طراحی سایت زیبا

طراحی سایت زیبا و حرفه ای تاثیر خیلی زیادی در جذب مشتریان دارد. امروزه شرکت های بزرگ و برندهای معتبر هزینه زیادی برای طراحی سایت زیبا با گرافیک منحصر به فرد می کنند. جذابیت های ظاهری سایت تاثیر خیلی زیادی در میزان جذب مشتری خواهد داشت.

برای سفارش طراحی با شماره های ۶۶۸۴۵۵۲۸-۰۲۱ و ۰۹۱۰۱۶۵۱۲۵۴ تماس بگیرید.

طراحی سایت زیبا میزان فروش محصولتان را چندین برابر می کند

اهمیت طراحی سایت زیبا برای وب سایت های فروشگاهی بیشتر می شود. جذابیت های ظاهری سایت می تواند مشتری را ترغیب کنند که در سایت شما باقی بماند و زمان بیشتری را برای دیدن محصولات صرف کند. طراحی فروشگاه اینترنتی گرافیکی با ظاهر حرفه ای به شما کمک می کند که فروش محصولات خود را بسیار بیشتر کنید. اگر می خواهید به یک فروشگاه اینترنتی خیلی بزرگ تبدیل شوید و روزانه میزان فروش خیلی زیادی داشته باشید گرافیک یکی از عناصر مورد نیاز شما برای این رشد می باشد. با طراحی سایت زیبا با استفاده از گرافیک خلاقانه باعث می شوید که کاربران حس خوبی از این که در سایت شما هستند داشته باشند. شاید بتوان گرافیک و زیباسازی های سایت را به دکور یک فروشگاه یا مغازه تشبیه کرد. فروشگاهی با دکور زیباتر قطعا مشتریان بیشتری خواهد داشت. برای داشتن چنین سایتی باید سلیقه داشته باشید. باید وقت بگذراید و برای طراحی قسمت های مختلف سایت خود زمان بگذارید. جزئیات مهم هستند و برای انتخاب و استفاده از آن ها در هر کدام از قسمت های سایت باید دقت کنید. اگر یک طراح با تجربه وب سایت شما را طراحی کرده باشید بیشتر موارد مهم و پایه را برای شما به کار می برد. با این کار بخش زیادی از راه را پیموده اید.

فروش بیشتر

همه این زحمت ها را برای این می کشید که کمی بیشتر بفروشید. زمانی که این فروش را تجربه می کنید خستگی از تنتان بیرون می رود. شاید هم دوست داشته باشید هر روز و یا حداقل در فواصل زمانی کم تری طراحی های بنرها را تغییر دهید و هر روز سایتی حرفه ای و مطابق با روز داشته باشید. به طور مثال در فصل تابستان می توانید یک رنگ بندی خاص داشته باشید. این طراحی ها و بنرها و حتی رنگ ها در فصل پاییز و زمستان می توانند تغییر کنند. با این کار می توانید فروش فصلی خوبی داشته باشید.

معرفی خوب محصولات

برای این که مشتری وارد صفحه محصول شما شود باید معرفی خوبی داشته باشید. بنرهای صفحه اصلی به خوبی این کار را می کنند. اگر در قسمت های اصلی و مهم مثل اسلایدر از تصاویر گرافیکی برای هدایت کاربران استفاده کنید فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد. طراحی سایت زیبا و استفاده از برندهای گرافیکی شکیل می تواند محصولات شما را به خوبی معرفی کند. درست همان طور که فروشنده ها با چیدن محصولی به شیوه ای خاص در ویترین باعث می شوند که بیشتر فروش برود.

ویترین زیبا

فروشنده های حرفه ای می دانند که ویترین خوب و شیک چقدر می تواند در فروش آن ها تاثیر بگذارد. حتی بسیاری از آن ها هر هفته و یا در هر فصل این ویترین را تغییر می دهند. به این صورت همیشه و در هر زمان فروش دارند. شما نیز باید چنین باشید. برای این که فروش اینترنتی خوبی داشته باشید باید زحمت بکشید. طراحی سایت زیبا می توانند ویترین شما باشد. به خصوص برای طراحی صفحه اصلی سایت که بسیار مهم است وقت لازم را بگذارید. با این کار می توانید آماده فروش و ارسال محصولات خود به مشتریان باشید.

