صفحه محصول حرفه ای

محصولات در طراحی فروشگاه اینترنتی از مهم ترین عناصر سایت هستند. در واقع یک سایت فروشگاهی بدون محصول معنا و مفهومی نخواهد داشت. برای این که سایت فروشگاهی شما حرفه ای باشد باید صفحه محصول حرفه ای داشته باشید. هر چه قدر در طراحی و جزئیات این صفحه وقت و سلیقه به خرج دهید میزان فروش شما بیشتر می شود. 

موارد لازم برای ساخت صفحه محصول حرفه ای

تصاویر حرفه ای

عکس محصولات یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر داشته باشید. از قرار دادن تصاویر بی کیفیت و نامناسب برای محصولات خود بپرهیزید. چرا که باعث خروج کاربران از سایت و عدم اعتماد به شما خواهد شد. تا جای ممکن تلاش کنید که خودتان عکاسی از محصولات را انجام دهید تا تصاویر اختصاصی باشند. این کار باعث افزایش سرعت سئو سایت فروشگاهی نیز خواهد شد.  همچنین همه تصاویر را در یک اندازه بسازید و لوگوی خود را نیز روی آنها قرار دهید تا دیگران به راحتی آنها را کپی نکنند.

فیلترهای نوع محصول

محصولات شما ممکن است در رنگ بندی مختلف یا اندازه های مختلف باشند. به طور مثال یک گوشی موبایل ممکن است در رنگ هایی مانند سفید، مشکی و… باشد. کاربر باید قبل از خرید رنگ محصول را انتخاب نماید. همچنین برخی از محصولات اندازه های مختلفی دارند. به طور مثال یک پیراهن ممکن است در اندازه ها و رنگ های مختلفی موجود باشد. همه این موارد باید برای هر کدام از محصولات تعریف شوند.

مشخصات فنی

این قسمت یکی از مهم ترین مواردی است که باید صفحه محصول حرفه ای وجود داشته باشد. مشخصات فنی محصولات با توجه به این که نوع محصولات شما چه باشند شامل موارد مختلفی می شود. به طور مثال اگر کالای شما یکی از لوازم خانگی است ممکن است شامل مواردی مانند طول و عرض و ارتفاع باشد. همچنین مواردی مانند جنس کالا، گارانتی و… می تواند در این قسمت نوشته شود. مشخصات فنی محصولات شما باید دقیق و کامل نوشته شوند. ناقص بودن این قسمت باعث می شود که کاربران نتوانند در انتخاب کالا مطمئن شوند.

توضیحات کوتاه

در این قسمت می توانید توضیحات کلی و کوتاهی در مورد محصول خود ارائه کنید. توجه داشته باشید که توضیحات این قسمت نباید خیلی زیاد باشد. از جملات و عبارات کوتاه استفاده کنید. به طور مثال می توانید نقاط ضعف یا قوت و… را نیز در این قسمت بنویسید.

توضیحات تکمیلی

در این قسمت اصلا نباید چیزی را خلاصه کنید. می توانید یک دل سیر توضیح دهید و با کاربران در مورد محصول صحبت نمایید! به طور کامل در مورد این که محصول چه قابلیت هایی دارد توضیحات ارائه کنید. می توانید در مورد هر کدام از مشخصات فنی نیز توضیحاتی بدهید تا کاربران بیشتر متوجه کارایی محصولات شما شوند. برای این که قسمت توضیحات تکمیلی قدری حرفه ای تر شود از تصاویری نیز استفاده کنید. ترکیبی از متن و عکس توضیحات شما را گویاتر خواهد کرد.

مقایسه محصول

می توانید قسمتی نیز برای مقایسه محصول با موارد مشابه داشته باشید. این قسمت اجباری نیست اما به شما کمک خواهد کرد که صفحه محصول حرفه ای تری داشته باشید. به طور مثال اگر محصول شما یک گوشی موبایل است آن را با گوشی های هم رده مقایسه کنید. مشخصات فنی، اندازه و… را می توانید در این مقایسه قرار دهید. 

محصولات مشابه

ممکن است کاربران با مشاهده مشخصات فنی و بررسی آن یا هر مورد دیگری از خرید یک کالا صرف نظر کنند. می توانند در پایین صفحه محصولات با قرار دادن محصولات مشابه کاربر را به خرید کالایی که نزدیک به انتخابش است برسانید. محصولات مشابه می توانند به صورت اسلایدر یا به طریق دیگر در پایین صفحه محصولات قرار گیرند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button