طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه یکی از دسته های مهم و بسیار دقیق طراحی وب سایت به شمار می رود. طراحی سایت بیمه همان طور که مشخص است برای شرکت های اصلی خدمات بیمه ای و نمایندگان آنها انجام می گردد. قابلیت های مختلفی برای طراحی سایت بیمه قابل اجرا است. این کاملا بستگی به سیاست کارفرما از طراحی وب سایت می باشد. در ادامه برخی از ویژگی های مهم برای طراحی سایت بیمه را مورد بررسی قرار می دهیم.

برای سفارش طراحی سایت بیمه با شماره های ۶۶۸۴۵۵۲۸-۰۲۱ و ۰۹۱۰۱۶۵۱۲۵۴ تماس بگیرید.

قابلیت های مهم برای طراحی سایت بیمه

قابلیت خرید بیمه

طراحی سایت بیمه با قابلیت های حرفه ای

یکی از قابلیت ها و امکانات بسیار مهم برای طراحی سایت بیمه قابلیت خرید آنلاین انواع بیمه می باشد. در این وب سایت ها باید انواع بیمه ها قابل رزرو، ثبت نام یا خریداری باشند. هدف بسیاری از افراد از طراحی سایت بیمه این است که به صورت آنلاین بتوانند بیمه های مختلف را در هر زمینه ای به فروش برسانند. بیمه های مختلف باید به صورتی در سایت قرار داده شوند که کاربران بتوانند به صورت مستقل و بدون نیاز به کمک شما آنها را به صورت آنلاین خریداری نمایند. به این ترتیب تعداد فروش بیمه های مختلف شما از طریق وب سایت بیشتر خواهد شد.

اگر قصد شما از طراحی سایت بیمه این است که علاوه بر اعتماد مشتریان و معرفی مجموعه فروش نیز داشته باشید بهتر است به فروش آنلاین نیز فکر کنید. فروش آنلاین لذت بیشتری نیز دارد. با توضیحاتی که یک بار در سایت قرار داده اید می توانید بارها و بارها بیمه بفروشید. در واقع وب سایت شما نقش یک کارشناس و مشاور بیمه را دارد که به کاربران مشاوره می دهد! طراحی سایت بیمه با قابلیت فروش آنلاین یک ایده خوب برای افزایش کارایی وب سایت شما می باشد.

استعلام قیمت بیمه

قابلیت استعلام قیمت در طراحی سایت بیمه

شاید بتوان گفت قابلیت استعلام قیمت در سایت شما یکی از مهم ترین هاست! خیلی از کاربران قبل از این که یک بیمه را خریداری کنند از جاهای مختلف استعلام قیمت می کنند. سپس بررسی می کنند کجا معتبرتر است. قابلیت استعلام قیمت، طراحی سایت بیمه شما را کارآمد می کند. بسیاری از کاربران نیز به همین هدف وارد سایت شما می شوند. خیلی از آنها نیز ممکن است در سایت شما خرید کنند. در واقع در طراحی سایت بیمه قابلیت استعلام قیمت یکی از موارد هوشمندانه ای است که باعث جذب کاربر در سایت می شود.

به طور مثال فرض کنید که کاربری می خواهد بداند قیمت بیمه خودروی او چقدر می شود. خیلی راحت می تواند در سایت شما نام خودرو، مدل و سایر مشخصات لازم را انتخاب کند و از قیمت بیمه آگاه شود. با درج این قابلیت مهم طراحی سایت بیمه کارآمدتر و کاربرپسندتری خواهید داشت. همچنین با این کار ترافیک سایت شما افزایش می یابد. این خود به سئو و بالا بودن شما در نتیجه های گوگل نیز کمک می کند.

درگاه پرداخت معتبر

طراحی سایت بیمه با درگاه پرداخت معتبر

اگر هدف شما از طراحی سایت بیمه فروش آنلاین بیمه های گوناگون باشد باید در سایت خود درگاه پرداخت داشته باشید. درگاه های پرداخت مختلفی وجود دارد که توسط بانک و شرکت های مختلف خدمات پرداختی ارائه می شوند. اما بهتر است که از درگاه های پرداخت مستقیم که بانک ها ارائه می کنند استفاده کنند. در ساختار کلی طراحی سایت بیمه باید مواردی را رعایت کنید که سایت قابل اعتماد باشد. در اصل ساختار بیمه بر اعتماد استوار است. پس با استفاده از درگاه های پرداخت معتبر سایت قابل اعتماد تری داشته باشید. برای دریافت درگاه های بانکی می توانید به بانکی که در آن حساب دارید مراجعه کنید و درخواست خود را اعلام نمایید. بسیاری از بانک ها نیز در وب سایت خود قابلیت درخواست درگاه پرداخت دارند. به طور معمول اگر واجد شرایط باشید پس از مدت کوتاهی درگاه پرداخت به شما داده می شود.