طراحی سایت زیبا میزان مشتریان شرکت شما را بیشتر می کند

اهمیت گرافیک سایت و استفاده از یک UI حرفه ای در طراحی سایت شرکتی نیز اهمیت فراوانی دارد. شاید بتوان اهمیت داشتن گرافیک جذاب برای سایت یک شرکت را حتی از قابلیت های سایت بیشتر دانست! چرا که در سایت شرکت ها پس از این که باید محتوای سایت از همه نظر تکمیل و کامل باشد ظاهر سایت اهمیت پیدا می کند. در سایت شرکت ها به طور معمول امکانات خیلی پیچیده ای وجود دارد. البته که برخی شرکت ها ممکن است قابلیت های خاصی در سایت خود داشته باشند. اما در کل پیچیدگی ها در این سایت ها نسبت به فروشگاه های آنلاین و سایت های خلاقانه بسیار کمتر است. پس با داشتن یک UI جذاب می توان میزان جذب مشتری از طریق سایت را بسیار افزایش داد. یک وب سایت حرفه ای که پر از تصاویر و بنرهای شیک است باعث می شود که مجموعه شما ابهت بیشتری پیدا کند. بسیاری از افراد ممکن است از طریق همین وب سایت با شما آشنا شوند. پس اگر یک شرکت قدیمی و با سابقه هستید اما سایت خوبی نداشته باشید نمی توانید مشتریان جدید پیدا کنید. مشتری بسیاری از موارد را در مورد شما نمی داند؛ مگر این که وب سایت شما همه این ها را به او نشان دهد. این که در یک نگاه چطور به نظر می آیید بسیار مهم است. شاید بد نباشد بدانید که حتی شرکتهای نوپا با طراحی سایت زیبا و حرفه ای توانسته اند به اوج برسند. شما هم می توانید این چنین باشید.

طراحی گرافیک سایت حرفه ای و زیبا

تا حد ممکن سعی کنید خودتان باشید. برخی افراد فکر می کنند حتما باید از نظر گرافیکی مانند فروشگاه صاحب نام خاصی باشند تا بتوانند به فروش بالایی برسند. این موضوع در مورد شرکت ها نیز متاسفانه وجود دارد. با تقلید نکردن بی مورد از دیگران نشان دهید که تا چه اندازه قوی داشته باشید. می توانید طراحی سایت زیبا اما اختصاصی داشته باشید. خوب بودن الزاما به این معنا نیست که مانند دیگران باشید. این که از دیگران یاد بگیرید خیلی خوب است. اما سلیقه و ابتکار خود را نیز چاشنی آن کنید. با این کار طراحی سایت زیبا تری هم خواهید داشت. حرفه ای بودن و خوب کار کردن صرفا به این معنی نیست که همه مواردی که رقیبتان رعایت کرده است را مو به مو کپی کنید. حتی اگر رقیب شما صاحب یک برند بزرگ باشد. و یادتان باشد برای این که از رقبای خود جلو بزنید باید از آن ها بهتر باشید. پس سعی کنید از آن ها الگو و ایده بگیرید. اما بهتر از آن ها باشید. خودتان را دست کم نگیرید. شما هم می توانید پیشرفت کنید و از رقبای بزرگ خود نیز بزرگ تر و مطرح تر باشید.

تاثیر رنگ ها برای طراحی سایت زیبا و حرفه ای

استفاده از رنگ ها بسیار مهم است. یک قسمت جذاب در ماجرای طراحی وب سایت که می تواند به سایت شما روح و شخصیت بدهد. رنگ ها باعث می شوند همه چیز آن طور که باید به نظر بیاید. درست مثل یک کتاب رنگ آمیزی که پس از رنگ کردن هر نقاشی اش زنده می شود. انتخاب رنگ ها مهارت خاصی می خواهد. با توجه به نوع حرفه تان رنگ های خاصی برای سایت شما مناسبند. انتخاب رنگ غیر متناسب و غیر استاندارد با توجه به حرفه تان می تواند تاثیر بدی در برند شما بگذارد. از طرف دیگر این که چه ترکیب رنگی و یا چه پالت رنگی را بر می گزینید در نمایش کل سایت تاثیر می گذارد. طراحی سایت زیبا هم به سلیقه شما و هم به هوشمندی شما برمی گردد. اگر یک خانه زیبا و مدرن داشته باشید با انتخاب وسایلی که رنگ های نا متناسب و غیر هماهنگ دارند این زیبایی و مدرن بودن به نظر نمی آید. در وب سایت نیز همین طور است. اگر از یک گرافیست حرفه ای که در حوزه وب کار می کند مشورت بگیرید می تواند پالت رنگی خوبی را به شما پیشنهاد بدهد. او می داند از هر کدام از این رنگ ها چقدر و در چه قسمت هایی از سایت استفاده کند. به این صورت طراحی سایت شکیل و حرفه ای تری خواهید داشت. با کمی مطالعه در این باره می توانید با رنگ هایی که برای سایت شما قابل استفاده هستند آشنا شوید. می توانید نمونه های وب سایت های رقبا و یا سمپل ها را مشاهده کنید. اما اگر می خواهید یک کار جذاب و خلاقانه داشته باشید بهتر است از یک تیم حرفه ای مشورت بخواهید.

