درآمد شرکت های جدید با تجارت آنلاین

شاید دیده باشید که شخصی به تازگی اقدام به راه اندازی یک شرکت کرده است و پس از مدتی که او را دیده باشید از پیشرفت کسب و کار او شگفت زده شده باشید. البته به همین راحتی ها هم که نیست. اما با برخی راهکارهای آنلاین می توانید در مدت به نسبت کوتاهی دیده شوید و مشتری جذب کنید. امروزی دوره تجارت آنلاین است. باید با نیاز مردم امروز پیش بروید. اصلی ترین دلیل موفقیت شرکت های جدید روی آوردن به همین راه های تبلیغات آنلاین است. در ادامه برخی از این موارد را بررسی می کنیم.

برخی راه های تبلیغات و موفقیت شرکت های جدید

دوره دوره ی وب سایت ها و تجارت آنلاین است. شما نیز باید در این عرصه حضور داشته باشید. به تدریج نیز قوی و قوی تر شوید. با یک طراحی سایت شرکتی حرفه ای می توانید گام موثری در این مسیر پر پیچ و خم بردارید. قبل از این کار نیاز سنجی کنید. نیازهای مشتریان شما چیست؟ خود شما اگر مشتری باشید در سایت به دنبال چه چیزهایی می گردید؟ همه این نیازها باید در وب سایت شما وجود داشته باشد. شاید باورتان نشود. اما اصلی ترین و تاکید می کنم اصلی ترین دلیل موفقیت شرکت های جدید همین طراحی سایت است. آنها یک وب سایت بسیار قوی و حرفه ای دارند.

پیشنهاد می شود تا از همان ابتدا یک وب سایت قوی داشته باشید. حداقل این که ظاهری بسیار جذاب و گرافیک چشم نواز داشته باشد تا بتوانید بازدیدکنندگانتان را به مشتری تبدیل کنید. قبل از شروع وب سایت های رقبا را تحلیل کنید. اگر وب سایت رقبایتان نیز حرفه ای نیست بی دلیل از آنها الگو نگیرید. از جدیدترین استانداردهای طراحی و ظاهر نو استفاده کنید.

امروزه دیگر کسی برای پیدا کردن یک شرکت به ۱۱۸ و یا مراکز اطلاع رسانی دیگر زنگی نمی زند. همه چیز و همه جا با یک جستجوی ساده در گوگل به راحتی پیدا می شود. طبیعی است که هر چه در نتایج جستجو بالاتر باشید احتمال کلیک کردن مشتری روی لینک سایت شما افزایش می یابد. پس از طراحی سایت حرفه ای رتبه خوب در گوگل که نتیجه سئو و بهینه سازی سایت شما می باشد می تواند تجارت شما را متحول سازد. بالا بودن و داشتن رتبه های خیلی خوب از مهم ترین عوامل موفقیت شرکت های جدید می باشد.

رتبه شما را شاید بتوان به موقعیت فیزیکی تشبیه کرد. فرض کنید شرکت شما در جایی قرار دارد که هیچ کسی از آنجا عبور نمی کند. در هیچ کجای دیگر نیز نشانی از شما وجود ندارد. بدیهی است که مشتری نیز نخواهید داشت. اما تصور کنید شرکت شما در محلی پر رفت و آمد است. خیلی افراد با دیدن تابلوی شرکت شما ممکن است وارد شرکت شوند. 

امروزه اینستاگرام در موفقیت بسیاری از کسب و کارهای کوچک نیز تاثیر زیادی گذاشته است. این شبکه اجتماعی محبوب و پر مخاطب در موفقیت شرکت های جدید نیز بی تاثیر نبوده است. می توانید یک صفحه تجاری بسازید و مطالبی را در مورد کار و فعالیت خود در آن قرار دهید. البته گمان نکنید که به این راحتی ها می توانید مشتری زیادی از این طریق کسب کنید. مدیریت اینستاگرام یک فیلد کاری تخصصی است. چرا که دیگر ارتقای زیادی پیدا کرده و الگوریتم های زیادی دارد. باید برای آن وقت بگذارید. می توانید از یک نیروی کمکی برای مدیریت صفحه تجاریتان در اینستاگرام استفاده نمایید.

تبلیغات پیامکی

پیامک های تبلیغاتی نیز راه خوبی برای تبلیغات هستند. اغلب هزینه کمی هم دارند. با پرداخت هزینه ای بسیار کم می توانید تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. البته بسیاری افراد پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند. یعنی با ارسال یک کد به مرکز مخابراتی خود اعلام کرده اند که تمایلی ندارند پیامک تبلیغاتی دریافت کنند. اما باز هم جامعه زیادی وجود دارد که می شود برای آنها تبلیغات ارسال کرد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button