نماد اعتماد الکترونیکی

اهمیت نماد اعتماد الکترونیکی در طراحی سایت بیمه

همان طور که گفتیم در طراحی سایت بیمه باید از مواردی استفاده کنید که موجب اعتماد بیشتر کاربران به مجموعه شما شود. یکی از بهترین گزینه هایی که برای اعتمادسازی در وب سایت وجود دارد نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. برای استفاده از این نماد باید مراحل اداری دریافت آن را طی نمایید. با مراجعه به سایت ای نماد می توانید از مراحل دریافت آن مطلع شوید. با ارائه اسناد و مدارک و تکمیل مراحل اداری آن به شما نماد اعتماد الکترونیکی داده می شود. در طراحی سایت بیمه خود بخشی را در سایت برای قرار دادن این نماد اختصاص دهید. به طور مثال می توانید نماد اعتماد الکترونیکی را در بالا یا سمت راست یا هر قسمت دیگری به صورت ثابت قرار دهید. به این صورت با اسکرول کردن کاربر باز هم این نماد قابل رویت است و ثابت باقی می ماند. یک بخش خوب برای قرار دادن نماد اعتماد اکترونیکی قسمت فوتر سایت است.

حساب کاربری بیمه شونده

طراحی سایت بیمه با قابلیت ثبت نام اعضا

طراحی حرفه ای حساب کاربری یکی از مهم ترین موارد برای طراحی سایت بیمه به شمار می رود. هر شخص بیمه شونده باید برای خود یک حساب کاربری داشته باشد. بیمه شونده چه از طریق سایت بیمه را خریداری کرده باشد و چه به صورت حضوری باید به صورت آنلاین بتواند وضعیت حساب بیمه ای خود را ببیند. برخی از نمایندگان بیمه تنها فروش حضوری دارند. هدف از طراحی سایت بیمه برای این افراد تنها این است که بیمه شوندگان بتوانند وضعیت پرداختی خود و جزئیات حساب بیمه ای خود را در سایت مشاهده نمایند. به هر حال از طراحی سایت بیمه خود هر هدفی که داشته باشید حساب کاربری اعضا و اطلاعاتی که برای آن پر می کنند به شما کمک زیادی خواهد کرد. از این اطلاعات در آینده می توانید استفاده کنید.

آپلود مدارک

طراحی سایت بیمه با قابلیت آپلود فایل

در طراحی سایت بیمه قابلیت خرید بیمه وجود دارد. برای خرید یا ثبت نام یک بیمه ممکن است نیاز باشد تا کاربران مدارک لازم را ارسال نمایند. می توانید قابلیت آپلود فایل را در سایت داشته باشید. به این صورت که برای خرید هر یک از بیمه ها کاربران اسکن مدارک لازم جهت ثبت نام را در سایت آپلود نمایند. به این ترتیب کاربران مدارک را در سایت آپلود کرده و خود به صورت آنلاین مراحل ثبت نام را تکمیل می کنند. می توانند با پرداخت هزینه مربوطه ثبت نام و خرید خود را به اتمام برسانند. این به سیاست کاری شما بستگی دارد. ممکن است نیاز باشد تا مدارک لازم توسط کارشناس بیمه تایید شده و سپس مراحل کار به اتمام برسد. این باعث می شود که به سرعت بتوانید با در دست داشتن مدارک کاربران برای صدور بیمه نامه ها اقدام کنید. همین موضوع سرعت کار شما را تا میزان خیلی زیادی افزایش خواهد داد.

اتصال پنل اس ام اس به سایت

طراحی سایت بیمه با پنل پیامک

استفاده از یک پنل اس ام اس باعث می شود که کاربران در هنگام ثبت نام و خرید احساس بهتری داشته باشند. به طور معمول استفاده از پنل های پیامکی باعث اعتماد سازی نیز می شود! هنگامی که کاربران در مرحله ای از خرید بیمه هستند و سفارش خود را ثبت می کنند از طریق پنل پیامکی برای آنها پیام هایی با عناوین مرتبط ارسال می گردد. به طورمثال پیامک هایی با متونی مشابه “سفارش شما با موفقیت ثبت شد” یا “سفارش شما در حال انجام است” باعث افزایش اعتمادسازی می شود.

