هاست ابری

هاست ابری یکی از سرویس هایی است که در زمینه میزبانی وب یا همان هاستینگ عرضه می گردد. این نوع میزبانی یکی از حرفه ای ترین شاخه ها برای میزبانی سایت محسوب می شود. به همین دلیل این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه با این نوع هاست ها بیشتر آشنا می شویم و برخی مزایای هاست ابری را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

سئو سایت فروشگاهی
طراحی فروشگاه اینترنتی

ویژگی های هاست ابری

آشنایی با هاست ابری

هاست ابری

در این نوع سرویس ها منابع چندین سرور متعدد به صورت همزمان در یک شبکه با یکدیگر مشترک می شوند. به این ترتیب سرویس میزبانی ابری برای یک وبسایت فراهم می شود. این باعث می شود که پایداری و امنیت در شبکه به میزان قابل ملاحظه ای ارتقا پیدا کند. همچنین ضریب امنیتی در برابر حملاتی با هدف از کار انداختن سرور بسیار بیشتر می شود.

عملکرد هاست ابری

هاست ابری

هر سرور که در اصطلاح ابر گفته می شود یک وظیفه خاص را انجام می دهد. در زمانی که برای یکی از سرورها مشکلی پیش بیاید بقیه سرورها جایگزین آن شوند و اجازه ندهند که سایت Down شود. در زمانی که ترافیک وب سایت بالا می رود بقیه سرورها ترافیک را بین خود تقسیم می کنند. این باعث می شود کاربران سایت با کیفیت بالایی بتوانند از سایت استفاده کنند و با خطاهای احتمالی مواجه نشوند.

هاست ابری برای چه کسانی مناسب است؟

هاست ابری

برای پروژه های بزرگ طراحی سایت که پیش بینی می شود تعداد زیادی بازدیدکننده داشته باشند هاست های معمولی مناسب نیستند. به طور مثال برای طراحی سایت شرکتی که قرار است تجارت آنلاین در زمینه های خیلی متعددی انجام دهد هاست ابری پیشنهاد می شود. چرا که قرار است تعداد زیادی بازدیدکننده هر روز از سایت بازدید کنند. اگر سرویس میزبانی سایت ابری باشد باردیدنندگان هرگز با افت سرعت مواجه نمی شوند. همچنین برای طراحی فروشگاه اینترنتی با هدف فروش بالا یا یک استارت آپ حرفه ای هاست ابری بهترین گزینه ی ممکن است. حتی مدیران وب سایت و ادمین های مختلف به طور همزمان می توانند بخش هایی از سایت را تغییر دهند و با بروز رسانی نمایند.

مزایای هاست ابری

سرعت بیشتر

هاست ابری

دنیای امروز دنیای تکنولوژی و سرعت است. ترکیب این دو با هم در وب سایت دیده می شود. یک وب سایت حرفه ای باید سرعت زیادی داشته باشد. اگر سرعت وب سایت شما پایین باشد ممکن است تعداد زیادی از کاربران از سایت خارج شوند. البته که سرعت سایت به عوامل متعددی مانند کدنویسی خود سایت نیز بستگی دارد. اما یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در این زمینه نیز هاست می باشد. سرعت بالا یکی از مهم ترین مزایای هاست ابری می باشد. این هاست ها سرعت لود سایت را تا حد خیلی زیادی افزایش می دهند.

امنیت بالاتر

هاستابری

یکی از مهم ترین مسائل در زمینه هاستینگ امنیت است. سرور ها ممکن است مورد حملات زیادی قرار بگیرند که در نتیجه این حملات شبکه از کار بیفتد. در مورد هاست های ابری این مشکل برطرف شده است. اگر هاست شما ابری باشد احتمال خیلی کمتری دارد که به علت حمله سروری سایتتان Down شود. این باعث می شود که مشتریان با خیال راحت تری این سرویس را خریداری نمایند.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button