طراحی سایت زیبا | پالت رنگ

برای انتخاب رنگ ها می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید. می توانید از رنگ سازمانی خود نیز استفاده کنید. برخی از شرکت ها رنگ یا رنگ های سازمانی دارند. البته الزامی ندارد که این رنگ حتما و حتما برای سایت شما استفاده شود. سایت شما می تواند حال و هوایی متفاوت داشته باشد. پس در انتخاب رنگ اصلا و ابدا خودتان را محدود نکنید. سایت های زیادی هستند که به شما ترکیب های رنگی متفاوتی را ارائه می دهند. این ترکیب ها به صورت پالت های رنگی است و شما می توانید این رنگ ها را در کنار هم ببینید. این یک روش ساده برای این است که ببینید حتی رنگ های سرد و گرم و یا رنگ های بسیار متفاوت در کنار هم چطور به نظر می آیند. برای این که طراحی سایت زیبا و جذابی داشته باشید انتخاب پالت رنگ بسیار مهم است. یک اشتباه رایج در انتخاب رنگ این است که در همه جای سایت تنها و تنها یک رنگ استفاده شود. این کار باعث خسته شدن مخاطبان شما می شود. هرگز خود را به یک رنگ محدود نکنید. حتی اگر این رنگ اصلی ترین و یا تنها رنگ سازمانی شماست.

انتخاب رنگ بندی

انتخاب درست رنگ ها و استفاده آنها به اندازه و در جای درست به شما کمک می کند که طراحی سایت زیبا و بسیار حرفه ای داشته باشید. قبل از این که کار طراحی خود را شروع کنید یک رنگ بندی مناسب انتخاب کنید. رنگ هایی که انتخاب می کنید بهتر است در کنار هم زیبا باشد و کاری که انجام می دهید تناسب داشته باشد. پیشنهاد می شود که تنها یک رنگ انتخاب نکنید و چند رنگ را برای سایت خود انتخاب کنید. استفاده بیش از حد از یک رنگ یا استفاده از تنها یک رنگ باعث می شود که چشم کاربر خسته شود. استفاده زیاد از یک رنگ زیبایی آن رنگ را بی معنا می کند. همچنین باعث کسالت بار بودن سایت خواهد شد. پس اولین کاری که برای شروع یک طراحی سایت زیبا نیاز دارید این است که خود را محدود به یک رنگ نکنید و حداقل دو یا سه رنگ انتخاب کنید تا در جاهای مختلف سایت خود از آن ها استفاده کنید.

پیش نمایش طرح

برای این که از چه رنگی در چه قسمت هایی از سایت و به چه میزان استفاده کنید برنامه ریزی کنید. برای این که تجسم بهتری داشته باشید می توانید یک فایل psd تهیه کنید. پس از این که مطمئن شدید انتخاب های شما در نهایت به چه می انجامد شروع به اجرایی کردن طرح نمایید. اگر متوجه شدید که می توانید با تغییر جایگاه استفاده از این رنگ ها می توانید طراحی سایت جذاب تری بیافرینید در همان ابتدای کار این کار را بکنید. به این طریق از دوباره کاری ها بی نیاز خواهید بود و می توانید طراحی سایت زیبا و بسیار چشم نوازی داشته باشید. بسیاری از طراحان گرافیست ابتدا یک طرح کلی بر روی کاغذ می کشند. سپس آن را در وب سایت نهایی می کنند. آن ها خوب می دانند که همین طرح های ساده کاغذی می تواند به کجا برسد. اما برای این که بهتر بتوانید تصور کنید و نزدیک ترین تصور را به شکل نهایی سایت داشته باشید بهتر است در فتوشاپ یک پیش نمایش درست کتید.