خبرنامه

طراحی سایت بیمه با خبرنامه

استفاده از خبرنامه ها یک راه خیلی خوب و حرفه ای و یادآوری مجموعه شما به کاربران و علاقه مندان مجموعه شما می باشد. استفاده از خبرنامه در طراحی سایت بیمه می تواند بسیار کارآمد واقع شود و میزان فروش شما را افزایش دهد. احتمالا در وب سایت های مختلف نیز دیده اید که با وارد کردن ایمیل یا شماره همراه شما از شما می خواهند در خبرنامه آنها عضو شوید. پس از این که عضو یک خبرنامه می شوید اخبار و اطلاعیه هایی که در وب سایت منتشر می شود به اطلاع شما نیز می رسد. به این ترتیب از تغییرات، تحولات جدید، اخبار و حتی مطالب علمی مطلع می شوید. به طور معمول در طراحی سایت بیمه با استفاده از خبرنامه قصد دارند تا کاربران را مجدد وارد سایت کنند و دوباره آنها را ترغیب به خرید کنند یا از اخبار مرتبط در زمینه بیمه آگاه نمایند. از طریق خبرنامه می توانید حتی طرح های تبلیغاتی و تخفیفی خود را نیز به مشتریان اعلام کنید.

کد تخفیف

طراحی سایت بیمه با کد تخفیف

کد تخفیف یک استراتژی جالب برای افزایش انگیزه کاربران به خرید در سایت است. بسیاری از فروشگاه های آنلاین به مشتریان خود کدهایی می دهند که با وارد کردن آن در مراحل خرید تخفیفی روی هزینه نهایی به آنها داده می شود. استفاده از این قابلیت در طراحی سایت بیمه نیز مفید است و باعث می شود میزان فروش شما در بسیاری موارد بیشتر شود. به طور مثال می توانید هرازگاهی روی یکی از بیمه های خود تخفیفی لحاظ کنید. این کار باعث می شود که کاربران حداقل وارد صفحه مربوطه شوند و با مشاهده توضیحاتی که توسط شما در وب سایت قرار داده شده است خرید نمایند. با قرار دادن این ساختارهای جالب در طراحی سایت بیمه می توانید فروش خود را در زمینه بیمه نامه های مختلف افزایش دهید.

طراحی سایت بیمه با ظاهر حرفه ای

طراحی سایت بیمه ریسپانسیو

یکی از ساختار های لازم برای طراحی سایت بیمه این است که ریسپانسیو و قابل انعطاف باشد. یعنی نمایش خوب و درستی در هر صفحه نمایشی از لپ تاپ گرفته تا موبایل و تبلت داشته باشد. چرا که در این سایت ها بیشتر کاربران با موبایل هستند. پس باید سایت شما به گونه ای ساخته شده باشد که در دستگاه های مختلف به خصوص صفحه نمایش کوچک موبایل به درستی اجرا شود. با استفاده از طراحی سایت بیمه ریسپانسیو مشتریان شما می توانند به راحتی با استفاده از هر دستگاهی وارد سایت شده و از خدمات بیمه شما بهره مند شوند.

ریسپانسیو بودن وب سایت به شما کمک می کند که برای اهداف بعدی برای سایت مانند سئو و بهینه سازی آماده تر باشید. وب سایت های غیر ریسپانسیو از نظر گوگل غیر استاندارد هستند. برای این که گوگل به کاربرانش اهمیت زیادی می دهد. به همین جهت به سایت هایی که از این تکنولوژی برخوردار نباشند امتیاز منفی می دهد. اگر قصد دارید در آینده و پس از تکمیل وب سایت در رتبه های خوب گوگل ظاهر شوید باید ریسپانسیو بودن را مد نظر قرار دهید. یعنی از همان ابتدا به طراحی سایت بیمه با ساختار ریسپانسیو فکر کنید و سایت خود را با این استاندارد طراحی نمایید.

استفاده از رنگ های اعتماد ساز!

