آشنایی با ووکامرس

کاربرد ووکامرس

ووکامرس یا woocommerce نام یک افزونه حرفه ای برای وردپرس است. از این افزونه برای طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده می شود. این افزونه یک فروشگاه ساز خیلی حرفه ای است. در طراحی سایت حرفه ای برای یک فروشگاه آنلاین می توان از این افزونه استفاده کرد. ووکامرس از افزونه های زیادی پشتیبانی می کند. به همین دلیل در بین توسعه دهندگان سایت با وردپرس محبوبیت زیادی دارد. 

دلایل محبوبیت ووکامرس

نسخه فارسی

نسخه فارسی ووکامرس نیز وجود دارد. با نصب نسخه فارسی این افزونه می توانید فروشگاه خود را با منوهای فارسی مدیریت نمایید. راست چین بودن سایت و پشتیبانی از واحدهای فارسی و بسیاری موارد دیگر در این افزونه وجود دارد. این افزونه حرفه ای و پیشرفته مدیریت سایت فروشگاهی را برای شما ساده و لذت بخش می کند.

رایگان!

برای خرید woocommerce لازم نیست مبلغی بپردازید. این افزونه رایگان است و از بسیاری وب سایت ها قابل دانلود می باشد. در قسمت افزونه های وردپرس نیز با جستجوی نام این افزونه می توانید آن را پیدا کنید و بسیار ساده نصب نمایید. این افزونه بیشتر گزینه هایی که برای طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید را در اختیارتان می گذارد. ولی برای داشتن امکانات حرفه ای تر باید افزونه های بیشتری را نصب کنید. برخی از این افزونه ها رایگان و برخی دیگر پولی هستند.

سئوی خوب

ووکامرس با افزونه های سئوی وردپرس به خوبی سازگاری دارد. شما به راحتی می توانید فروشگاه خود را سئو کنید. این افزونه امکانات زیادی برای مدیریت صفحه محصول دارد. گزینه هایی مانند توضیحات کوتاه و بلند و موارد دیگر از طریق این افزونه قابل کنترل هستند. شما می توانید خیلی راحت با نصب یک افزونه سئو و از طریق منوهای ووکامرسی صفحه محصول خود را سئو نمایید.

آپدیت های حرفه ای

یک گزینه مهم برای انتخاب یک افزونه در وردپرس این است که آپدیت های زیادی انجام دهد. نسخه وردپرس هر چند وقت یکبار به روز می شود. در این به روز رسانی ها خطاهای قبلی و اشکالات از بین می رود. همچنین امکانات جدیدی به ساختار آن اضافه می گردد. به همین دلیل اگر افزونه ها آپدیت نشوند ممکن است با نسخه جدید وردپرس سازگار نباشند. یکی از ویژگی های مهم ووکامرس آپدیت های منظم آن است. این آپدیت ها باعث می شود که برخی ایرادات آن از بین برود. همچنین از لحاظ ساختاری حرفه ای تر می شود.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button