پیش زمینه سایت

انتخاب درست رنگ پس زمینه نیز یکی از مراحل مهم کار است. شاید در نگاه اول به این موضوع فکر نکنید و تنها به پس زمینه سفید فکر کنید. سفید یکی از بهترین رنگ ها برای پس زمینه سایت است. به خصوص در طراحی سایت شرکتی و مجموعه های رسمی رنگ سفید بسیار مفید و کارآمد است. هرچند از این رنگ در هر وب سایت دیگری می توان استفاده کرد. از رنگ های بسیار روشن در طیف های دیگر مانند طوسی روشن یا آبی بسیار روشن نیز می توانید برای پس زمینه وب سایت های فروشگاهی استفاده کنید و محصولات با رنگ پس زمینه سفید خود را برجسته تر به نمایش برسانید. استفاده از رنگ های تیره مانند مشکی نیز در وب سایت های هنری یا برخی حرفه های خاص جذابیت زیادی به کار می دهد. به طور مثال در طراحی سایت آرایشگاه می توانید از رنگ های تیره در پس زمینه سایت استفاده کنید. البته باید برنامه حرفه ای و خاصی برای طراحی سایر المان های سایت خود داشته باشید تا در نهایت طراحی سایت زیبا و گرافیکی داشته باشید.

طراحی سایت شکیل با رعایت جزئیات نگارشی

تا به حال شده متنی را بخوانید که دستی نوشته شده باشد؟ برخی افراد دست خط خوبی دارند و برخی دیگر این طور نیستند. دست خط زیبا تا حدی اکتسابی است و افراد با سلیقه با تمرین می توانند دست خط بهتری داشته باشند. یک صفحه که با خط خوش نوشته شده است بسیار دل پسند است. در مقابل برگه ای که فردی بد خط آن را نوشته است باعث آشفتگی ذهن می شود. در وب سایت هم همین طور است. خط خوش و مرتب نوشتن و رعایت موارد نگارشی اهمیت فراوان دارد. رعایت همین موارد ریز و کلیدی سایت شما را جلا می بخشد. با رعایت هر کدام از این موارد می توانید سایت خود را یک پله حرفه ای تر از چیزی که هست کنید.

اهمیت موارد نگارشی برای داشتن طراحی سایت جذاب

برخی از زیبا سازی های نگارشی را باید در قسمت کد نویسی سایت خود انجام دهید. مثلا این که به صورت دیفالت یا خودکار (اگر شما حالت خاصی را انتخاب نکنید) متن ها به صورت جاستیفای یا مرتب باشند. و یا این که برای هر کداک از تیترها از چه فونتی استفاده شود. همین طور این که تیتر ۲ چه رنگی باشد و تیترهای ۳ و ۴ چه رنگ هایی را داشته باشند. با این کار نیازی ندارید برای هر قسمت دوباره رنگی را انتخاب کنید. همه چیز به صورت دیفالت هماهنگ می شود.

انتخاب فونت

برای این که طراحی سایت شکیل تری داشته باشید لازم است به جزئیات بیشتری توجه کنید. یکی از این جزئیات فونت است. انتخاب فونت تاثیر خیلی زیادی در جذابیت ظاهری سایت شما خواهد داشت. برای این که طراحی سایت زیبا و حرفه ای تری داشته باشید لازم است در انتخاب فونت کمی دقت کنید. یکی از مهم ترین مسائلی که باید رعایت کنید این است که فونت انتخابی شما با سبک کلی و قالب سایت هماهنگ باشد. دومین مورد نیز این است که فونتی که انتخاب می کنید خوانا باشد. انتخاب فونت های خیلی خاص باعث می شود که کاربران نتوانند راحت متن های نگارش شده شما را در سایت بخوانند. از فونت های استانداردی که در زمینه وب نیز متداول است تحقیق کنید. با کمی جست و جوی اینترنتی با خانواده های مختلف فونت های مناسب جهت وب سایت آشنا خواهید شد.