طراحی سایت بیمه با رنگ های حرفه ای

در طراحی سایت بیمه باید از رنگ هایی استفاده شود تا سایت شما قابل اعتماد تر به نظر برسد. اصل بیمه بر اعتماد کاربران استوار می باشد. پس بهتر است با استفاده از اصول روانشناسی رنگ ها از ترکیباتی استفاده کنید که اعتماد کاربران را برانگیزد. یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت حرفه ای همین استفاده درست از رنگ هاست. رنگ های سایت شما باید بهترین رنگ های ممکن با توجه به سیاست گذاری های شما در مورد کسب و کارتان یا طیف مشتریانی که دارید انتخاب شوند. به طور مثال برخی از رنگ هایی که برای طراحی سایت بیمه مرسوم و بسیار درست است رنگ آبی به عنوان رنگ اصلی می باشد. این رنگ علاوه بر ایجاد حس آرامش باعث اعتماد بیشتر کاربران به صورت ناخود آگاه می شود. در تمام طراحی های نگارچه تلاش می شود تا با استفاده از گروه گرافیست و ایده پرداز بهترین رنگ بندی ها برای وب سایت اتخاذ گردد.

گرافیک کاملا اختصاصی

طراحی سایت بیمه حرفه ای

یکی از مواردی که می توانید در طراحی سایت بیمه استفاده کنید تا موفق تر باشید استفاده از گرافیکی انحصاری و اختصاصی برای خودتان است. بهتر است از دیگران تقلید نکنید. سعی کنید اولین و بهترین باشید. گرافیک حرفه ای و منحصر به فرد مجموعه شما را بسیار حرفه ای تر و بزرگ تر نشان خواهد داد. این باعث می شود که بتوانید مشتریان خوب و بیشتری با استفاده از سایت داشته باشید. ساخت و طراحی تصاویر و نحوه چیدمان آنها در طراحی سایت بیمه اهمیت خیلی زیادی دارد. به خصوص برای طراحی صفحه اصلی سایت باید یک طراحی منحصر به فرد و بسیار ویژه داشته باشید. صفحه اصلی سایت در واقع مهم ترین صفحه سایت شما خواهد بود. برای صفحه اصلی سایت زمان بگذارید و از تصاویر حرفه ای استفاده کنید. بهتر است از یک گرافیست بخواهید که برای طراحی این صفحه به شما کمک کنید. استفاده از تصاویر انحصاری برای طراحی سایت بیمه به خصوص با رنگ بندی های متناسب می توانید به سایت شما جذابیت بسیار زیادی بدهد.

استفاده از فونت های خوانا

فونت مناسب برای طراحی سایت بیمه

استفاده از فونت های هنری و ناخوانا اصلا در طراحی سایت بیمه توصیه نمی شود. چرا که در این سایت ها محتوای شما برای کاربر بسیار مهم است. هر کاربری برای خرید بیمه نیاز به مطالعه توضیحاتی دارد. اگر فونت خوبی انتخاب نکرده باشید چشم کاربر به زودی خسته می شود. پس سایت شما را ترک می کند. این باعث می شود که ورودی شما به راحتی به هدر برود. پس در انتخاب فونت دقت لازم را داشته باشید. از فونت های مرسوم وب سایت استفاده کنید. برخی از این فونت های خانوانواده یکان، ایران سنس و… هستند. اگر در این باره تحقیق کنید با فونت های زیادی آشنا می شوید. از این فونت های خوانا در طراحی سایت بیمه خود استفاده کنید. سعی کنید از فونت هایی استفاده کنید که نمایش اعداد خوبی هم داشته باشند.

