اهمیت گوگل مپ

گوگل مپ یا همان نقشه گوگل یکی از حرفه ای ترین ابزارها برای پیدا کردن یک مکان یا جغرافیای خاص است. روزانه افراد زیادی آدرس دقیق خود را روی این نقشه ثبت می کنند و به تکمیل و حرفه ای تر شدن آن کمک می کنند. اضافه کردن کد نمایش نقشه گوگل در محل شما در یک وب سایت می تواند در حرفه ای تر شدن کار شما تاثیر گذار باشد. به خصوص در وب سایت شرکت ها استفاده از نقشه گوگل اهمیت بالایی دارد. در ادامه به بررسی اهمیت گوگل مپ برای سایت شرکتی می پردازیم.

اهمیت گوگل مپ برای سایت شرکتی

صفحه تماس با ما حرفه ای

اهمیت گوگل مپ

یک از مهم ترین صفحات در پروژه های طراحی سایت شرکتی صفحه تماس با ما یا ارتباط با ما می باشد. این صفحه در واقع هدف اصلی در بسیاری وب سایت ها به شمار می رود! چرا که هدف از طراحی سایت در بیشتر موارد جذب مشتریان بیشتر است. کاربران و بازدیدکنندگان سایت پس از جذب شدن در وب سایت شما وارد صفحه تماس با ما شده و از طریق راه های ارتباطی با شما تماس می گیرند. یکی از دلایل اهمیت گوگل مپ برای سایت شرکتی کمک به تکمیل صفحه تماس با ما می باشد. با وارد کردن کئ نقشه گوگل در صفحه تماس با ما قسمتی از نقشه گوگل که آدرس شما در آن ثبت شده است به کاربر نشان داده می شود. از این طریق کاربر موقعیت دقیق شما را مشاهده می کند.

دسترسی راحت تر به شما

اهمیت گوگل مپ

ممکن است خدمات یا محصولاتی که توسط شرکت شما عرضه می شوند به صورت حضوری خریداری شوند. یعنی کاربر مجبور باشد به شرکت شما مراجعه کند. همچنین ممکن است برای عقد یک قرارداد کاری با شما یا گارانتی محصولات بخواهند به محل شما بیایند. در این صورت با مشاهده آدرس دقیق شما روی گوگل مپ متوجه خواهند شد که از چه طریقی و با چه راه های ارتباطی به شما مراجعه نمایند. در واقع گوگل مپ باعث می شود تا کاربران شما را راحت تر پیدا کنند.

اعتماد سازی

اهمیت گوگل مپ

از دیگر دلایل اهمیت گوگل مپ برای سایت شرکتی کمک به جلب اعتماد کاربران وب سایت می باشد. بسیاری افراد تمایلی به تماس با شرکت ها و مجموعه هایی را ندارند که هیچ رد و نشانی از آن ها دیده نمی شود. همین که یک مکان ثابت داشته باشید می تواند حس اعتماد اعتماد را در بسیاری کاربران سایت شما ایجاد نماید. ممکن است بسیاری از کسانی که با شما تماس بگیرند نام شرکت و آدرس دقیق را شما بگیرند. سپس در اینترنتی بررسی کنند که آیا چنین مکانی وجود دارد یا خیر!

سئوی محلی

اهمیت گوگل مپ

پس از طراحی سایت شرکتی در بیشتر مواقع پروژه سئو آغاز می گردد. چرا که تنها بودن وب سایت در بین این همه وب سایت فایده ای ندارد. بدون داشتن رتبه خوب نمی توان مشتری گرفت. به همین جهت توجه به فالکتورهای سئو نیز اهمیت می یابد. از دیگر موارد مهم اهمیت گوگل مپ برای سایت شرکتی سئو و بهینه سازی سایت می باشد. گوگل مپ برای سئوی محلی سایت شرکت شما اهمیت فراوانی دارد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button