بستن کامنت در اینستاگرام

در این قسمت به شما بستن کامنت در اینستاگرام را آموزش خواهیم داد. ممکن است به دلایلی تصمیم بگیرید که برای یک پست به خصوص کامنت ها یا همان دیدگاه ها را مسدود کنید. حتی اشخاص معروف مانند هنرمندان یا سیاست مداران نیز گاهی با بستن کامنت در اینستاگرام صفحه خود را مدیریت می کنند. گاهی ممکن است حوصله نظرات را نداشته باشید! در بسیاری از موارد نیز نظرات سطحی یا ابراز عقیده برخی از مردم باعث بروز اتفاقات ناخوش آیندی برای هنرمندان و افراد سرشناس می شود. به همین دلیل گاهی مسدود کردن دیدگاه ها مفید می باشد.  در ادامه این تکنیک را که از تکنیک های حرفه ای مدیریت اینستاگرام است به شما آموزش می دهیم.

بستن کامنت در اینستاگرام برای پست جدید

۱: اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید.

۲: روی گزینه + بزنید تا یک پست جدید ایجاد شود.

۳: عکس یا عکس های دلخواهتان را برای پست انتخاب کنید.

۴: گزینه Next یا بعدی را بزنید.

۵: برچسب ها، موقعیت، توضیحات و… را بنویسید.

۶: گزینه Advanced Setting را بزنید.

۷: قسمت Turn Off Commenting را فعال کنید.

۸: ارسال پست را تکمیل کنید.

بستن کامنت در اینستاگرام برای پست های قدیمی

بستن کامنت در اینستاگرام برای پست های قدیمی

شاید تصمیم داشته باشید کامنت ها را برای پستی که قبلا کامنت ها را باز گذاشته بودید ببندید. این کار نیز خیلی راحت است. برای بستن کامنت در اینستاگرام برای پست های قبلی خود مراحل زیر را انجام دهید.

۱: وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

۲: بالای پست روی سه نقطه بزنید.

۳: با زدن گزینه Turmn Off Commenting دیدگاه گذاری را ببندید.

مزایای بستن کامنت در اینستاگرام

نگران تاثیر کامنت دیگران بر دیگر بازدیدکنندگان نباشید

گاهی پیش می آید که مطلبی را انتشار می دهید و شخصی در این بین نظری می دهد. نظر این شخص ممکن است باعث ایجاد حواشی زیادی شود. این موضوع تنها برای افراد صاحب نام نیست و ممکن است برای یک فردی عادی اجتماع نیز پیش بیاید. متاسفانه حواشی ایجاد شده ممکن است به قیمت خدشه دار شدن اعتبار شما تمام شود. در مورد افراد مشهور بسیار پیش آمده است که نظر یک شخص یا جمعی از افراد باعث به وجود آمدن جبهه هایی شود. با بستن کامنت در اینستاگرام خود برای برخی پست ها با توجه به صلاحدید خود می توانید از حواشی جلوگیری کنید.

خبری را بدهید و نگران بازخورد آن نباشید

ممکن است تصمیم بگیرید از طریق صفحه اینستاگرام خود خبری را به دیگران برسانید یا موضوعی را اطلاع دهید. ممکن است موضوعی که می خواهید درباره آن صحبت کنید یا خبر مربوطه جنجال برانگیز باشد. اما به هر حال لازم می دانید که این موضوع را به اطلاع دیگران برسانید. قابلیت بستن کامنت در اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که خبری را منتشر کنید و نگران بازخورد های مربوط به آن نباشید.

فرصت پاسخگویی به کامنت دیگران برا ندارید

بهتر است تا جایی که می توانید جواب نظرات و کامنت های دیگران را بدهید. حتی اشخاص مشهور نیز تا جایی که می توانند پاسخ های دسته جمعی به افرادی که نظری مشابه داشته اند می دهند. اگر فرصت این کار را ندارید با بستن کامنت در اینستاگرام دیگر نگران این نخواهید بود که افرادی نظر می دهند یا سوالی می کنند اما شما پاسخ آنها را نداده اید.

۱ نظر

  1. کپل آرت 1401/05/15 پاسخ

    چطوری میشه یه کاری کرد که فقط کسایی که فالو میکنیم بتونن برامون کامنت بزارن

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button