اهمیت سرعت سایت

طراحی سایت بیمه با سرعت بالا

سرعت بارگزاری خوب یکی از مهم ترین پارامترهایی است که سایت شما باید داشته باشد. از همان ابتدا که طراحی سایت بیمه را شروع کردید موارد مهمی که شما را در رسیدن به یک سرعت مناسب یاری می کنند رعایت کنید. سرعت سایت به پارامترهای بسیار زیادی وابسته است. به طور مثال یکی از موارد مهم انتخاب سرویس مناسب برای میزبانی سایت است. نحوه کد نویسی نیز فاکتور مهم دیگری است که باید رعایت شود. هر کدام از این ها به شما کمک می کند سایت سریع تری داشته باشید. توجه کنید که عدم رعایت هر کدام از این موارد باعث می شود که سایت شما با سرعت کندی لود شود. به طور مثال اگر از بهترین استانداردها و روش های موجود نیز برای طراحی سایت بیمه خود استفاده کرده باشید، عدم انتخاب درست یک سرویس مناسب برای میزبانی باعث می شود که سایت شما سرعت خوبی نداشته باشد. همچنین توجه کنید که همیشه اطلاعات خوبی در مورد آپدیت زبان های برنامه نویسی و… داشته باشید. این کار به شما کمک می کند که همیشه راه حل تازه تر و بهتری را برای نوشتن کدهای وب سایت خود به کار ببرید. در صورتی که طراحی سایت بیمه خود را به شخص یا شرکتی برون سپاری می کنید از آپدیت بودن اطلاعات فنی آنها مطمئن شوید. 

طراحی آیکن دسته بندی ها

طراحی آیکن در طراحی سایت بیمه

استفاده از آیکن های اختصاصی به صورت هماهنگ می تواند جلوه بسیار زیبایی به سایت شما بدهد. آیکن ها باید متناسب با سایت شما و دسته بندی هایی که دارید طراحی شوند. در طراحی سایت بیمه آیکن ها می توانند برای دسته بندی های مختلف بیمه هایی باشند که توسط مجموعه شما ارائه می شوند. استفاده از آیکن ها به خصوص برای صفحه اصلی باعث می شود که مهم ترین صفحه سایت شما بسیار گیرا و حرفه ای به نظر بیاید. می توانید در زیر هر آیکن نام خدمات خود را بنویسید. همچنین با ارائه توضیحات کوتاه برای هر کدام، کاربر در یک نگاه به سرعت متوجه می شود که شما دقیقا چه می کنید و چه خدماتی عرضه می کنید. مورد دیگر این که کاربران معمولا می دانند که با کلیک روی هر آیکن به صفحه مربوطه هدایت خواهند شد. در واقع شما ارتباط حرفه ای صفحات را برقرار می کنید. این کار باعث می شود که سئوی داخلی که بخشی از آن لینک سازی های داخلی به شیوه اصولی است نیز رعایت شده باشد.

ارتباط با مشتریان در سایت

چت آنلاین

طراحی سایت بیمه با قابلیت چت آنلاین

قابلیت چت آنلاین برای طراحی سایت بیمه تقریبا ضروری به نظر می رسد. حتما می دانید که یکی از موارد بسیار مهمی که برای فروش بیمه اهمیت دارد مشاوره است. شما باید مشاوره خوبی به مشتریان بدهید تا بتوانید بیمه های خود را از هر نوعی که هستند به فروش برسانید. به همین دلیل استفاده از روش هایی که کاربران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند در طراحی سایت بیمه و مراکز فروش بیمه اهمیت فراوانی دارد. یکی از مدرن ترین و روش های ارتباط با مشتریان پلتفرم های چت آنلاین هستند. با اتصال این پلتفرم ها به وب سایت خود می توانید کارایی سایت خود را تا میزان زیادی افزایش دهید. چت آنلاین نشان می دهد که شما یک مجموعه پویا و بسیار فعال هستید. کاربران متوجه خواهند شد که شما برای مشتریان خود وقت و زمان می گذارید و خدمات پشتیبانی خوبی ارائه می دهید. ارائه خدمات پشتیبانی خوب و ارتباطات بیشتر با مشتریان باعث می شود که مجموعه شما رشد بیشتری پیدا کند.

فرم های ارتباطی

راه های ارتباطی در طراحی سایت بیمه

فرم های ارتباطی مختلف از قدیم در طراحی سایت بیمه و سایر وب سایت هایی که نیاز است ارتباط با مشتریان بیشتر باشد رایج بوده است. فرم های ارتباطی را می توانید در صفحات مختلف وب سایت خود قرار دهید تا کاربران به راحتی با شما ارتباط داشته باشند. به طور مثال یک فرم ساده در صفحه تماس با ما قرار دهید. کاربران می توانند از طریق این فرم نظرات و انتقادات خود را در مورد مجموعه شما برایتان ارسال نمایند. همچنین ممکن است بسیاری از کاربران سوالات خود را از طریق این فرم از شما بپرسند. البته از فرم های دیگر نیز می توانید با توجه به سیاست خود در قسمت های مختلف سایت استفاده کنید. به طور مثال استفاده از یک فرم برای استخدام کارشناس فروش بیمه در صفحه همکاری با ما می توانید با هدف گسترش کادر فروش خود استفاده کنید.

