس سه مدل از معروف ترین مرورگرها هستند. البته که مرورگرهای بیشتری هم وجود دارند که ممکن است شما از آن استفاده کنید. این مرورگرها هر روز در حال به روز شدن هستند. اگر وبسایت شما قدیمی باشد ممکن است هنگامی که آن را با یکی از این مرورگرها باز می کنید خطاهایی مشاهده کنید. و یا سایت به خوبی اجرا نشود. شاید تا به حال به این موضوع بر خورده باشید که فلان سایت در یک مرورگر کار می کند و در مرورگر دیگری کار نمی کند. و یا سرعت سایت و یا نوع نمایش آن تنها در یک مرورگر خاص درست است. این به دلیل مسائل فنی و کدنویسی است که طراح وب رعایت نکرده است. و یا آن سایت آن قدر قدیمی شده است که باید دوباره از نظر کدنویسی به روز شود. خیال شما را راحت خواهیم کرد از بابت این که طراحی سایت قسطی نیز با کدنویسی بسیار به روز و استاندارد انجام می شود. سایت شما هرگز مشکلات این چنینی را تجربه نخواهد کرد. البته که همیشه باید سایت خود را به روز کنید و ممکن است سایت شما نیز در چند سال آینده نیاز به آپدیت هایی داشته باشد. اما اگر همه موارد را رعایت کرده باشید این آپدیت ها بسیار سبک خواهند بود. ( هم در زمان کوتاهی انجام می شوند و هم نیازی نیست تا برای آن ها هزینه های گزافی پرداخت کنید.)

ممکن است با اصطلاح “ریسپانسیو” و یا وب سایت های “واکنش گرا” آشنایی داشته باشید. و یا ممکن است در مورد آن مطالبی خوانده باشید. کمی توضیح می دهم برای کسانی که با این اصطلاح آشنایی ندارند. عبارت ریسپانسیو یک اصطلاح است و یک ویژگی مهم را در مورد وب سایت شما بیان می کند. برای این که موضوع را جوری توضیح بدهم که بهتر متوجه شوید کمی ساده تر آن را بیان می کنم. شما وب سایت خود را ممکن است در لپ تاپ باز کنید و یا ممکن است در کامپیوترهای شخصی رومیزی و با مانیتورهایی که اندازه آن ها متغیر است آن را ببینید. هم چنین ممکن است که سایت شما با تبلت و یا موبایل باز شود. باید جوری طراحی شده باشد که در همه این صفحات نمایش به خوبی به نمایش در بیاید. به سایت هایی که طراحی آن ها به گونه ای است که در هر صفحه نمایشی و در هر دستگاهی به خوبی و با وضوح مناسب به نمایش در می آیند ریسپانسیو می گویند. با توجه به این که امروزه هر کسی ممکن است با موبایل یا تبلت و یا هر وسیله دیگری بخواهد وارد سایت شما شود اهمیت ریسپانسیو بودن بیشتر می شود. در پروژه های طراحی سایت اقساطی نیز این ویژگی مهم رعایت می شود. سایت شما به مانند لباس کشی و فری سایزی خواهد بود که هر کسی می تواند آن را در تن کند! می توانید در هر دستگاهی از کوچک تا بزرگ بهترین نمایش را از وب سایت خود مشاهده کنید.

اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد ممکن است مثلا در مانیتوهای بزرگ نمایش خوبی داشته باشد اما مثلا در موبایل خوب اجرا نشود. به غیر از اجرای درست مهم است که در هر صفحه نمایشی بتوانید دسترسی خوبی به صفحات داشته باشید. مهم است که منوی شما به خوبی در هر کدام از این صفحات نمایش دیده شود. و همین طور مهم است که بنرها و تصاویر به صورت واضح دیده شوند. بد نیست بدانید این موضوع یک موضوع مرتبط با ریسپانسیو است اما کمی هم هوشمندی و سلیقه طراح را می طلبد. طراحان حرفه ای تر معنی این جمله را بهتر درک می کنند. خود به عنوان کسی که سال ها سابقه کار در این زمینه را دارد وب سایت های زیادی دیده ام که در هر صفحه نمایش اجرا می شوند. اما این اجرا آن قدر خوب و واضح نیست که کاربر به راحتی به هر قسمت از وب سایت شما دسترسی داشته باشد. این موضوع در همه پروژه های طراحی سایت قسطی نیز لحاظ می شود. سایت شما نمایش خوب و واضحی خواهد داشت. به این صورت که کاربر به راحتی و بدون زوم کردن و یا گشتن بی خود و بی جهت می تواند آن چیزی که می خواهد را در وب سایت شما پیدا کند.

