طراحی صفحه اصلی سایت شرکتی

امروزه شرکت های بزرگ از طریق وب سایت هایشان تجارت های بزرگی انجام می دهند. طراحی سایت شرکتی نکات و ریزه کاری های زیادی دارد. در وب سایت هر شرکتی با توجه به نوع شرکت و نیازهای کاربران می توان امکانات متعددی قرار دارد. اما یکی از قسمت هایی که در انواع مختلف طراحی سایت شرکتی اهمیت زیادی دارد ظاهر و شمای کلی صفحه اصلی می باشد. در ادامه برخی نکات مهم را در مورد طراحی صفحه اصلی سایت شرکتی به شما معرفی خواهیم کرد. این نکات بسیار ظریف در عین سادگی می توانند وب سایت شما را بسیار درخشان و کاربر پسند کنند. 

طراحی صفحه اصلی سایت شرکتی

اسلایدر حرفه ای

امروزه اسلایدرها به یکی از المان های اصلی بسیاری وب سایت ها تبدیل شده اند. اسلایدر همان طور که از نامش پیداست المانی است که شامل اسلایدهای مختلف می باشد. این اسلایدها به صورت ساده و یا با افکت هایی حرکت می کنند و ظاهر جذابی برای سایت به وجود می آورند. این المان جذاب در طراحی فروشگاه اینترنتی شامل بنرهای فروش محصول است که بسیاری از ما همه روزه در جستجوهای اینترنتی با آن بر می خوریم. شاید در نگاه اول اهمیت اسلایدر را در طراحی سایت شرکتی درک نکنید. اما جالب است بدانید که بیشتر کاربران پس از ورود به صفحه اصلی سایت مدتی در قست اسلایدر توقف می کنند و اسلایدهای مختلف آن را مشاهده می کنند.

برای وب سایت های شرکتی پیشنهاد می شود از یک اسلایدر بزرگ و به نسبت پهن استفاده نمایید. اسلایدر باریک برای سایت های شرکتی مناسب نمی باشد. طراحی یک اسلایدر بزرگ و پهن با افکت های جذاب می تواند یک گام اصلی در طراحی صفحه اصلی سایت شرکتی باشد. 

بنرهای گرافیکی مخصوص اسلایدر!

همان طور که متوجه شدید اسلایدر یکی از اصلی ترین المان ها در طراحی صفحه اصلی سایت شرکتی می باشد. پس باید در انتخاب تصویر مناسب برای اسلایدر بسیار دقت کنید. بهتر است از یک گرافیست بخواهید تا چند بنر گرافیکی خلاقانه برای اسلایدر شما طراحی نماید. سعی کنید تصاویر شما زیاد شلوغ نباشند. تصاویر گرافیکی با کیفیت بالا حس خوبی به کاربران سایت شما خواهد داد.

استفاده از یک تم رنگی هماهنگ

یکی از مواردی که باید در ساختار کلی طراحی سایت شرکتی رعایت شود استفاده از یک تم رنگی هماهنگ است. بهتر است این رنگ ها نزدیک به رنگ بندی سازمانی شرکت انتخاب شوند. اگر شرکت شما رنگ بندی سازمانی ندارد می توانید از رنگ های به کار رفته در لوگو به عنوان رنگ بندی سازمانی استفاده کنید. نیازی نیست همه رنگ های تم شما دقیقا همان رنگ های لوگو باشند. می توانید تنها یکی را به دلخواه خود برگزینید و در قسمت های مختلف استفاده نمایید.

استفاده از این تم رنگی در طراحی صفحه اصلی سایت شرکتی باعث یک هماهنگی زیبا و ایجاد حس خوشایند در کاربر خواهد شد. در انتخاب تصاویر برای صفحه اصلی و رنگ بندی فونت ها دقت نمایید تا صفحه اول سایت شما بتواند مخاطب را جذب نماید.

آیکن های متناسب با فعایت شما

شرکت شما از هر نوعی باشد به احتمال دسته های مختلفی از کالا و یا خدمات برای عرضه به مشتریان خواهید داشت. می توانید کالاها و یا خدمات خود را دسته بندی کنید و با استفاده از آیکن های حرفه ای فعالیت و یا دسته محصولات خود را معرفی نمایید. می توانید از گرافیست خود بخواهید طراحی آیکن را نیز انجام دهد. سعی کنید آیکن ها را در یک سایز مناسب و در یک یا دو ردیف به نمایش بگذارید. در زیر هر آیکن می توانید توضیح یا توضیحاتی نیز ارائه کنید. این آیکن ها می توانند به دسته بندی های شما اشاره کنند و مخاطب را به سمت خاصی نیز هدایت نمایند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button