طراحی سایت آتلیه | طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی و فیلم برداری یکی از تخصص های ماست. این روزها وب سایت ها در هر عرصه ای وجود دارند و موجب افزایش مشتریان هر شغلی می شوند. طراحی سایت عکاسی با امکانات حرفه ای برای صنف محترم عکاسان بسیار مهم و کاربردی است.

جهت مشاوره یا سفارش طراحی سایت آتلیه عکاسی از طریق شماره های ۶۶۸۴۵۵۲۸-۰۲۱ و ۰۹۱۰۱۶۵۱۲۵۴ با کارشناسان نگاچه در تماس باشید.

طراحی سایت آتلیه عکاسی با گرافیک حرفه ای

اهمیت گرافیک در طراحی سایت عکاسی

اهمیت استفاده از یک گرافیک بسیار چشم نواز و حرفه ای در طراحی سایت آتلیه بیش از وب سایت های دیگر است. آتلیه های عکاسی خود انتشار دهنده های محتوای گرافیکی مختلف هستند. انتشار فیلم با کیفیت بالا، خلق تصاویر حرفه ای و… در این مراکز انجام می شود. اصلا نام آتلیه ما را به یاد یک گرافیک چشم نواز می اندازد. پس در طراحی سایت عکاسی باید دقت زیادی برای طراحی های گرافیکی وب سایت شود.

پس بهتر است برای این که طراحی سایت عکاسی با گرافیک حرفه ای تری داشته باشید از یک کارشناس گرافیست کاربلد کمک بخواهید. البته خود عکاسان محترم معمولا ایده پردازان خوبی هستند و می توانند تجسم خوبی داشته باشند. اما بهتر است هنر آنها با هنز طراح وب تلفیق شود تا یک اثر بی نظیر گرافیکی به صورت آنلاین خلق شود.

قدرت رنگ ها

اهمیت رنگ در طراحی سایت آتلیه عکاسی

با استفاده از قدرت بی نظیر رنگ ها می توانید طراحی سایت آتلیه بسیار موفقی داشته باشید. رنگ ها در ایجاد یک گرافیک بی نظیر اهمیت خیلی مهمی دارند. با استفاده از رنگ ها در جای مناسب و به اندازه کافی می توانید یک سایت حرفه ای داشته باشید.

بهتر است در طراحی سایت عکاسی از رنگ هایی استفاده کنید که بیانگر قدرت و لطافت در کنار هم باشند! شاید این تعریف در نگاه اول کمی مبهم به نظر برسد. اما اگر نمونه های زیادی را از وب سایت های هنری ببینید متوجه این موضوع و اثر هنر رنگ ها خواهید شد. به طور مثال بسیاری از وب پردازان برای طراحی سایت عکاسی از رنگ مشکی برای پس زمینه سایت استفاده می کنند. یا از رنگ های قالب برای منو یا سایر قسمت های سایت بهره می برند. نحوه چیدمان سایر تصاویر به همراه افکت ها و… شکل زیبایی به سایت می دهد.

افکت های حرفه ای

استفاده از افکت های حرفه ای به طراحی سایت آتلیه شما جذابیت خاصی می بخشد. افکت ها باعث می شوند که گرافیک سایت شما بسیار بهتر و منحصر به فرد تر دیده شود و کاربر از دیدن آن لذت ببرد. بهتر است در طراحی سایت عکاسی از افکت های اختصاصی یا افکت هایی که متناسب تر با این کار هستند استفاده کنند. در استفاده از افکت ها زیاده روی نکنید. چرا که کاربر را آزار می دهد و باعث خروج او از سایت می شود.

بهتر است برای انتخاب افکت ها قدری زمان صرف کنید. پیش نمایش افکت های مختلف را ببینید و در جای مناسب از آنها استفاده کنید. سعی کنید افکت های انتخابی شده به نسبت سبک باشند. در مورد سبک بودن بیشتر توضیح می دهیم. برای این که هر افکت اجرا شود لازم است تا کدی به فایل های سایت شما اضافه شود. افکت های پیچیده تر یا برخی افکت ها ساختار خاصی دارند و برای اجرای آنها از کدهای بیشتری استفاده می شود. بهتر است از مواردی استفاده کنید که علاوه بر حرفه ای بودن سبک نیز باشد. در غیر این صورت سایت شما با سرعت پایینی لود خواهد شد. همان طور که گفتیم در طراحی سایت آتلیه عکاسی باید از جزئیاتی استفاده کنید که به سایت شما جذابیت های بصری بدهد. پس از ترس کند شدن سایت از استفاده از افکت ها صرف نظر نکنید. 