سرعت بالای لود سایت و صفحات

یکی از ویژگی هایی که در سایت های حرفه ای تر و یا سایت هایی که توسط یک گروه طراح حرفه ای ساخته شده اند سرعت لود خوب است. به این معنی که سایت شما به سرعت لود (اجرا) شود. سرعت لود صفحات و خود سایت باید به اندازه کافی بالا باشد. بخشی از این موضوع به کدنویسی کلی و ساختارهای کلی سایت شما بر می گردد. این که قالب سایت شما و یا اسکلت بندی سایت شما استاندارد و بهینه باشد. به این صورت اگر قسمت های بعدی را نیز خوب انجام دهید هر قسمت و هر صفحه به سرعت برای شما اجرا می شود. شما می توانید خیلی سریع محتوای هر صفحه از سایت را ببینید. به این صورت برای دیدن هر صفحه بی خود و بی جهت معطل نمی شوید. همچنین پس مراحل کار شما سریع تر می شود. به طور مثال قصد دارید در سایت یک خرید ثبت کنید. اگر هر مرحله از کار مثل افزودن به سبد خرید و… کند انجام شود حوصله شما را سر می برد. بسیاری از کاربران در چنین وب سایت هایی سبد خرید را نیمه کاره رها می کنند. این باعث می شود که مشتری که حتی از انتخاب شما نیز مطمئن بوده است به دلیل کندی سایت آن را رها کند و وارد سایت دیگری شود. پس سایت شما باید سرعت خوبی داشته باشد تا بتوانید بیشترین بازدهی را از آن بگیرید. پروژه های طراحی سایت اقساطی ما نیز آن قدر تمیز و حرفه ای طراحی می شوند که سرعت اجرای بسیار بالایی خواهند داشت.

طراحی سایت قسطی با سرعت لود بالا

سرعت اجرای بالا و یا لود شدن سایت در کم ترین زمان ممکن علاوه بر این که باعث تبدیل شدن کاربر به مشتری می شود از یک نظر دیگر هم مهم است. و آن هم اصل سئو و بهینه سازی سایت است. سایت شما اصلا باید رتبه خوبی داشته باشد تا کاربر بتواند وارد آن شود. و این موضوع با موضوع تبدیل شدن کاربر به مشتری در واقع لازم و ملزوم هم هستند. هیچ کدام بدون دیگری محقق نخواهند شد. اگر کاربری عبارتی را جست و جو کند و شما (سایت شما) را به عنوان سایت هدف نبیند اصلا وارد آن نخواهد شد. در واقع شما باید ابتدا دیده شوید. سپس به این که چطور دیده شوید و کاربر در سایت شما چه احساسی خواهد داشت فکر کنید. پس اگر سایتی کند داشته باشید رد ادامه نمی توانید از سئو نیز نتیجه خوبی بگیرید. سرعت اجرای بالا یکی از فاکتورهایی است که گوگل به صورت رسمی برای رتبه دهی اعلام کرده است. ربات های گوگل سرعت لود صفحه اصلی و سایر صفحات شما را می سنجند. اگر این سرعت به اندازه کافی نباشد نمره منفی دریافت خواهید کرد. و با داشتن سرعت خوب می توانید شانس این را داشته باشید که در زمان کم تری نیز در نتایج جست و جوی مرتبط با حوزه فعالیت خود ظاهر شوید. در پروژه های طراحی سایت قسطی کدنویسی سایت و سایر طراحی ها به گونه ای هستند که سرعت اجرای سایت را بسیار بالا خواهند برد. البته باید بدانید که مدل طراحی و استاندارد بودن آن تنها یکی از عوامل تاثیر گذار در سرعت است. عوامل دیگر مثل سیستم میزبانی خوب و یا سرعت اینترنت و خیلی چیزهای دیگر هم در اجرای سریع سایت شما تاثیر گذار است.

سرعت بالا به دلیل استفاده از سرویس میزبانی خوب

بسیاری از افراد گمان می کنند که همه چیز فقط به طراح بستگی دارد. و کوچک ترین ایرادی را از طرف تیم طراحی می دانند. در صورتی که اصلا این طور نیست. مثلا در مورد سرعت وب سایت نیز این طور است. بخش مهمی از کاری که یک طراح خوب و حرفه ای باید انجام دهد کدنویسی استاندارد است به صورتی که اجازه لود سایت را در کم ترین زمان بدهد. اما همه چیز هم همین نیست و موارد زیادی وجود دارد که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر سرعت سایت شما اثر می گذارند. و یکی از این موارد بسیار مهم است سرویس میزبانی است که برای سایت خود استفاده می کنید. سایت شما ممکن است بر روی یک سرویس اشتراکی و هاست اشتراکی باشد و یا برای خود سرور شخصی داشته باشید. مشخص است که سایتی با سرور شخصی سرعت بهتری خواهد داشت. اگر یک سایت را ابتدا بر روی یک سرویس اشتراکی و هاست ارزان اشتراکی قرار داده باشید و سپس سرور اختصاصی خریده باشید این تفاوت بسیار را متوجه شده اید. قبل از هر پروژه ای به شما مشاوره خواهیم داد که چه سرویس هایی برای میزبانی از وب سایت شما مناسب هستند. مزایا و معایب هر کدام را خواهیم گفت تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. قبل از استارت خوردن طراحی سایت قسطی باید هاست و دامنه خریداری شده باشد. و اگر قرار باشد توسط تیم طراحی خریداری شده باشد در مورد آن با شما صحبت خواهیم کرد. سرویسی که برای میزبانی از هر سایتی می تواند خوب باشد با سایت دیگر متفاوت است.