استفاده از فروم ها

اهمیت فروم در طراحی سایت بیمه

شاید در برخی وب سایت ها صفحاتی را دیده باشید که در آن کاربران در مورد یک موضوع خاص که به طور معمول ارتباط با صنف و دسته کاری وب سایت دارد گفتگو می کنند. به این صفحات فروم گفته می شود. استفاده از فروم ها در طراحی سایت بیمه تاثیر خیلی زیادی در بازدید وب سایت شما و افزایش کارآیی آن دارد. یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی سایت بیمه باید مورد توجه شما باشد این است که کاربران بتوانند پاسخ تمام سوالاتشان یا حداقل بیشتر سوالاتشان در زمینه بیمه و مواردی که شما عرضه می کنید را در سایت پیدا کنند. فروم دقیقا می تواند شما را به این هدف بسیار مهم برسانند. به طور معمول کاربران اینترنتی علاقه زیادی دارند که نظر سایر کسانی که از شما کالا یا خدمتی را دریافت کرده اند بدانند. در این فروم ها علاوه بر این که به بسیاری از سوالات پاسخ داده می شود، نظرات کاربران نیز به اشتراک گذاشته می شود.

اگر به دنبال این هستید که با استفاده از مواردی که در طراحی سایت بیمه شما وجود دارد بیشترین کاربر را جذب کنید حتما فروم ها را در نظر داشته باشید. صفحه یا لینک فروم را می توانید در منو یا فوتر یا هر قسمت دیگری که می خواهید قرار دهید. برخی افراد نیز از زیر دامنه برای فروم خود استفاده می کنند. یعنی یک محیط مجزا برای بحث و تبادل نظر کاربران ایجاد می نمایند. در مکالماتی که در این فروم ها رد و بدل می شود بسیاری کاربران به پاسخ سوالات خود می رسند. همچنین ممکن است دیگری را تشویق به خرید بیمه خاصی کنند. یا ممکن است تجربه خود را از خرید یک بیمه توضیح دهند. در این صورت دیگران می توانند از تجارب یکدیگر بهره ببرند.

برگزاری نظرسنجی

قابلیت نظرسنجی در طراحی سایت بیمه

استفاده از نظرسنجی ها در طراحی سایت بیمه بسیار مهم است! نتیجه یک نظرسنجی می تواند میزان فروش شما را در یک بیمه خاص افزایش دهد. با اهداف مختلف می توانید از نظر کاربران در سایت خود استفاده کنید. به طور مثال در طراحی سایت بیمه به منظور افزایش فروش، موضوع یک نظرسنجی می تواند به این صورت باشد: نظر شما در مورد استفاده از بیمه عمر چیست؟ یا یک نظر سنجی دیگر می تواند به این صورت باشد: نظر شما چیست که با پرداخت هزینه اندک برای بیمه آتش سوزی از عواقب آن جلوگیری کنیم؟ خیلی ساده می توانید نظر کاربران را بخواهید. به صورت غیر مستقیم به آنها گفته اید که هزینه بیمه آتش سوزی بسیار کم است! همچنین به آنها یادآوری کرده اید که بیمه آتش سوزی خریداری کنند. همچنین این که بسیاری از کاربران ممکن است دکمه موافقم را بزنند می تواند در خرید سایر کاربران دیگر نیز تاثیر گذار باشد.
از نظرسنجی ها می توانید در هر زمینه ای که دوست دارید استفاده کنید. این کاملا به سیاست کاری شما بستگی دارد. ولی همان طور که گفتیم استفاده از قابلیت نظرسنجی در طراحی سایت بیمه بسیار کاربرد دارد و می توانید از این قابلیت بهره برداری خیلی زیادی بکنید. حتی می توانید نظر کاربران را در مورد طراحی وب سایت خود و میزان رضایت آنها در مورد آن بدانید. همان طور که متوجه شدید استفاده از نظرسنجی در هر موضوعی می تواند به شما کمک کند و بدانید که کاربران و مشتریان شما دقیقا چه می خواهند.

