سئو سایت بیمه

امروزه بخش زیادی از فروش شرکت های بیمه از طریق وب سایت است. وب سایت ها نقش پر رنگی در فروش بیمه به صورت آنلاین ایفا می کنند. از این رو رقابت زیادی بر سر رتبه بهتر شکل گرفته است. بدیهی است که مجموعه ای که سایتی با رتبه بهتر در نتایج جست و جوی گوگل داشته باشد فروش بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل سئو سایت بیمه اهمیت خیلی زیادی پیدا می کند.

جهت سفارش سئو سایت بیمه یا مشاوره در این مورد با شماره های ۶۶۸۴۵۵۲۸-۰۲۱ و ۰۹۱۰۱۶۵۱۲۵۴ تماس بگیرید.

افزایش رتبه و سئو سایت بیمه نیاز به دانش فنی خاصی دارد. برای افزایش رتبه چنین سایت هایی نیاز است که کارشناس سئو علاوه بر دانش بهینه سازی با برخی مسائل علمی و فنی در مورد فروش این بیمه ها نیز قدری آشنا باشد. در ادامه با برخی از موارد مهمی که برای سئو سایت بیمه مهم است آشنا می شویم.

اهمیت محتوای فنی برای سئو سایت بیمه

اهمیت محتوا برای سئو سایت بیمه

یکی از مهم ترین مواردی که در مبحث سئو و بهینه سازی سایت مهم است محتوا است. محتوا در واقع غذای اصلی برای سئو به شمار می رود. برای این که سایت شما رتبه خوبی در نتایج جست و جو داشته باشد باید محتوای سایت شما به صورت اصولی تولید شده باشد. بهترین نوع محتوایی که می توانید برای سایت خود در نظر بگیرید تا به رتبه های خوبی برسید محتوای یونیک یا اختصاصی است. با تولید محتوای اختصاصی خواهید توانست تا در نتایج جست و جوی مرتبط با کار خود بسیار پیشرفت کنید.

نکته ای که وجود دارد این است که نمی توانید از هر متن و محتوایی برای سئو سایت بیمه استفاده کنید. محتواها باید بسیار تخصصی و فنی باشد. به طور مثال وقتی قرار است برای صفحه ای مانند بیمه عمر مطلب بنویسید باید از اطلاعات درست و فنی در این مورد استفاده کنید. علاوه بر این که محتوای شما باید اختصاصی و یونیک باشد، باید علمی و فنی هم باشد. همچنین باید استانداردهای سئو را در آن به کار برده باشید. تنها در این صورت است که می توانید رتبه های سایت خود را ارتقا بخشید.

انتشار مقالات و اخبار مرتبط با بیمه

محتوا برای سئو سایت بیمه

یکی از موارد دیگری که باز هم به محتوا مرتبط می شود انتشار مطالب، مقالات یا اخبار مرتبط با این کسب و کار است. برای سئو سایت بیمه می توانید صفحه ای با نام اخبار داشته باشید. در این صفحه اخبار جدیدی را که در زمینه بیمه وجود دارد را می توانید به صورت مستمر در سایت خود منتشر نمایید. همچنین می توانید صفحه ای با نام مطالب آموزشی یا مقالات داشته باشید و در این صفحه ای نیز مطالبی منتشر کنید.

منتشر کردن اخبار و مطالب در سایت باعث می شود که سایت شما آپدیت های زیادی داشته باشد. به خاطر این آپدیت ها از طرف ربات های گوگل و سایر موتورهای جست و جو نمره خوبی دریافت می کنید. همچنین این محتواها خود باعث ورودی بیشتر کاربر به سایت می شوند و ترافیک سایت را افزایش می دهند. با منتشر کردن محتواهایی با موضوعات مرتبط با کسب و کار بیمه می توانید سئو سایت بیمه خود را با کیفیت خیلی خوبی پیش ببرید و در نتایج جست و جو بالا باشید.

موارد پایه ای که برای سئو نیاز است

سایت شما باید ریسپانسیو باشد

طراحی سایت بیمه ریسپانسیو

قبل از این که سئو سایت بیمه خود را به صورت مستمر شروع کنید باید موارد پایه ای را که در طراحی آن وجود دارد بررسی کنید. یکی از این موارد ریسپانسیو بودن سایت است. طراحی سایت ریسپانسیو به این معنی است که نمایش سایت شما علاوه بر صفحات نمایش بزرگ مانند لپ تاپ در موبایل و دستگاه هایی که نمایشگر کوچک دارند نیز خوب باشد. طراحی سایت بیمه شما باید واکنشگرا یا همان ریسپانسیو باشد. در غیر این صورت ربات های موتورهای جست و جو به شما امتیاز منفی می دهند. این بدین معنا خواهد بود که این ویژگی الزامی است و بدون داشتن آن نمی توانید به کسب رتبه های خوب امیدی داشته باشید.

سایت شما باید سرعت خوبی داشته باشد

اهمیت سرعت برای سئو سایت بیمه

سرعت مبحث بسیار مهمی است که برا بهبود رتبه های خود نیاز دارید. سرعت سایت به عوامل متعددی وابسته است. برای این که سایت شما در زمان کوتاهی بارگزاری شود نیاز است تا موارد و فاکتورهای زیادی را رعایت کنید. این موارد در کنار هم به شما کمک می کنند که سایتی با سرعت خیلی خوب داشته باشید. چنین سایتی هم باعث راحتی کاربران می شود و هم امتیاز شما را برای بهینه سازی افزایش می دهد.

یکی از موارد مهمی که نیاز خواهید داشت بهینه بودن فایل های کدنویسی شده می باشد. در طراحی سایت خود باید از کمترین کدهای ممکن استفاده کرده باشید. البته جایگاه کدهای css و برخی کدهای jave script و بسیاری موارد دیگر نیز مهم است. اگر سایت شما با آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده باشد در شروع کار سئو نگران نخواهید بود.

سرویس میزبانی شما نیز بسیار مهم است. انتخاب یک سرویس خوب برای میزبانی باعث می شود که سایت شما با سرعت بالایی لود شود. خیلی از کاربران گمان می کنند که اگر سرعت سایتی پایین است حتما طراح سایت کارش را خوب انجام نداده است. در صورتی که کدنویسی درست تازه بخشی از ماجراست. بخش مهم دیگر به دست سروری است که سایت شما را میزبانی می کند. این سرویس همان هاست است. اگر سرعت هاست شما پایین باشد هرچه قدر هم که در طراحی وب سایت خود استانداردهای لازم را رعایت کرده باشید نمی توانید نتیجه خوبی بگیرید. قبل از این که کارهای مستمر را برای سئو سایت بیمه آغاز کنید بهتر است سرویس میزبانی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید می تواند سرعت خوبی به شما بدهد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button