معنی سرویس های اشتراکی از اسمشان هم مشخص است. سایت شما به صورت اشتراکی با یک سایت دیگر و یا با سایت های دیگری در یک سرور قرار می گیرد. اگر سایت های دیگر ترافیک زیادی داشته باشند و در برخی از زمان ها تبلیغاتی بزنند که باعث ورود کاربران زیادی شوند سایت شما کند تر می شود. درست مثل این که به حمام رفته باشید و کسی شیر آب را باز کرده باشد. آن زمان به یک باره افت فشار آب را احساس می کنید. همین موضوع در مورد هاست های اشتراکی وجود دارد و می تواند روی سرعت سایت شما نیز تاثیر مستقیم بگذارد. هاست های خلوت تر و یا سرورهای اختصاصی اما این طور نیستند. مثل این است که در یک اتوبان خلوت هستید و فقط شما هستید و شما. آن وقت هر چه دلتان بخواهد گاز می دهید و با سرعت رانندگی می کنید. البته بستگی به ماشینی که سوار شده اید هم دارد. ماشین شما ممکن است تنها ۱۲۰ کیلومتر در ساعت سرعت برود و بیشتر از آن نرود. این مثال را زدم چون در مورد وب سایت شما نیز صدق می کند. اگر سایت شما خوب کدنویسی شده باشد زمانی که آن را روی یک سرویس خصوصی می گذارید با بهترین سرعت لود می شود. بسیاری از سایت های بسیار سبک مثلا سایت هایی که طراحی سایت اختصاصی می شوند در کسری از ثانیه لود می شوند. قبل از شروع پروژه طراحی سایت اقساطی و شرایطی نیز مثل دیگر روژه ها نیاز دارید که یک هاست خوب داشته باشید. پیشنهاد می کنیم که اگر خود قصد خرید هاست را دارید قبل از خرید آن با تیم فنی و طراحان سایت خود نیز صحبتی داشته باشید.

خرید سرویس DNS اختصاصی و CDN

مسائل تحریم ها تاثیر خیلی بدی بر روی شبکه جهانی سرورها گذاشته است. خیلی از سرویس های ایرانی ممکن است IP هایی را تحریم کرده باشند. همین طور خیلی از سرویس دهنده های خارجی ایرانی ها را تحریم کرده اند. به همین خاطر پیچیدگی های بسیار زیادی به وجود آمده است. شاید جالب باشد بدانید آن قدر پیچیده شده که گاهی برخی از سایت ها توسط یک اپراتور لود نمی شوند! مثلا بارها افرادی با ما تماس گرفته اند و مشکلات عدم لود سایت با یک اپراتور خاص را داشته اند. مثلا سایت شما ممکن است با اینرنت فلان کشور باز شود و یا با فلان اینترنت باز نشود. همین طور ممکن است دی ان اسی که در زمان خریداری هاست دریافت کرده باشید یک تاخیر در لود داشته باشد. و یا به دلیل تحریم ها مشکلاتی داشته باشد. در این مواقع نیاز به خرید یک DNS اختصاصی برای افزایش سرعت و همین طور یک CDN دارید. این موضوع بسیار جای صحبت دارد. و کم تر دیده ام که کسی به آن پرداخته باشد.