مرتب بودن متن ها

مرتب کردن انتهای جمله ها باعث می شود که طراحی سایت زیبا تری داشته باشید. بهتر است متن های صفحات خود را جاستیفای کنید. به این صورت شکل کلی صفحات شامل متن مرتب تر و حرفه ای تر به نظر می آید. یک صفحه مرتب و تمیز باعث جذب بیشتر کاربران و ماندگاری بیشتر آنها در سایت می شود. مرتب بودن جملات به خوانایی بیشتر متن نیز کمک می کند. در واقع باعث می شود که چشم کاربر کمتر خسته شود و زمان بیشتری را در سایت شما سپری نماید.

رنگ نوشته ها

همان طور که گفتیم یکی از مهم ترین مواردی که به شما کمک می کند طراحی سایت زیبا و بهتری داشته باشید رنگ ها هستند. یکی از مواردی که در سایت خواهید داشت انتخاب رنگ نوشته ها و متن های سایت است. با توجه به این که رنگ پس زمینه سایت شما چه باشد و این که برای پس زمینه سایت از رنگ یا تصویر انتخاب کرده اید انتخاب رنگ مناسب می تواند متفاوت شود. اگر رنگ پس زمینه سایت شما سفید یا رنگ های خیلی روشن نزدیک به سفید است رنگ هایی مانند مشکی، میشی و یا طوسی خیلی تیره مناسب خواهد بود. اگر هم پس زمینه سایت شما تیره است بهتر است از رنگ های روشن تر استفاده کنید تا خوانایی متن کم نشود و متن های شما روی آن مشخص تر باشد.

طراحی سایت جذاب با رنگ بندی هماهنگ

همان طور که گفتیم یکی از مهم ترین مواردی که به شما کمک می کند طراحی سایت زیبا و بهتری داشته باشید رنگ ها هستند. یکی از مواردی که در سایت خواهید داشت انتخاب رنگ نوشته ها و متن های سایت است. با توجه به این که رنگ پس زمینه سایت شما چه باشد و این که برای پس زمینه سایت از رنگ یا تصویر انتخاب کرده اید انتخاب رنگ مناسب می تواند متفاوت شود. اگر رنگ پس زمینه سایت شما سفید یا رنگ های خیلی روشن نزدیک به سفید است رنگ هایی مانند مشکی، میشی و یا طوسی خیلی تیره مناسب خواهد بود. اگر هم پس زمینه سایت شما تیره است بهتر است از رنگ های روشن تر استفاده کنید تا خوانایی متن کم نشود و متن های شما روی آن مشخص تر باشد.

بهتر است برای وب سایت خود یک تم رنگی در نظر داشته باشید. از این که همه چیز و همه آیتم ها را در یک رنگ طراحی کنید بپرهیزید. این کار باعث خستگی مخاطب می شود. به طور مثال می توانید از رنگ آبی و زرد و نارنجی به عنوان یک تم رنگی استفاده کنید. رنگ آبی برای منو و زرد برای برخی هاورها (رنگ لینک ها) و رنگ نارنجی برای باتم ها (دکمه های سایت). این صرفا یک پیشنهاد بود. خود می توانید از چند رنگ مختلف برای قسمت های مختلف سایت استفاده کنید. این کار باعث می شود که در نهایت یک سایت زیبا و هماهنگ داشته باشید. سایتی که در نگاه کلی بسیار خوب و حرفه ای به نظر می آید. استفاده از ترکیب رنگ های حرفه ای باعث می شود که طراحی سایت جذاب و مشتری پسندی داشته باشید. اگر صاحب یک شرکت هستید و رنگ بندی سازمانی دارید می توانید این رنگ بندی را در سایت نیز رعایت کنید. البته اگر رنگ بندی خوبی برای سایت نیست خیلی هم اهمیتی ندارد که حتما از آن استفاده کنید. توجه کنید که برخی از رنگ ها شاید برای ست های اداری مناسب باشند. اما استفاده از آن ها در سایت باعث شود که سایت شما ظاهری کهنه داشته باشد.

در ابتدای همین مطلب در مورد اهمیت انتخاب رنگ صحبت کرده بودیم. اما به دلیل اهمیتی که دارد و ارتباط آن با اختصاصی و ویژه شدن سایت تصمیم گرفتم باز هم این صحبت را پیش ببرم. سعی کنید رنگ بندی که انتخاب می کنید با توجه به محصولات شما و یا دسته کاری تان باشد. به طور مثال اگر در زمینه قطعات کامپیوتر فعالیت دارید استفاده از رنگ بنفش زیاد مناسب به نظر نمی رسد. و یا استفاده از رنگ های تیره و سرمه ای برای یک سایت فروش محصولات آرایشی باعث می شود که طراحی سایت جذاب و خوبی نداشته باشید.

