طراحی صفحه اصلی سایت شرکت

توجه به صفحه اصلی در طراحی سایت شرکتی از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. البته این صفحه در هر وب سایتی مهم ترین صفحه سایت به شمار می رود. در هر وب سایت با توجه به دسته کلی سایت و نوع مشتریان طراحی صفحه اصلی می تواند متفاوت باشد. در این مقاله المان ها و عناصری را معرفی خواهیم کرد که در طراحی صفحه اصلی سایت شرکت قابل استفاده هستند.

عناصر رایج در طراحی صفحه اصلی سایت شرکت

اسلایدر بزرگ

بهتر است که طراحی این صفحه را با یک اسلایدر شروع کنید. از یک اسلایدر بزرگ در قسمت بالایی صفحه اصلی سایت استفاده کنید. اسلایدر به شما کمک می کند تصاویر را به صورت متحرک به نمایش درآورید. سعی کنید اندازه اسلایدر اصلی شما بزرگ باشد. طول این اسلایدر می تواند به اندازه طول صفحه نمایش و عرض آن کمی پهن باشد. از تصاویر با کیفیت بالا و مرتبط با دسته های خدماتی که در شرکت شما وجود دارد برای این قسمت استفاده کنید. از کمی افکت هم استفاده کنید. افکت هایی در هنگام عوض شدن تصاویر یا نمایش متن ها به شما کمک می کند که طراحی سایت حرفه ای تری داشته باشید.

آیکن خدمات

از آیکن هایی که نماد دسته های خدماتی شرکت شما هستند می توانید در صفحه اصلی استفاده کنید. سعی کنید آیکن ها از نظر اندازه و سبک طراحی شبیه به یکدیگر و هماهنگ باشند. در زیر هر آیکن یک متن کوتاه چند خطی بنویسید تا این قسمت حرفه ای تر و گویاتر باشد. می توانید برای آیکن ها از دایره یا شکل های هندسی دیگر به عنوان پس زمینه استفاده کنید. 

بنرهای گرافیکی

برای این که طراحی صفحه اصلی سایت شرکت شما حرفه ای تر شود از بنرهای گرافیکی استفاده کنید. این بنرها می توانند با دسته های خدماتی شرکت شما یا حتی محصولاتی که توسط شما عرضه می شود مرتبط باشند. هر کدام از این تصاویر را به صفحه مرتبط لینک دهید تا کاربران با کلیک کردن بر روی آن به صفحه مربوطه هدایت شوند. به این ترتیب تعدادی نیز لینک داخلی خواهید داشت که می تواند به سئو سایت شرکت شما کمک نماید.

آخرین مطالب

از یک اسلایدر برای نمایش آخرین مطالبی که در سایت منتشر کرده اید استفاده کنید. این مطالب می توانند در دسته های مختلفی باشند. به طور مثال اخبار شرکت، مطالب آموزشی و… می توانند به صورت متحرک به کمک این اسلایدر در صفحه اصلی شما به نمایش در بیاید. به این ترتیب طراحی صفحه اصلی سایت شرکت شما پویاتر و جذاب تر خواهد شد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button