طراحی گرافیک سایت خلاقانه و متناسب با کار شما

یکی از مواردی که واقعا باید برای آن وقت و انرژی بگذارید ظاهر سایتتان است. ظاهر بسیار بسیار مهم است. در نگاه اول کاربر فقط وارد سایت شما و به ظاهر توجه می کند. خیلی از کاربران وقتی وارد یک سایت غیرحرفه ای (از نظر ظاهری) می شوند حتی به منوهای سایت و صفحات نگاه نمی کنند و از سایت خارج می شوند. پس اگر ظاهر سایت شما آن طور نباشد که باید باشد باعث خروج کاربر می شوید. یعنی هر چه زحمت کشیده اید بی نتیجه باقی می ماند. یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که اتفاقا در همین مورد است و در همه کشورهای دنیا نیز رایج است. این ضرب المثل می گوید دل چیزی را می خواهد که چشم بپسندد. این یک قائده است و اصلی است که هر کارآفرینی به آن می پردازد. اگر غیر از این بود این همه بنر تبلیغاتی در کوچه و خیابان نصب نمی شد. همه این ها بدین خاطر است که شما محصولی را بخرید که فلان کس می خواهد. و یا از فلان شرکت خدمات بگیرید. تجربه نشان داده افرادی که تبلیغات تلوزیونی جذات تری دارند و از بنرهای تبلیغاتی هیجان انگیز استفاده می کنند فروش بیشتری هم دارند. این ها همه به خاطر اهمیت فراوانی است که هنر گرافیک دارد. این هنر در وب سایت نیز وارد شده است. در پلن های طراحی سایت قسطی نیز مثل دیگر پروژه ها طراحی گرافیکی آن طور که برای کسب و کار شما مناسب است انجام می شود. البته که به سلیقه شما و مواردی که برایتان اهمیت دارد هم توجه می شود.

طراحی سایت اقساطی با گرافیک بسیار جذاب

به طور مثال در پروژه های طراحی سایت شرکتی سعی می کنیم از طراحی های شلوغ پرهیز کنیم. در این وب سایت ها اصل سادگی بسیار مهم است. برخلاف فروشگاه های اینترنتی که باید پر از بنرهای جور و واجور باشند. پس در هر وب سایتی سعی می کنیم طبق استاندارد های آن حرفه و رسته کاری طراحی ها را انجام دهیم. البته که بعدا هم جای تغییرات وجود دارد. مثلا پس از این که کار به اتمام رسید ممکن است شما بخواهید فلان اسلاید و یا فلان بنر عوض شود. و با کمال میل این تغییرات را مطابق با میل و سلیقه شما تغییر خواهیم داد. همچنین با آموزش هایی که پس از تحویل کارتان می بینید می توانید خودتان نیز بعدا بنرهای دیگری را استفاده کنید. البته اگر تخصص و تجربه این کار را ندارید اصلا پیشنهاد نمی کنیم که خودتان به تنهایی طراحی های ظاهری را انجام دهید. به دلیل این که کنترل حجم و یا ALT های تصویر و… ممکن است طبق استاندارد وارد نشود و کمی باعث کندی سایت و مشکلات ریز دیگر شود.

طراحی سایت قسطی با پنل مدیریت ساده

تغییرات درسایت، امکان تغییر محتوا و المان های سایت و هر تغییر دیگری از مهم ترین کارهایی است که مدیر یک وبسایت باید انجام دهد. هر چه قدر هم که در یک بازه زمانی سایت را کامل طراحی کرده باشید باز هم چند روز دیگر نیاز دارید تا چیزی را به آن اضافه کنید و یا چیزی را حذف کنید. در مورد وبسایت های فروشگاهی این موضوع از واجب ترین هاست. هر روز باید محصولی را موجود یا ناموجود کنید یا قیمتی را تغییر دهید. از همه مهم تر این که باید وضعیت سفارش ها را مدیریت کنید. به طور مثال سفارشی را در حالت ارسال شده و … دربیاورید. طراحی سایت قسطی هزینه هایتان را کاهش می دهد. اما همه چیز هم فقط پول و هزینه نیست. باید برای وبسایت خود وقت بگذارید. این سایت قرار است برای شما کسب درآمد کند. پس باید به آن اهمیت دهید. قانون انرژی هم می گوید که هر عملی عکس العملی دارد. باید دل به کار بدهید و برای به روز بودن سایت خود وقت بگذارید. جالب این است که همه این کارها و تغییرات را خودتان می توانید انجام دهید. پس از اتمام کار به شما پنل مدیریت داده می شود و به کمک آن به راحتی در تغییری را می توانید خودتان به راحتی در سایت انجام دهید.

طراحی سایت اقساطی با هر سطح و امکاناتی که شما بخواهید

این که وبسایت شما چه امکاناتی داشته باشد، از نظر ظاهری به چه شکل باشد و یا از نظر کدنویسی چطور باشد همه به دستور شما بستگی دارد. شما تصمیم می گیرید که یک وبسایت ساده داشته باشید یا حرفه ای. و یا این که از نظر ظاهری ساده باشد و یا پر از موارد مختلف باشد. ما نیز به شما مشاوره هایی خواهیم داد. مثلا پیشنهادهایی با توجه به این که برای کسب و کار شما معمولا چه چیزهایی لازم است و خوب به نظر می رسد ارائه می کنیم. و در طول طراحی نیز بارها با شما در ارتباط خواهیم بود و حتی مرتب تغییراتی می دهیم تا در نهایت آنچه شود که شما می خواهید. البته که ما سعی می کنیم همیشه چیزی بسیار بهتر از سفارش مشتری را به وی تحویل دهیم و سعی کنیم با این کار در یک شروع قوی تر و قدرتمندتر به مشتری های عزیزمان کمک کنیم. طراحی سایت قسطی و با پرداخت چند مرحله نیز همین طور است و هیچ فرقی ندارد. این که شما پرداخت هزینه را به چه صورت انجام می دهید هیچ تاثیری در انتخاب پروژه تان نخواهد داشت. طراحی سایت اقساطی تنها طرحی است که به شما کمک می کند به جای فردا بتوانید همین امروز شروع کنید. می توانید از همان ابتدا حرفه ای و با وبسایتی بسیار کامل شروع کنید. و می توانید با یک وبسایت ساده تر شروع کنید و پس از این که مشتری های شما بیش تر و بیشتر شد با توجه به نیاز مشتری در همان زمان برای بهتر شدن امکانات نیز تصمیم بگیرید.