لودینگ

لودینگ در طراحی سایت عکاسی

لودینگ ها یکی از جزئیات مهم هستند که در گرافیک و ایجاد حس بهتر بهتر اثر گذارند. استفاده از یک لودینگ متناسب با حرفه شما به طراحی سایت عکاسی شما اعتبار خاصی می بخشد. لودینگ به طور غیر مستقیم به کاربر می گوید که شما چقدر برای جزئیات کار خود اهمیت قائل هستید. همچنین لودینگ ها یکی از عوامل مهم در برندسازی هستند! بهتر است از نام تجاری خود یا نمادی از مجموعه خود برای طراحی لودینگ استفاده کنید.

استفاده از یک لودینگ متفاوت و خاص در طراحی سایت آتلیه عکاسی تاثیر بی نظیری در برندسازی شما خواهد داشت. این نشان می دهد که شما به جزئیات اهمیت می دهید. جزئیات مهم هستند. در کار عکاسی نیز اهمیت جزئیات و زیبایی های ظاهری بسیار زیاد می باشد.

طراحی سایت عکاسی با قابلیت های حرفه ای

قابلیت درج نمونه کارها

طراحی سایت عکاسی با قابلیت درج نمونه کارها

بسیاری افراد قبل از این که تصمیم بگیرند با یک مجموعه عکاسی یا فیلم برداری کار کنند به مشاهده و بررسی نمونه کارها می پردازند. پس نمونه کارها در انتخاب شما اهمیت زیادی دارند. یکی از قابلیت های بسیار مهم و الزامی در طراحی سایت آتلیه های عکاسی قابلیت درج نمونه کارها در سایت است. یادتان باشد که وب سایت شما شعبه آنلاینی از مجموعه شماست. پس باید بسیار شفاف و گویای خدمات شما باشد.

یکی از صفحات مهم در طراحی سایت عکاسی همین صفحه نمونه کارهاست. این صفحه برای کاربران جذابیت خیلی زیادی دارد. به طور معمول آمار مشاهده کاربران از این صفحه بسیار بالاست که همین امر گویای اهمیت آن در سایت می باشد.

چت آنلاین

طراحی سایت آتلیه با قابلیت چت آنلاین

چت آنلاین از قابلیت های جالب برای وب سایت است. استفاده از چت آنلاین برای هر سایتی مفید و کاربردی است. در طراحی سایت آتلیه عکاسی خود نیز از چت آنلاین استفاده کنید و از این طریق با کاربران سایت در ارتباط باشید. بسیاری از کاربران از این طریق از شما مشاوره می گیرند و یا درخواست های خود را با شما مطرح می کنند.

استفاده از چت آنلاین در طراحی سایت آتلیه عکاسی بی شک باعث افزایش مشتریان خواهد شد. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که همیشه یک نفر به عنوان اپراتور سایت آنلاین باشد. خیلی از کاربران هنگامی که چراغ چت آنلاین خاموش باشد و نشان بدهد که آنلاین نیستید شروع به مکالمه آنلاین از طریق چت نخواهند کرد.

فرم های تماس

اهمیت فرم تماس در طراحی سایت آرایشگاه

با استفاده از فرم های ارتباطی در سایت، کاربران می توانند با شما برای ثبت نظر یا حتی درخواست های مختلف ارتباط داشته باشند. از فرم ها در طراحی سایت عکاسی در جاهای مختلف و هر صفحه ای می توانید استفاده کنید. به طور مثال یک فرم ساده در صفحه تماس با ما داشته باشید. همچنین برای ثبت درخواست برای ارسال عکاس، ارسال فیلم بردار و… فرم های متنوعی بسازید تا کاربران در سایت شما درخواست خود را ثبت کنند و سفارش کار خود را به شما اعلام نمایند.

در طراحی سایت آتلیه عکاسی از فرم های مختلفی می توانید استفاده کنید. با توجه به سیاست خود فیلدهای متفاوتی برای هر فرم در نظر بگیرید. سعی کنید که برای پر کردن همه گزینه ها اجبار نداشته باشید تا کاربران راحت تر با شما ارتباط داشته باشند. به طور مثال برای یک فرم ساده در صفحه تماس با ما می توانید برخی از فیلدها نظیر نام، شماره تماس و متن پیام را اجباری بگذارید و مابقی را اختیاری در نظر بگیرید.

آپلود تصاویر برای چاپ

قابلیت آپلود تصویر برای چاپ در طراحی سایت آتلیه عکاسی

می توانید در سایت خود امکان این را داشته باشید که کاربران تصاویر خود را آپلود کنند. تصاویر آپلود شده توسط مجموعه شما ادیت و چاپ می شود و به کاربران تحویل داده می شود. البته استفاده از این قابلیت در طراحی سایت عکاسی اختیاری است. اما باعث راحتی کاربران می شود و می تواند مشتریان شما را بسیار زیاد کند.

