طراحی سایت تک صفحه ای

طراحی سایت تک صفحه ای یک قابلیت حرفه ای در دنیای وب است. این وبسایت ها با اهداف مختلفی ساخته می شوند. بیشترین استفاده ای از این وبسایت ها می شود برای تبلیغات کلیکی است. اما ممکن است در زمان های دیگر و برای اهداف مختلف نیز از آن ها استفاده شود. طراحی سایت تک صفحه ای با پلتفرم ها و زبان های مختلف قابل انجام است. برای ساخت چنین پیجی یا چنین سایتی می توانید حتی از یک صفحه HTML استفاده کنید. با توجه به این که چه قابلیت هایی در این صفحه نیاز دارید می توانید از پلتفرم های مختلفی استفاده کنید. همچنین این که چقدر می خواهید برای این کار هزینه کنید و یا چقدر زمان دارید نیز برای انتخاب پلتفرم مهم است. می توانید این وب سایت را با وردپرس یا پلتفرم های حرفه ای دیگر طراحی کنید. آن وقت به راحتی می توانید در آینده وب سایت را گسترش دهید و کاملترش کنید.

طراحی سایت تک صفحه ای قابل ارتقا حرفه ای

یک سایت حرفه ای با امکانات گسترده و گرافیک جذاب

۵ میلیون تومان

طراحی سایت تک صفحه ای قابل ارتقا کامل

برای سایت های شرکت، فروشگاهی و…

۳ میلیون تومان

طراحی یک صفحه از سایت (کامل)

اضافه کردن یک صفحه حرفه ای کامل به سایت

۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان

طراحی سایت تک صفحه ای چقدر زمان می برد؟

بدیهی است که هرچه جزئیات و گستردگی کار بیشتر باشد زمان بیشتری برای انجام آن نیاز است. طراحی سایت تک صفحه ای نیز نسبت به یک وب سایت پر از دسته بندی ها و صفحات مختلف زمان کمتری نیاز دارد. در مجموعه ما طراحی سایت تک صفحه ای در یک یا چند روز ممکن است. البته به شرطی که خود شما نیز بدانید دقیقا چه می خواهید. در بسیاری موارد کارفرما و شخصی که وبسایت را سفارش می دهد اطلاعات آماده ای ندارد تا به طراح بدهد. طراح نیز مجبور می شود با تصاویر رندوم و کلی صفحه یا سایت را بسازد و به او پیش نمایش نشان بدهد. و ساخت تصاویر واقعی و درست و جایگذاری دوباره آن ها خود زمان بر می شود. اگر خود شما اطلاعات و طراحی را به صورت کامل آماده و در نظر داشته باشید حتی به صورت یک روزه نیز می توانید در مجموعه ما چنین سایتی را تحویل بگیرید. کافی است با تلفن ۰۹۱۰۱۶۵۱۲۵۴ تماس بگیرید تا کارشناسان بخش طراحی در این زمینه به شما مشاوره لازم را بدهند.

آیا در آینده می توان چنین سایتی را گسترش داد و کاملتر کرد؟

بله می توانید در آینده یک سایت تکمیل شده داشته باشید. سایتی که با یک پیج شروعش کردید اما حالا می تواند بسیار مفصل تر باشد. طراحی سایت تک صفحه ای اگر به صورت حرفه ای و با هسته کامل (پایه استاندارد و یا قالب حرفه ای) ساخته شده باشد می تواند یک سایت کامل باشد. اگر زمان، هزینه و یا ایده کاملی ندارید می توانید کارتان را با طراحی سایت تک صفحه ای شروع کنید. در ادامه و با ذهن باز و با دانش کافی همان وبسایت را تکمیل کنید و به یک سایت حرفه ای برای خودتان تبدیلش کنید.

آیا می شود یک سایت با یک صفحه را سئو کرد؟

همان طور که می دانید طراحی سایت تک صفحه ای بیشتر برای تبلیغات موقت انجام می شود. یا برای کسانی که در آینده می خواهند با فرصت کافی سایتشان را تکمیل کنند. اگر می خواهیم فقط همین یک صفحه را داشته باشید و قصد سئو را هم دارید باید بدانید کارتان سخت است. برای سئو داشتن صفحات دیگر در سایت بسیار مهم است. باید بتوانید ارتباطات داخلی ایجاد کنید. وقتی فقط یک صفحه دارید رسماً چنین چیزی ممکن نیست. نمی توان گفت شما با داشتن یک صفحه نمی توانید در نتایج ظاهر شوید. اما به هر حال مسیر سختی است که باید بدانید برای این سایت ها پیش رو دارید. اگر اصلا قصد ندارید سایتتان صفحه دیگری داشته باشد کار سخت می شود. اما اگر در آینده می خواهید سایت را تکمیل کنید و صفحات دیگر اضافه کنید این کار شدنی است. می توانید امید داشته باشید که از طریق دیده شدن در نتایج جست و جوی کاربران درآمد کسب کنید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button