داستان چطور پیش می رود…

به عنوان شخصی که سال هاست در زمینه وب سایت از طراحی گرفته تا سئو و تولید محتوا کار کرده دلم می خواهد کمی با شما حرف دل بزنم. همه ما در یک کشور یکسان بزرگ شدیم. درست است که خانواده هایمان و خیلی چیزها ممکن است متفاوت باشد اما خیلی چیزهای مشترک داریم. خاطرات مشترک، خیلی از اخلاق های مشترک و خیلی چیزهای دیگر. راستش را بخواهید کسی به ما هیچ وقت نگفت که چقدر خوبیم. ما در شرایط سختی زندگی کردیم و ادامه دادیم. قوی هستیم و قوی ماندیم و هر روز هم قوی تر شدیم. تبریک به تو دوست خوب من که می خواهی تغییری در زندگی خود و اطرافیانت ایجاد کنی. اگر کسی به تو نگفته من تو می گویم که چقدر باارزشی. این امیدواری تو بسیار گران قدر است و ما هم کمک می کنیم تا بتوانی به آن چه می خواهی برسی. اگر در حال خواندن صفحه طراحی سایت قسطی هستی یعنی در شروع یک تغییر بزرگ قرار داری. تصمیمت را گرفته ای و بدان که خواستن توانستن است.

جرقه اولیه در ذهن شما!

شاید ابتدا از این تیتر کمی جا خورده باشید. اما اولین مرحله کار از ذهن شما آغاز می شود. یک جرقه در ذهن شما زده شده است و این بار می خواهید فروزانش کنید. از وضعیت خود خسته شده اید و نمی خواهید درجا بزنید. می خواهید همه چیز را بهتر از این که هست کنید. می خواهید کسب و کار مستقل داشته باشید. و یا می خواهید تعداد مشتریان خود را هر روز بسیار بیشتر کنید. آن قدری که به تنهایی از عهده کار برنیایید و جذب نیرو کنید. همین که تصمیم گرفته اید استارت بزنید واقعا به شما تبریک می گویم. همین که در این شرایط سخت که پر از انرژی های منفی است ناامید نشده اید از شما ممنونم. حقیقت این است که خیلی از اوقات درگیر افکار منفی می شویم. روزگار جوری شده که هر جا می نشینیم دائما از شرایط بد مملکت صحبت می شود. همه از بهای اجناس انتقاد می کنند. اما دوست خوب من کمی بهتر هم نگاه کن. نمی خواهم بگویم همه چیز خوب مطلق است. اما در همین شرایط هم خیلی ها در حال پیشرفت هستند. خیلی ها دارند خانه و ماشینشان را می فروشند و یکی بهتر می خرند. خیلی ها بچه دار می شوند و خیلی خوب هم از عهده هزینه ها بر می آیند. پس همه چیز آن قدر هم بد نیست. متاسفانه دیدن دائمی اخبار و انتقادهای بیش از حد باعث شده که خودمان باورمان شود که امیدی وجود ندارد. در صورتی که این طور نیست. کافی است بلند شویم و عزممان را جزم کنیم. کمی به آسمان نگاه کنید. یک لبخند بزنید و خدا را شکر کنید که یک انرژی بی نهایت در حال پشتیبانی از شماست. راستش را بخواهید طراحی سایت قسطی را راه انداختیم تا از شما حمایت کنیم. از شماهایی که در این شرایط سخت امید دارید. و باور کنید قدرتان را خیلی می دانیم.