ایجاد قابلیت آپلود عکس به صورت آنلاین در طراحی سایت آتلیه باعث می شود که کاربرانی که از شما دورتر هستند یا به هر دلیلی فرصت کافی برای ارائه فایل های تصاویر خود به شما را ندارند نیز چاپ عکس های خود را به شما بسپارند. در واقع با این کار به صورت غیر حضوری می توانید خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید و روزانه مشتریان بیشتری داشته باشید. این روزها به دلیل افزایش مشغله، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به صورت غیر حضوری و با کمترین اتلاف وقت بیشتر کارهای خود را انجام دهند. خیلی راحت به کمک ایجاد بسیاری از قابلیت ها در طراحی سایت عکاسی خود می توانید خدمات چاپ و بسیلری امور دیگر را برای مشتریان انجام بدهید. به این صورت که مشتریان به کمک وب سایت تصاویر را به شما می رسانند. شما نیز پس از چاپ می توانید برای مشتری ارسال نمایید.

خرید آنلاین آلبوم و ملزومات

طراحی سایت عکاسی با قابلیت فروش ملزومات

امکان خرید آنلاین آلبوم، قاب عکس و… نیز در طراحی سایت آتلیه عکاسی اختیاری است. اما باعث افزایش ورودی کاربران به سایت شما می شود. همچنین می توانید درآمد خوبی نیز از این زمینه داشته باشید. معمولا افرادی که برای چاپ عکس به شما مراجعه می کنند ممکن به قاب عکس، آلبوم و… نیز نیاز دارند. می توانید در سایت خود بخشی برای فروش آنلاین این لوازم داشته باشید.

قابلیت فروش ملزومات در طراحی سایت عکاسی کمک می کند که ورودی بیشتری نیز در سایت خود داشته باشید. ممکن است بسیاری از افراد جهت خرید آلبوم یا سایر ملزومات عکاسی مانند فیلم، دوربین و… وارد سایت شما شوند. این باعث می شود که ترافیک سایت شما بیشتر شود. این موضوع خود باعث می شود که به تدریج در نتایج گوگل پیشرفت کنید. همچنین کاربران با مجموعه شما آشنا می شوند و ممکن است خدمات دیگر خود را نیز در آینده به شما بسپارند.

ایجاد پکیج های عکاسی و فیلم برداری با قیمت

اهمیت ایجاد پکیج در طراحی سایت آتلیه عکاسی

ایجاد قابلیت هایی در سایت که باعث شود با مشتریان شفاف تر باشید باعث می شود که کاربران بیشتر از سایت شما استقبال کنند! یکی از مواردی که باعث شفافیت بیشتر در فروش می شود این است که به کاربر اجازه دهید قیمت دقیق کار خود را متوجه شود. حال کمی بیشتر توضیح می دهیم که چطور این کار را انجام دهیم. برای این که بهتر متوجه شوید که مشتریان معمولا چه می خواهند خود را جای مشتری فرض کنید.

شما یک مشتری هستید که می خواهید عکاسی و فیلم برداری از مجلس عروسی خود را به یک گروه حرفه ای بسپارید. جدا از این که نمونه کارهای این گروه را بررسی می کنید تا مطمئن شوید خدمات آنها کیفیت مورد نظر شما را دارد به احتمال زیاد برای شما مهم است که با چه قیمتی کار می کنند. فرض کنید با جستجوی یک عبارت مرتبط در گوگل وارد وب سایت یک گروه عکاسی و فیلم برداری می شوید. طراحی سایت آتلیه آنها بسیار حرفه ای است و همه چیز نیز گواه این را می دهد که یک مجموعه حرفه ای هستند. حال می خواهید بدانید که قیمت عکاسی در تعداد مورد نظر شما با نوع چاپ و مدل آلبومی که می خواهید چقدر می شود. همچنین ممکن است بخواهید ساعت بیشتری از مجلس شما فیلم برداری شود. یا شاید بخواهید برای فیلم برداری از تکنیک ها و روش های حرفه ای تری استفاده شود. 

برای این که به کاربران اجازه دهید به جزئیات قیمتی بیشتری پی ببرند می توانید خود پیش قدم شوید و پکیج هایی را برای کاربران در نظر بگیرید. شاید خیلی از کاربران با تکنیک ها و جزئیات بیشتر کار شما نیز آشنا نباشند. این کار باعث می شود که بتوانید کمی در قیمت دهی حرفه ای تر عمل کنید. احتمال فروش پکیج ها نیز بیشتر است. چرا که کاربران کمتر سردرگم می شوند.

 

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button