صفحه پرسش های رایج

اهمیت پرسش های رایج در طراحی سایت بیمه

وجود صفحه ای با نام پرسش های رایج یا FAQ در سایت اختیاری است. اما این صفحه باعث می شود که سایت حرفه ای تری داشته باشید. در طراحی سایت بیمه صفحه پرسش های رایج اهمیت بیشتری پیدا می کند. در واقع در طراحی سایت بیمه وجود مواردی که باعث شود پرسش هایی که در ذهن مخاطب است پاسخ داده شود مهم و حیاتی است. به همین دلیل توصیه می شود که اگر قصد طراحی سایت بیمه را دارید سعی کنید چنین صفحه ای داشته باشید. اساس صفحه پرسش های رایج همان طور که مشخص است پرسش و پاسخ است. بهتر است که سوالاتی که مشتریان و کسانی که با شما تماس می گیرند از شما می پرسند را در این صفحه قرار دهید. سعی کنید برای نوشتن پاسخ یی بدون شبهه و شفاف زمان بگذارید. به این ترتیب کاربران با مراجعه به این صفحه می توانند پاسخ بسیاری از سوالاتی که در زمینه کسب و کار شما و نحوه کار با شما دارند را پیدا کنند.

وجود صفحه پرسش های رایج یا سوالات متداول در طراحی سایت بیمه باعث افزایش فروش شما می گردد. این دقیقا به خاطر شفاف سازی بیشتر است. البته نحوه پاسخ گویی به سوالات نیز مهم است. بهتر است که پاسخ به هر سوال را بسیار دقیق و کارشناسی بدهید. همچنین نوع نوشتار شما بسیار ساده و روان باشد. البته که باید از محاوره گویی نیز پرهیز کنید. در طراحی سایت بیمه اعتماد تاثیر بی نظیری در فروش شما می گذارد. صفحه پرسش های رایج به شما کمک می کند که اعتمادسازی بیشتری داشته باشید. نحوه پاسخ گویی شما و توضیحات کارشناسی شما باعث می شود که کاربر احساس کند که شما یک مجموعه حرفه ای و قابل اعتماد هستید. به همین دلیل با خیال راحت تری از شما خرید می کند. صفحه پرسش های رایج به طور معمول در وب سایت مجموعه های حرفه ای دیده می شود. مجموعه هایی که برای کاربرانشان اهمیت فراوانی قائل هستند. به همین دلیل است که توصیه می کنیم حتما برای طراحی سایت بیمه حرفه ای تر به صفحه پرسش های رایج فکر کنید.

اهمیت محتوا

اهمیت محتوا در طراحی سایت بیمه

سایت شما بدون محتوا هیچ است. یک سایت بدون محتوا مانند خانه ای است که در آن وسایلی نیست. همان طور که یک خانه خالی قابلیت زندگی ندارد، سایت بدون محتوا نیز نمی تواند کاربران را در خود نگهدارد. پس از این که مراحل طراحی سایت بیمه خود را به اتمام رساندید نوبت به درج محتوا می رسد. نوشتن محتوا برای این سایت ها بسیار حساس، حرفه ای و مهم است. بیمه یک چیز تخصصی است که برای فروش آن معمولا کارشناسان بیمه مشاوره زیادی به مشتریان خود می دهند. اطلاعات زیادی باید به کاربران ارائه کنید تا متقاعد شوند از شما بیمه بخرند.

برای نوشتن محتوا باید دقت زیادی به خرج دهید. مطالبی که برای هر قسمت از سایت خود می نویسید باید کاملا فنی باشد. همچنین نوع نوشتار و زبان شما باید به گونه ای باشد که راحت و روان باشد. در غیر این صورت کاربران به درک خوبی نخواهند رسید و از سایت شما خارج می شوند.

سعی کنید مطالب شما در مورد هر کدام از بیمه ها کامل باشد. در عین حال جوری توضیح بدهید که هر کاربری به راحتی متوجه شود. طراحی سایت بیمه کاری بسیار حساس است. این سایت ها باید رسمی باشند. زیاده گویی باعث خستگی کاربر می شود و خلاصه گویی زیاد باعث عدم درک درست و خروج او از سایت خواهد شد. برای این که نوشتار شما خواناتر باشد و شکل کلی طراحی سایت شما زیبا هم باشد از ترکیب متن و عکس استفاده کنید. این باعث می شود که صفحاتی جذاب داشته باشید که بسیار نیز غنی از محتوا هستند.