تماس با تیم طراحی و شرح اولیه پروژه طراحی سایت قسطی

مشخص است که ابتدا باید کمی در مورد پروژه صحبت شود و کم کم جزئیات پروژه مشخص شود. به عنوان شروع کار کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. پشتیبان بخش فنی کاملا شما را راهنمایی می کند و با پرسش هایی سعی می کند تا کلیت کار و صحبت جزئیات پروژه را مشخص کند. ممکن است فقط بدانید که می خواهید یک فروشگاه داشته باشید. اما مهم است که فروشگاه شما قرار است چه کالاهایی را بفروشد. چه دسته بندی هایی دارید و یا قرار است چه امکاناتی در سایت داشته باشید. شاید پیش خود بگویید که چه فرقی دارد در فروشگاه کالای پزشکی می فروشم و یا کالای فنی و مهندسی. اما کاملا همه چیز متفاوت است. رنگ بندی سایت، گرافیک ها و یا حتی منویی که برای سایت نیاز دارید ممکن است فرق کند. پس بهتر است که در صحبت های اولیه کلیت کار مشخص شود. سپس سعی می کنیم تا بدانیم چه جور سایت هایی مورد پسند شما هستند. می توانید نمونه وب سایت هایی را که از هر نظر پسندیده اید را برای ما بفرستید. با این کار می دانیم که از چه تیپ سایت هایی خوشتان می آید. و یا فلان مورد در وب سایت را می خواهید حتی با این که صحبتی در مورد آن نکرده اید. پس از این که همه چیز مشخص شد قیمت کلی کار و زمانی که برای انجام نیاز است به شما اعلام شود. اگر بخواهید می توانید در طرح طراحی سایت قسطی آن را پیش ببرید و یا به صورت پروژه های دیگر بخشی از آن را به صورت پیش پرداخت و مابقی را پس از تکمیل طراحی پرداخت کنید. همه چیز طبق تایید شما پیش می رود.

تنظیم قرارداد طراحی سایت اقساطی

زمانی که تایید نهایی از طرف شما داده شد یک قرارداد کاری تنظیم می شود. نام شما و یا مجموعه شما به عنوان کارفرما و نام مجموعه نگارچه به عنوان کارگزار نوشته می شود. این که سایت شما در چه زمینه ای قرار است فعالیت کند و خیلی چیزهای دیگر در این قرارداد نوشته می شود. مسئولیت های تیم طراحی و کارفرما برای پیشروی پروژه در قرارداد نوشته می شود. در انتها نیز جزئیات پروژه به طور کامل نوشته می شود. در پروژه های طراحی سایت اقساطی مبلغ پیش پرداخت و تاریخ پرداخت های بعدی نیز مشخص می شود. پس از توافق های انجام شده تاریخ پرداخت ها در این قرارداد نوشته خواهد شد. این قرارداد در دو نسخه نوشته می شود. یک نسخه برای مشتری و یک نسخه برای کارگزار تنظیم می شود. سپس کار طبق روال پیش می رود.

اخذ دامنه و هاست و یا دسترسی ها

برای شروع کار نیاز به دامنه و هاست داریم. اگر دامنه و هاست ندارید به عنوان اقدام اولیه برای شما تهیه می شود. تیم فنی به شما پیشنهاد می دهد که چه دامنه هایی آزاد است و می توانید بخرید. و یا چه هاست و یا سروری برای کار اولیه نیاز است. با تصمیم شما دامنه و هاست خریداری می شود و کار شروع می شود. اگر هم دامنه و هاست قبلا توسط شما تهیه شده باشد تیم فنی دسترسی های لازم را از شما می گیرد تا بتواند انتقال فایل ها و خیلی از امور را پیش ببرد. پس از این که اتصال دامنه به هاست انجام شد کم کم سایت به صورت در حال ساخت قابل نمایش خواهد بود. پس از تکمیل سایت نیز از آن رونمایی می شود. سپس تکمیل نهایی و تغییر جزئیات با توجه به سلیقه شما انجام می شود.

ارسال محتوا و فایل های مورد نیاز

اگر فروشگاه اینترنتی هستید دسته بندی ها، ساختار کلی و برخی مطالب باید توسط شما برای تیم طراحی ارسال شود. اگر وبسایت شما مربوط به یک شرکت یا سازمان است دسته بندی و چارت خدمات، شماره ها و خیلی موارد دیگر را باید در همان ابتدا به تیم طراحی برسانید. بدیهی است که عدم همکاری و تاخیر در ارسال موارد مورد نیاز باعث کندی انجام کار می شود. پس از این که موارد مورد نیاز از شما گرفته شد کار پیش می رود و هر قسمت از سایت یکی پس از دیگری تکمیل می شود. ممکن است در این بین برای تیم طراحی نیز سوالاتی پیش بیاید و با شما در تماس باشند. به همین خاطر یک نفر از سمت شما باید مسئول برقراری ارتباط با بخش طراحی باشد.

