روش های اعتمادسازی در سایت شرکت ها

یکی از مهم ترین موارد در طراحی سایت شرکتی ایجاد ساختارهایی برای اعتمادسازی کاربران است. این که سایت شما باید بسیار حرفه ای و قوی طراحی شده باشد جای خود دارد. اما باید کاری کنید که کاربران بتوانند به شما و شرکت یا مجموعه ای که دارید اعتماد کنند. در ادامه مواردی را برای اعتماد سازی در سایت شرکت ها معرفی می کنیم. این موارد شاید در نگاه اول ساده به نظر برسند. اما در میزان جذب مشتری شما از طریق وب سایت تاثیر بسیار زیادی خواهند گذاشت.

روش های اعتمادساری در سایت شرکت

اعتمادسازی در سایت شرکت

نماد اعتماد الکترونیکی

استفاده از نماد اعتماد الکترونیکی از بهترین روش ها برای اعتماد سازی در سایت شرکت شما به شمار می رود. وجود این نماد در سایت شما نشان دهنده این خواهد بود که شما یک مجموعه رسمی و قابل اعتماد هستید. استفاده از نماد اعتماد الکترونیکی به خصوص در وب سایت هایی که در آنها انتقال وجه به صورت آنلاین انجام می گیرد می باشد. برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی باید با ارائه اسناد و مدارک رسمی مجموعه مراحل اداری دریافت آن را طی نمایید. به طور معمول نماد اعتماد الکترونیکی در قسمت فوتر وب سایت قرارداد می شود. اما می توانید آن را در قسمت های دیگر قرار دهید.

شماره ثبت شرکت

قرار دادن شماره ثبت شرکت یا شماره ثبت ملی نیز باعث اعتماد سازی در سایت شرکت شما می شود. با این کار مشتریان می توانند از این که شما یک شرکت و مجموعه حقوقی هستید مطمئن شوند. می توانید این موارد را در صفحه تماس با ما قرار دهید. همچنین برخی از شرکت ها شماره ثبت را در قسمت فوتر سایت خود قرار می دهند. این کار باعث می شوند که کاربران درهر صفحه ای از سایت که باشند بتوانند آن را ببینند.

گوگل مپ

به طور معمول استفاده از نقشه گوگل در صفحه تماس با ما می تواند باعث افزایش اعتماد سازی در سایت شرکت های مختلف باشد. برای این کار می‌توانید با حساب گوگل خود وارد نقشه گوگل شوید. در گوگل مپ یا همان نقشه گوگلی موقعیت دقیقه مجموعه خود را به ثبت برسانید. علاوه بر ثبت موقعیت جغرافیایی خود می توانید جزئیات بیشتری مانند ساعت کار مجموعه و لوگوی مجموعه خود را نیز وارد کنید. ممکن است که نیاز باشد و مدتی صبر کنید تا اطلاعات شما تایید شود. سپس کد کوتاه شده نقشه گوگل را در صفحه تماس با ما یک وب سایت خود قرار دهید. 

پروژه های انجام شده

یکی از صفحات بسیار مهمی که به طور معمول در وب سایت های شرکتی به خصوص وب سایت مجموعه های حرفه ای و بزرگ به چشم می‌خورد صفحه با نام پروژه ها یا نمونه کار ها می باشد. وجود صفحه پروژه ها علاوه بر این که نشان می دهد شما یک مجموعه حرفه ای با سابقه کار درختان هستید در اعتماد سازی سایت شرکت شما نیز تاثیر گذار خواهد بود. ممکن است که شما یک شرکت خدماتی باشید. در این صورت نمونه کارهای زیادی از پروژه های انجام گرفته خود خواهید داشت. آن ها را در صفحه ویژه ها قرار دهید. بسیاری از کاربران قبل از این که با شما تماس بگیرند نمونه کارهای شما را بررسی می‌کنند. این صفحه که یکی از پر بازدید ترین صفحات وب سایت های شرکتی به شمار می رود در افزایش مشتریان شما تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت.

معرفی مشتریان

یک روش دیگر نیز این است که قسمتی برای معرفی برخی از مشتریان خود در وب سایت قرار دهید. بعضی از شرکت های بزرگ نیز در یک قسمت از صفحه اصلی سایت خود معرفی برخی از مشتریان خود می پردازند. به طور مثال مشتریان معروف خود را از طریق یک اسلایدر معرفی می کنند.

پشتیبانی آنلاین در سایت

ارائه خدمات پشتیبانی یا گارانتی در مورد محصولات یا خدمات در سایت باعث اعتمادسازی در سایت شرکت شما خواهد شد. خدمات گارانتی برای مشتریان به صورت آنلاین ارائه کنید. به طور مثال می توانید از طریق سیستم های چت آنلاین با کاربران به صورت آنلاین گفت و گو نمایید. در این  گفت و گوها می توانید مشکل آنها را حل کنید یا به سوالات کاربران پاسخ دهید. نحوه صحبت کردن شما و ادبیاتی که به کار می گیرید بسیار مهم است. سعی کنید که حتی با مشتریان عصبانی نیز محترمانه صحبت کنید. چت ها را به سرعت پاسخ دهید. سرعت عمل شما نیز نشان می دهد که یک مجموعه پشتیبانی حرفه ای و آماده خدمات رسانی به مشتریان دارید.

حضور در بهترین نتایج جستجو

سعی کنید که همیشه در عبارات کلیدی مرتبط با کسب و کار شرکت و مجموعه ای که دارید در صدر نتایج جستجو باشید. حضور در بهترین نتایج جستجو باعث می شود که تعداد کاربرانی که وارد سایت شما می شوند افزایش پیدا کند. برای این منظور سایت شما باید سئو شده باشد. یعنی استانداردهایی که موتورهای جستجو برای اعطای رتبه برتر به یک سایت می دهند را داشته باشد. پیشنهاد می شود که سئو سایت شرکت خود را به یک مجموعه معتبر و قابل اعتماد بسپارید. کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را به صورت مستمر آنالیز کنید و در همه آنها در رتبه های برتر باشید.

محتوای تخصصی

داشتن محتوای تخصصی مهم ترین مورد برای اعتمادسازی در سایت شرکت شما خواهد بود. متاسفانه بسیاری از افراد و مجموعه های بزرگ این مورد را رعایت نمی کنند. اگر تصور می کنید که تنها با حضور در نتایج برتر گوگل می توانید مشتریان زیادی داشته باشید سخت در اشتباه هستید. صفحات سایت شما از نظر توضیحات و محتوا باید غنی و کامل باشند. اگر محتوای اصولی و درست نداشته باشید ممکن است با داشتن رتبه های برتر ورودی زیادی بگیرید. اما کاربران از سایت شما خارج خواهند شد. این یعنی تمام زحمات و هزینه های شما از بین رفته است! برای تولید محتوای تخصصی و کامل وقت بگذارید تا بتوانید نتیجه خوبی بگیرید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button