از سنگین کردن سایت بپرهیزید

اضافه کردن جزئیات زیاد و قابلیت های پیچیده ممکن است باعث شود که سایت شما از نظر کد نویسی بسیار سنگین شود. اگر این چنین شود لود سایت با مشکل رو به رو خواهد شد. سایتی پر از کد های پیچیده هرگز نمی تواند به سرعت اجرا شود. به خصوص در مورد کدهای جاوا اسکریپتی دقت کنید. صفحه اصلی خود را طوری طراحی کنید که کمترین کدهای جاوا اسکریپت را داشته باشد. در این صورت سرعت لود سایت شما بالاتر خواهد بود. حتی اگر طراحی سایت شکیل و خیلی خاصی هم داشته باشید اما سایت شما سنگین باشد و دیر بالا بیاید بازدید کننده از سایت شما خارج می شود. پس سعی کنید از جزئیات به اندازه استفاده کنید. در این صورت همه چیز را با هم خواهید داشت. بازدید کننده انتظارات خیلی پیچیده ای از سایت شما ندارد. پس خیلی هم سخت گیری نکنید. طراحی سایت زیبا و سبک و با کمترین کدها داشته باشید تا بازدید کننده در سایت شما بماند.

طراحی سایت زیبا و پویا داشته باشید

پویایی در وب سایت بسیار مهم است. باید کاری کنید که سایت شما استاتیک و یا ایستا به نظر نیاید. پویایی به سایت شما جذابیت می دهد. از المان های مختلف می توانید به جهت پویا تر کردن سایت خود استفاده کنید. برای داشتن طراحی سایت زیبا و پویا می توانید از المان هایی مثل اسلایدر ها و یا تصاویر لغزان استفاده کنید. اسلایدرها می توانند کوچک یا بزرگ باشند. می توانند در هر کجای صفحه اصلی قرار بگیرند. حتی می توانید در صفحات دیگر سایت خود نیز از آن ها استفاده کنید. می توانید برای محصولات، مقالات و یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید از اسلایدرها استفاده کنید. در ادامه به معرفی برخی از معروف ترین جاهایی که می توانید از اسلایدر استفاده کنید می پردازیم. البته که برای خیلی موارد دیگر نیز می توانید از این المان جذاب استفاده کنید. اسلایدرها شامل یک قسمت متحرک هستند. و باعث می شوند که طراحی سایت زیبا و بسیار حرفه ای داشته باشید.

اسلایدر مقالات، مطالب مفید و…

یک اسلایدر جذاب که در هر سایتی می توانید از آن استفاده کنید اسلایدر مقالات است. هر سایتی داشته باشید فرقی نمی کند. فروشگاه اینترنتی، سایت خدماتی و یا حتی یک سایت پزشکی و… می توانید این اسلایدر را داشته باشید. این اسلایدر آخرین مطالب و یا همان پست های منتشر شده را نشان می دهد. یک قسمت دوست داشتنی برای کاربران که معمولا خواندن مطالب آن برایشان پرفایده خواهد بود. این اسلایدر ساده و در عین حال کاربردی به شما اجازه می دهد تا طراحی سایت زیبا و بی نظیری داشته باشید. این اسلایدر یکی از اسلایدرهای پر کاربرد است و در بسیاری از سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. هم به صفحه اصلی سایت شما تنوع می دهد و هم این صفحه را پویا تر می کند. می توانید تصمیم بگیرید که در اسلایدر مقالات شما چند مقاله نشان داده شود. به طور مثال این اسلایدر می تواند ۱۰ تا از آخرین مطالبی را که منتشر کرده اید نشان دهد. همچنین این که چند ستون داشته باشد و در هر ردیف چند مطلب دیده شود به خود شما و سلیقه تان بستگی دارد.