تکمیل وبسایت

وبسایت شما پس از مدتی تکمیل می شود و رونمایی می شود. سپس اگر نیاز است تا در قسمتی چیزی بارگذاری شود و یا موردی تغییر کند با تایید شما و با سفارش شما در وبسایت لحاظ می شود. وبسایت تکمیل شده به شما تحویل داده می شود. می توانید خود نیز شروع به آپدیت و بارگزاری مطالب و اخبار و یا محصولات کنید. در پروژه های طراحی سایت اقساطی پس از تکمیل کار و پس از طی مدت زمانی مشخص که به صورت توافقی مشخص شده است مابقی هزینه های طراحی نیز پرداخت می شود.

آموزش کار با وبسایت

پس از این که وبسایت شما تکمیل شد، تیم فنی برای شما دسترسی ایجاد می کنند. با این دسترسی می توانید وارد پنل سایت شوید. در وبسایت های فروشگاهی با این پنل می توانید سفارش های خود را ببینید و مدیریت کنید. اگر کسی در بخشی از سایت نظری ارسال کرده است می توانید آن را تایید کنید تا در سایت منتشر شود. و یا می توانید کالایی درج کتید و یا قیمت کالاها را تغییر دهید. در وبسایت های شرکتی و یا آموزشی نیز پنل وبسایت به شما داده می شود و خود می توانید شروع به کار کنید. بدیهی است که مواردی که می توانید مدیریت کنید در هر وبسایتی متفاوت خواهد بود.

پشتیبانی حرفه ای پروژه های طراحی سایت اقساطی

تا مدت زمان زیادی سایت شما را گارانتی می کنیم. می توانید از خدمات پشتیبانی سایت استفاده کنید. سایت شما بدون هیچ مشکلی اجرا خواهد شد. اگر مشکلی به وجود بیاید سریعا مشکل برطرف می شود. حتی اگر این مشکل به دلیل اشتباه شما باشد به شما کمک خواهیم کرد تا سریع تر این مشکل و یا خطا را برطرف کنید.

جزئیات خدمات طراحی سایت اقساطی

قرارداد طراحی سایت اقساطی

قراردادهای طراحی سایت اقساطی مانند دیگر قراردادهای نگارچه در دو نسخه ارائه می گردد. نسخه ای از این قرارداد نزد نگارچه بایگانی شده و نسخه دیگر به مشتری تحویل داده می شود. قرادادهای دیگر نگارچه نیز به همین شکل در دو نسخه کارفرما و کارگزار تنظیم می گردد. برای قرادادهای طراحی سایت اقساطی در جزئیات قرارداد نوع پرداخت که به صورت اقساطی می باشد عنوان خواهد شد. مبلغی که مشتری در هر قسط پرداخت می شود با توجه به مبلغ کل پروژه و نوع پروژه خواهد بود. لازم به ذکر است که با توجه به این که مشتریان ممکن است در شهرهای دیگر باشند قراردادها به صورت آنلاین بسته می شود. یعنی پس از قیمت گذاری وبسایت شما در طرح طراحی سایت اقساطی و توافقات دیگر قرارداد برای شما ارسال می شود. البته مراجعه حضوری نیز امکان پذیر است. اما گاها ممکن است مشتریان تمایل داشته باشند که بدون نیاز به مراجعه و در کمترین زمان پروژه استارت بخورد.

شیوه پرداخت اقساط

شیوه پرداخت مبلغ در طرح طراحی سایت قسطی به صورت ماهانه یا چند ماه یکبار خواهد بود. مبلغ تعیین شده برای هر قسط در تاریخ مشخصی که در جزئیات قرارداد نیز آمده است توسط کارفرما پرداخت خواهد شد. به وسیله سیستم پیامکی، موعد پرداخت به کارفرما یادآوری خواهد شد. کافرمایان می توانند از هر روشی مانند کارت به کارت، پرداخت از طریق وب سایت نگارچه و…. قسط مربوط به وب سایت خود را پرداخت نمایند. مبالغ پرداخت شده در قسمت مالی و در پرونده مالی کارفرما بایگانی خواهد شد. بدیهی است که در طراحی سایت اقساطی نیز با توجه به این که هر پروژه ای هزینه خودش را دارد به طور کلی قابل قیمت گذاری نیست. به طور مثال ممکن است یک پروژه ساده تر باشد و هزینه کمتری داشته باشد. و پروژه دیگر ممکن است پیچیده تر باشد و هزینه بیشتری نیاز داشته باشد. بر همین اساس مبلغ پیش پرداخت و مبلغ اقساط برای هر پروژه متفاوت خواهد بود.

مهلت استفاده از طراحی سایت اقساطی

پلن طراحی سایت اقساطی نگارچه همیشه قابل استفاده است. مشتریان محترم می توانند همیشه و در هر زمان و تاریخی با روش طراحی سایت قسطی سفارش خود را تنظیم کرده و پروژه خود را شروع نمایند. به خاطر استقبال بی نظیر مشتریان از پلن طراحی سایت اقساطی محدودیت استفاده زمانی از این طرح برداشته شده است!

