وارد کردن محصولات سایت

وارد کردن محصولات سایت قسمت مهمی از تکمیل یک وب سایت می باشد. بسیاری افراد ورود محصولات سایت را نادیده می گیرند. به همین جهت نمی توانند بازدهی خوبی از سایت دریافت نمایند. در مورد وب سایت های فروشگاهی اهمیت ورود محصولات در سایت بیش از دیگر سایت ها می باشد. محصولات هسته وجودی فروشگاه های اینترنتی به شمار می روند. به همین جهت باید در مورد وارد کردن محصولات در سایت برنامه درستی ریخته شود.

نکات مهم برای ورود محصولات سایت

اسم محصول

اسم محصولات یکی از مهم ترین موارد برای وارد کردن محصولات در سایت است. نام محصول را به طور کامل وارد نمایید. سعی کنید اسم اصلی محصول را بنویسید. یعنی نامی که از نظر فنی درست باشد. نه نامی که دیگران محصول را با آن صدا می کنند. در برخی موارد ممکن است تصور شود که وارد کردن اسم محصول به شکل بازاری بازده سایت را بالا می برد. اما این کار می تواند به قیمت خدشه دارد شدن اعتبار شما تمام شود. موارد دیگر را در مورد رتبه دار شدن محصول در آن نام می توانید در پروژه سئو برنامه ریزی نمایید.

URL محصول

یکی از مهم ترین و اساسی ترین گام ها برای وارد کردن محصولات در سایت انتخاب یک آدرس درست است. هر محصول در سایت شما یک آدرس دارد. به این آدرس URL گفته می شود. در واقع برای هر محصول در سایت شما یک صفحه اختصاصی وجود دارد. این صفجه یک آدرس نیز خواهد داشت. هنگام وارد کردن محصولات سایت خود به شیوه نوشتن این آدرس دقت کنید. ممکن است در همان لحظه ورود محصولات در سایت به صورت پیش فرض این آدرس نام محصول شما باشد. توجه کنید که URL های سایت شما کوتاه و انگلیسی باشند. حتما این آدرس را به لاتین وارد کنید. وارد کردن درست این آدرس ها یکی از موارد خیلی مهم برای سئو سایت فروشگاهی محسوب می شود.

تصویر محصول

یکی از مهم ترین مواردی که ورود محصولات در سایت شما را حرفه ای می کند تصویر است. تصاویر شما باید از قبل ساخته شده باشند. تصاویر محصولات را در یک سایز و یک فرمت مشابه بسازید. بهتر است همه تصاویر با یک پس زمینه مشابه باشند. حتی می توانید برای این که همه چیز سایتتان عالی باشد خودتان از محصولات عکس بگیرید. یا می توانید عکاسی صنعتی از محصولات را به یک گروه حرفه ای بسپارید. فروشگاه های خیلی بزرگ از این شیوه برای ساخت تصاویر محصولات بهره می برند. 

نام برند

این که جایی برای نوشتن نام برند برای هر محصول وجود داشته باشد بستگی به مدل  و ساختار طراحی فروشگاه اینترنتی شما دارد. این قسمت در خیلی از وب سایت های فروشگاهی دیده می شود. اگر این قسمت از قبل در ساختار وب سایت شما در نظر گرفته باشد در هنگام ورود محصولات در سایت آن را خواهید دید. در این صورت برای نوشتن نام برند هر محصول جایی وجود دارد. می توانید برای هر محصول نام برند یا شرکت تولید کننده آن را نیز تعریف کنید.

قیمت گذاری

درج قیمت نیز از موارد پایه ای و مهمی می باشد که در هنگام ورود محصولات سایت خود باید در نظر بگیرید. قرار است محصولات در سایت شما به فروش برسند. پس باید هر کدام مبلغ مشخصی داشته باشند. سعی کنید که قیمت روز محصولات را وارد کنید. برخی به دلیل نوسانات قیمتی این فیلد خیلی مهم را خالی می گذارند. این باعث می شود که مشتریان مجبور شوند برای اطلاع از قیمت تماس بگیرند. اما خیلی افراد حوصله این کار را ندارند. برخی نیز فکر می کنند ک فروشگاه حرفه ای نیست و به همین خاطر قیمت ندارد. به پر کردن فیلد مربوط به قیمت در هنگام وارد کردن محصولات سایت مهم و حیاتی می باشد. البته برخی شرکت ها نیز تولید کننده یا عرض کننده محصولاتی هستند. این محصول به افراد مختلفی چون نماینده ها و مشتریان عادی با قیمت های مختلفی عرضه می شود. به همین جهت ممکن است فیلد قیمت اصلا وجود نداشته باشد. در واقع در طراحی سایت شرکتی برای مجموعه هایی که تنها قصد دارند محصول و ویژگی های آن را معرفی کنند فیلد قیمت ممکن است خالی بوده و یا اصلا وجود نداشته باشد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button