اسلایدر بزرگ با تصاویر با کیفیت

یکی از آیتم هایی که باعث می شود طراحی سایت زیبا و حرفه ای تری داشته باشید اسلایدر است. اسلایدر به شما اجازه می دهد تا تصاویر را به شکل لغزان در سایت قرار دهید. اسلایدر در واقع تصاویر شما را به صورت اسلاید اسلاید نشان می دهد. اسلایدرها به شکل های مختلفی قابل پیاده سازی هستند. اما مهم ترین چیزی که باعث می شود اسلایدر خوبی داشته باشید تصاویری است که خودتان می سازید. استفاده از عکس های با رنگ های حرفه ای و کیفیت بالا باعث می شود طراحی سایت جذاب و بی نظیری داشته باشید. هرگز از عکس های تار و یا بی کیفیت برای قسمت اسلایدر سایت خود استفاده نکنید. اسلایدر بسیار مهم است. و غیر حرفه ای بودن عکس هایی که در قسمت اسلایدر سایت قرار می دهید کیفیت کار شما را زیر سوال می برد. توصیه می کنم که برای طراحی عکس های قسمت اسلایدر زمان بگذارید. عجله نکنید. یک اسلایدر بزرگ داشته باشید که در قسمت بالای صفحه اصلی سایت شما و درست در زیر منوی اصلی قرار بگیرد. با درج تصاویر بی نظیر و حرفه ای می توانید سایت خود را در ذهن مشتری به عنوان یک سایت معتبر جا بیندازید.

طراحی سایت جذاب با اسلایدر حرفه ای

بسیاری از طراحان باتجربه و حرفه ای توجه ویژه ای به اسلایدر دارند. به خصوص یک اسلایدر بزرگ که می تواند جلوه صفحه اصلی را بسیار درخشان کند. این اسلایدر بزرگ می تواند در ابتدای صفحه اصلی باشد. درست اولین آیتمی که وقتی کاربر وارد سایت شما می شود می بینید. تصاویر و محتوای درج شده در هر اسلاید می تواند کاربر را به سمت یک محصول و یا یک دسته بندی خاص هدایت کند. اسلایدر اصلی بزرگ طراحی سایت زیبا تری می سازد. همچنین می تواند فروش یک محصول را بیشتر کند. در این قسمت می توانید تخفیف های دوره ای و یا همیشگی خود را به اطلاع کاربران برسانید. همچنین می توانید یک محصول را به خوبی و به زیبایی هر چه تمام تر معرفی کنید.

اسلایدر محصولات برای سایتهای فروشگاهی

اگر تمامی صفحه اصلی شما فقط بنرهای گرافیکی به شکل عکس باشد خیلی نمی توانید سایت خوبی داشته باشید. باید از آیتم های متنوعی استفاده کنید. بسته به این که سایت شما در چه زمینه ای باشد می توانید در صفحه اصلی سایت خود از آیتم های مختلف استفاده کنید. ترکیب تصویر گرافیکی با این آیتم ها صفحه اصلی وب سایت شما را تکمیل می کند. به این صورت می توانید طراحی سایت جذاب تری داشته باشید. اگر سایت شما فروشگاهی است آیتم های زیادی هست که می توانید از آن ها استفاده کنید. یکی از این آیتم ها “اسلایدر محصولات” یا همان “Prpduct Slider” است. اسلایدر محصولات به این صورت عمل می کند که محصولات سایت شما را با یک فیلتر خاص و مشخص که خودتان مشخص می کنید نشان می دهد. با یک مثال ساده می توانید درک بهتری از چگونگی عملکرد اسلایدر محصولات داشته باشد. فرض کنید سایت شما یک سایت فروشگاهی است که در آن گوشی های تلفن همراه به فروش می رسد. حال اسلایدر محصولات شما می تواند “گوشی های موبایل تخفیف خورده” را نشان بدهد. و یا می توانید یک اسلایدر محصول داشته باشید که “گوشی های موبایل با یک برند خاص” را نشان می دهد. و یا حتی می توانید از اسلایدر محصولی استفاده کنید که “گوشی های موبایل با یک ویژگی خاص” را نشان می دهد. حال اگر دسته بندی های شما بیشتر باشد می توانید اسلایدرهای محصولی متفاوت و بی نظیری خلق کنید. چند اسلایدر محصول در صفحه اصلی سایت داشته باشید. می توانید یک ردیف بنر داشته باشید. پس از آن یک اسلایدر محصول و دوباره ردیفی با بنرهای دیگر. به این صورت طراحی سایت زیبا و حرفه ای تری خواهید داشت.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button