امید است که در شرایط اقتصادی سخت که راه اندازی یک کسب و کار نو یا گسترش کسب و کار قدیمی مشکل است بسیاری از افراد بتوانند با پلن طراحی سایت اقساطی نگارچه کسب و کار خود را گسترش دهند و به درآمد بیشتری برسند. برای استفاده از این طرح محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد. تنها کافی است با کارشناسان نگارچه از طریق چت آنلاین و یا سایر راه های ارتباطی در تماس باشید.

شروع طرح طراحی سایت اقساطی و استقبال بی نظیر تا امروز

طراحی سایت قسطی برای ارتقای سایت

طرح طراحی سایت اقساطی در سال ۱۳۹۸ در نگارچه ایجاد شد و تا به امروز شاهد استقبال بی نظیر مشتریان بوده ایم. در حال حاضر مشتریان زیادی از تهران و سایر شهرستان ها به صورت دورکاری با روش طراحی سایت قسطی پروژه های کوچک و بزرگی را راه اندازی کرده اند. خوشبختانه شاهد رضایت روزافزون مشتریان بودیم و تصمیم بر آن شدیم که این طرح را بدون محدودیت زمانی و مکانی و خارج از چشم داشت و سود مالی ادامه دهیم. مشتریان محترم در هر کجا هستند می توانند پروژه طراحی سایت اقساطی خود را به صورت حضوری یا دورکاری سفارش دهند.

هم اکنون پروژه هایی زیادی در نگارچه در حال اجرا است که در پلن طراحی سایت اقساطی جای دارند. وب سایت هایی در دسته بندی های مختلف که خیلی از آن ها امروز به درآمد خوبی هم رسیده اند. وب سایت هایی برای کسب و کارهای مختلف با امکانات مختلف که با اهداف مختلف ایجاد شده اند. خوشحالیم که از این طریق توانستیم باعث رشد کسب و کارهای زیادی شویم. کسب و کارهایی که بسیار کوچک بودند. اما امروز به مجموعه های بزرگی تبدیل شده اند. و البته خیلی از آن ها کالاها و یا خدماتشان را گسترش هم داده اند.

برخی پرسش های مشتریان

آیا هزینه نهایی طراحی سایت قسطی بیشتر از روش پرداخت به صورت نقدی است؟

خیر! مجموع بازپرداخت نهایی در طرح طراحی سایت اقساطی تفاوتی ندارد. این طرح ویژه به منظور کمک بیشتر به کسب و کارهای نوپا و افرادی با سرمایه کم در نظر گرفته شده است. به همین دلیل با حذف سود بیشتر تلاش شده است که افراد بیشتری به سمت جذب مشتری با استفاده از وب سایت و گسترش کسب و کار خود حرکت کنند.

آیا طراحی سایت اقساطی از نظر کیفیت تفاوتی خواهد داشت؟

خیر. طراحی سایت قسطی تنها در نوع پرداخت هزینه وب سایت تفاوت دارد. سایر مراحل طراحی و کیفیت ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن و مانند سایر پلن ها می باشد. تلاش می شود که همه پروژه با بهترین کیفیت ممکن به مشتری تحویل شوند.

شیوه بازپرداخت و هزینه هر قسط به چه صورت خواهد بود؟

باید قیمت طراحی سایت شما برآورد شود. هزینه ای که در هر نوبت پرداخت می شود با توجه به مبلغ کل پروژه خواهد بود. بهتر است در این مورد با کارشناسان نگارچه گفت و گو نمایید.

آیا طراحی سایت قسطی برای مشتریان شهرستان نیز انجام می شود؟

بله. مشتریان شهرهای دیگر نیز می توانند به صورت غیر حضوری سفارش خود را ثبت نمایند. قرارداد طراحی سایت اقساطی تنظیم شده برای آنها ارسال خواهد شد. قرارداد به صورت آنلاین یا از راه های دیگر به دست مشتری خواهد رسید.

آیا وب سایت هایی که در طرح طراحی سایت اقساطی راه اندازی می شوند شامل پشتیبانی هستند؟

بله. از همان ابتدای کار پروژه خدمات پشتیبانی برای همه مشتریان اعمال خواهد شد. تفاوتی بین مشتریانی که هزینه پروژه را به صورت نقدی یا اقساطی پرداخت می کنند وجود ندارد.

امکان طراحی سایت اقساطی تنها برای پروژه های بزرگ وجود دارد؟ امکان پرداخت هزینه طراحی یک سایت ساده با مبلغ پایین نیز به صورت قسطی وجود دارد؟

پیچیدگی های وب سایت و مبلغ نهایی پروژه اهمیتی ندارد. هر وب سایتی با هر نوع مبلغی می تواند با استفاده از پلن طراحی سایت اقساطی نگارچه طراحی شود.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button