صفحه درباره ما وبسایت

صفحه درباره ما یکی از مهم ترین صفحات در همه وبسایت ها می باشد. این صفحه برای بازدید کنندگان اهمیت زیادی دارد. تجربه نشان داده شده که بازدید کنندگان علاقه زیادی به مطالعه صفحه درباره ما در هر وبسایتی دارند. متن صفحه درباره ما باید به دقت نوشته شود. البته که نوع طراحی و چیدمان صفحه نیز می تواند بر جذابیت و گیرایی آن بیفزاید. اشتباه در نوشتن متن صفحه درباره ما سایت در بسیاری وبسایت ها دیده می شود. با وجودی که این صفحه اهمیت زیادی دارد اما بسیاری از مدیران وبسایت ها به آن بی توجهی می کنند. در ادامه چندین اشتباه در نوشتن صفحه درباره ما سایت را بررسی می کنیم.

چند اشتباه در نوشتن متن درباره ما سایت

متن خیلی سنگین

متن صفحه درباره ما سایت

یک اشتباه در نوشتن متن صفحه درباره ما سایت استفاده از ادبیات سنگین می باشد. در بسیاری از وبسایت ها دیده می شود که متن نوشته شده در این صفحه خیلی غلیظ و به قول معروف کتابی است. متن این صفحه به طور معمول توسط مدیر مجموعه نوشته می شود. گاهی مدیران شرکت ها به خاطر نامه نگاری های زیاد روزانه با متن های سنگین و اداری سر و کار دارند. به همین دلیل سبک نوشتار به این سمت سوق دارد. اما بسیاری از مخاطبان وبسایت علاقه ای به خواندن چنین مطالبی ندارند. بازدید کنندگان وبسایت با هر مدرک تحصیلی و هر درکی باید بتوانند متن شما را بخوانند. در واقع متن این صفحه باید برای همه کاربران ساده و روان باشد. در غیر این صورت ممکن است حتی تا وسط راه با شما همراه شوند ولی پس از خواندن نیمی از صفحه از آن خارج شوند. ممکن است شما قصد شروع یک طراحی سایت شرکتی داشته باشید. همان ابتدای کار طراح سایت از شما متنی را برای این صفحه طلب می کند. در وب سایت های شرکتی صفحه درباره ما اهمیت دو چندانی پیدا می کند. زیرا اطلاعات آن می تواند باعث انتخاب شما توسط مشتری شود.

متن بیش از حد محاوره ای

متن بیش از حد محاوره نیز متاسفانه در برخی وبسایت ها دیده می شود. این مورد نیز یک اشتباه در نوشتن متن صفحه درباره ما سایت به شمار می رود. متن شما باید ساده و روان باشد. اما این بدین معنی نیست که از لغات و ادبیات خیلی محاوره ای و زننده استفاده کنید. فرض کنید که قصد نوشتن یک انشای روان برای درس انشا دارید. متن شما باید جوری باشد که هر کسی با یک بار شنیدن به راحتی آن را درک کند و نیازی به مرور دوباره آن وجود نداشته باشد. اما نباید از هر کلمه ای استفاده کنید. ممکن است برخی بازدید کنندگان حس بی احترامی پیدا کنند.

استفاده نکردن از تصویر

استفاده نکردن از تصویر در هر صفحه ای که شامل متن باشد از جذابیت آن بسیار می کاهد. طبیعی است که استفاده نکردن از این المان مهم یک اشتباه در نوشتن متن صفحه درباره ما سایت نیز به شمار می رود. صفحه شما باید ترکیبی از متن و عکس باشد. پس از توضیحی کوتاه یک تصویر مرتبط با آن را در این صفحه قرار دهید تا مخاطبین بیشتر با شما همراه شوند و گفته های شما بهتر درک شود.

تعریف و تملق بیش از حد

شما باید در مورد کارتان و این که چه مراحلی را انجام داده اید که به اینجت رسیدید توضیحاتی بنویسید. اما بیش از حد از خود تعریف و تمجید نکنید. مشتریان باید شما را انتخاب کنند چون سابقه درخشانی دارید. چون وبسایتی حرفه ای دارید. چون در مورد کسب و کارتان تجربه و دانش خوبی دارید. اما این را از نمونه کارهای شما متوجه می شوند. تعریف و تمجدید بیخود نتیجه عکس دارد. هیچ کس از شخصی که از خودش تعریف زیادی می کند خوشش نمی آید. این مورد در مورد مخاطبان وبسایت نیز صادق است.

توضیحات غیر ضروری

اشتباه در نوشتن متن درباره ما

شما باید داستان کار خود را بنویسید. اما لزومی ندارد تا اتفاقات شخصی که در این بین افتاده را نیز برای همگان بازگویی کنید. توضیح موارد غیر ضروری متن شما را به بیراهه می برد و مخاطب را از مسیر داستان دور می کند. اگر اتفاقاتی که در این بین افتاده به کار شما نیز مربوط شده می توانید آن را تعریف کنید. اما بیش از حد از شرح جزئیات استفاده نکنید تا متن شما یک مسیر جذاب و قوی داشته باشد.

چند اشتباه در نوشتن متن درباره ما سایت شرکت , رایچ ترین اشتباهات در نوشتن متن درباره ما سایت شما , بیشترین اشتباه در نوشتن متن درباره ما سایت

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button