مزایای افرونه yoast seo

افزونه yoast seo یکی از معروف ترین و محبوب ترین افزونه های موجود برای سئو وردپرس به شمار می رود. این افزونه طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. در این مقاله قصد داریم که شما را مزایای این افزونه آشنا کنیم. برای سئو سایت وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد. اما هیچ کدام از آنها به قدرت yoast seo نیستند. در ادامه با مزایای افزونه yoast seo بیشتر آشنا می شویم.

برخی مزایای افزونه yoast seo

نسخه فارسی

یکی از مهم ترین مزایای افزونه yoast seo  دارا بودن نسخه هایی به زبان های مختلف دنیا است. این افزونه محبوب و بسیار قدرتمند به زبان های مختلف ترجمه شده است. کارشناسان سئو می توانند به راحتی نسخه موجود yoast seo را با زبان خودشان نصب کرده و از آن استفاده نمایند. نسخه فارسی این افزونه به راحتی قابل نصب و استفاده می باشد. توضیحات موجود در منوهای مختلف yoase seo به صورت کاملا واضح به شما کمک می کنند تا سایت خود را سئو کنید.

yoast seo premium

این نسخه از افزونه یواست که بهترین نسخه yoast است در وب سایت های مختلف قابل خریداری است. البته شاید بتوانید نسخه هایی به این نام را نیز به صورت رایگان دریافت نمایید. اما نمی شود به آنها اعتماد کرد. ممکن است تقلبی باشند. یا برخی از افراد دستکاری هایی در کدهای این افزونه انجام می دهند که باعث می شود نتوانید نتایج خوبی در رتبه های خود مشاهده نمایید. 

این نسخه از yoast seo به شما کمک می کند تا صفحات مختلف سایت خود را از نظر سئو ارزیابی نمایید. صفحاتی که شامل توضیحات هستند مانند مقالات، صفحه خدمات و… را می توانید به کمک این افزونه بهینه نمایید. برای سئو سایت شرکت می توانید از این نسخه از yoast استفاده کنید. چون معمولا در چنین سایت هایی صفحات اصلی سایت شما همان برگه ها و پست ها هستند.

سئو ووکامرس

ووکامرس یکی از قدرتمند ترین موارد برای طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس می باشد. به طور معمول فروشگاه های اینترنتی با مدیریت محتوای وردپرس به کمک افزونه یا فروشگاه ساز قدرتمند ووکامرس ساخته می شوند. به کمک ووکامرس می توانید یک وب سایت فروشگاهی بسیار حرفه ای با امکانات گسترده داشته باشید. 

یکی از جالب ترین مزایای افزونه yoast seo این است که نسخه دیگری برای سئو سایت فروشگاهی ارائه کرده است. اگر بخواهید یک فروشگاه آنلاین را سئو کنید باید این نسخه از yoast را نیز نصب و فعال نمایید. نسخه ووکامرسی افزونه yoast امکانات بسیار زیادی را به شما می دهد که می توانید با کمک آنها رتبه سایت خود را در کلمات کلیدی مورد نظر ارتقا بخشید.

مزایای افزونه yoast seo

آنالیز چگالی کلمات کلیدی

شاید مهم ترین مزایای افزونه yoast seo که آن را به یکی از محبوب ترین افزونه های موجود در زمینه سئو تبدیل کرده است این باشد که می توان به کمک آن چگالی کلمات کلیدی یک صفحه را آنالیز کرد. عباراتی که می خواهید صفحه مورد نظر شما در وب سایت در آنها رتبه خوبی داشته باشد باید در صفحه استفاده شده باشد. چگونگی استفاده از این عبارات در قسمت های مختلف صفحه و تعداد تکرار آنها به کمک افزونه yoast seo آنالیز می شود. شما به راحتی می توانید متوجه شوید که تا چه حد قوی پیش رفته اید.

ایجاد نقشه سایت

کمک به ایجاد نقشه سایت نیز از دیگر مزایای yoast seo به شمار می رود. به کمک این افزونه قدرتمند می توانید یک نقشه سایت معتبر از وب سایت خود بسازید. ربات ها و خزنده های موتورهای جستجوگر به کمک این نقشه می توانند وارد سایت شده و آن را بهینه نمایند. ساخت نقشه سایت به کمک افزونه yoast seo بسیار راحت می باشد.

ریدایرکت صفحات

افزونه قدرتمند yoast seo به شما کمک می کند تا صفحات خود را به راحتی ریدایرکت نمایید. صفحات حذف شده سایت شما می توانند به راحتی ریدایرکت شوند. همچنین صفحاتی که می خواهید آدرس آن را عوض کنید به راحتی در این افزونه مسیر دهی می شوند. در تنظیمات این افزونه قسمتی به نام بازگشتی ها وجود دارد که به شما کمک می کند به راحتی صفحات سایت خود را ریدایرکت نمایید.

برخی مزایای افزونه yoast seo

پیش نمایش موتورهای جستجوگر

یکی از دیگر مزایای افزونه yoast seo این است که به کمک آن می توانید مشخص کنید که لینک صفحه شما در موتورهای جستجوگر مانند گوگل به چه شکلی به نمایش در بیاید. در واقع می توانید نوع نمایش لینک سایت خود را مدیریت نمایید. نوع نمایش لینک های مختلف وبسایت تاثیر خیلی زیادی در این دارند که کار بر روی لینک سایت شما کلیک نماید یا سایت دیگری را برای کلیک کردن انتخاب کند. 

اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی موجود تاثیر خیلی زیادی در بهینه بودن وب سایت شما ایفا می کنند. نسخه های حرفه ای و جدید این افزونه به شما این امکان را می دهد که به راحتی سایت خود را به شبکه‌های اجتماعی وصل نمایید. این کار باعث می شود ربات های موتورهای جستجوگر شما امتیاز بهتری بدهند. این موضوع باعث می شود که روند پیشرفته رتبه های سایت شما در کلمات کلیدی مورد نظرتان سرعت بیشتری پیدا کند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button