همیشه آپدیت باشید

گرافیک سایت را به روز کنید

اهمیت به روز رسانی گرافیک در طراحی سایت بیمه

برای این که طراحی سایت بیمه شما همیشه خوب، جذاب و حرفه ای باشد باید همیشه به روز باشید. باید مطابق با روز وب سایت خود را آپدیت نمایید. یکی از موارد مهمی که باعث می شود همیشه حرفه ای باشید آپدیت های گرافیکی است. هر چند وقت یکبار طراحی سایت بیمه خود را از نظر گرافیکی تغییر دهید. آپدیت ها می توانند سالانه، شش ماه یکبار، هر فصل یا حتی هر ماه باشند. جزئیات بیشتر و میزان به روز رسانی ها به سیاست های کاری شما و همچنین بزرگی مجموعه و میزان کاربران بستگی دارد.

شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی بزرگ به صورت مستمر و دوره ای گرافیک وب سایت خود را به روز رسانی می کنند. این به روز رسانی ها می تواند سیاست های متفاوتی داشته باشد که به شما بستگی دارد. به طور مثال می توانند هر فصل به روز رسانی گرافیکی داشته باشید. همچنین می توانید سالیانه یا در بازه های زمانی خاصی این کار را انجام دهید. بروز رسانی گرافیک تاثیر خیلی زیادی در نگاه کاربران وب سایت به مجموعه شما دارد. وقتی همیشه به روز هستید به مخاطب می گویید که یک مجموعه حرفه ای هستید. پس در میزان موفقیت شما تاثیر زیادی ایجاد می شود. همچنین نیازی نیست که همیشه همه گرافیک را به روز رسانی کنید و به کل طراحی تازه ای داشته باشید. می توانید رنگ بندی منو و جاهای دیگر را تغییر دهید. همچنین می توانید تنها بنرهای قسمت های خاصی از وب سایت خود را تغییر دهید. این بنرهای گرافیکی می توانند در صفحه اصلی، سایدبار صفحات و یا هر قسمت دیگری از سایت شما باشند. بدین ترتیب زمان خیلی زیادی برای این تغییرات نیاز نخواهید داشت.

قیمت ها را به روز کنید

اهمیت به روز رسانی قیمت در طراحی سایت بیمه

آپدیت بودن قیمت ها یکی از کارهای مهم است که در مدیریت سایت و حفظ کیفیت وب سایت مهم است. قیمت بیمه نامه های مختلف را پس از هر تغییری در سایت تغییر دهید. بهتر است همیشه آنلاین باشید و همه قیمت ها دقیق باشند. این باعث می شود که مشتریان متوجه شوند شما حرفه ای تر از بقیه هستید و برای کاربران نیز احترام قائل هستید. دیگر نیازی نیست که کاربران برای پرسیدن قیمت دقیق با شما تماس بگیرند. همه قیمت ها به صورت آنلاین در وب سایت وجود دارد. مشتریان می توانند در وب سایت شما قیمت هر نوع بیمه ای را مشاهده کنند. رعایت نکردن این موضوع و به روز نبودن باعث می شود که هر چه قدر هم برای طراحی سایت بیمه خود زمان گذاشته باشید و هزینه کرده باشید نتوانید آن طور که شایسته است نتیجه بگیرید.

اهمیت سایت در افزایش اعتبار شما

وب سایت ها در دنیای تجاری امروز نقش خیلی پررنگ و مهمی دارند. طراحی سایت بیمه نیز برای مراکز فروش بیمه و کارگزاری ها از اهمیت بالایی برخوردار است. وب سایت برند شما را معتبر می کند. ممکن است فکر کنید همین که نماینده یک بیمه معتبر هستید کافی است. اما در حقیقت این کافی نیست. یک نمایندگی حرفه ای نیز به وب سایت نیاز دارد. اگر خودتان را با نمایندگی های دیگر مقایسه کنید حتما یکی از دیگری در فروش موفق تر هستید. اگر به فروش برخی نمایندگی ها دقت کنید متوجه می شوید که آنها سایت خیلی خوبی دارند. یک سایت معتبر در مشتری تاثیر بیشتری می گذارد. اگر در نتایج جست و جو نیز بالاتر باشد که روزانه ورودی خیلی زیادی نیز خواهد داشت. پس از آن هنر کارشناسان است که به آنها بیمه بفروشند یا خیر. اما ورودی و آهنربای جذب مشتری در بسیاری مراکز سایت است. پس طراحی وب سایت خود را به یک مجموعه حرفه ای بسپارید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button