طراحی صفحه خدمات سایت

صفحه خدمات یکی از مهم ترین صفحات بسیاری از وب سایت ها می باشد. صفحات مربوط به خدمات به خصوص برای طراحی سایت شرکتی برای مجموعه ها و شرکت هایی که کار اصلی شان ارائه خدمات است مهم ترین قسمت سایت هستند. به همین جهت باید در طراحی این صفحات دقت زیادی شود. وب سایت های شرکتی پیچیدگی خاصی ندارند. اما تکمیل بودن آنها به خصوص از نظر محتوای اصلی بسیار مهم است. در ادامه موارد مهمی را که می تواند در جذابیت این صفحات تاثیر زیادی بگذارد را معرفی می کنیم.

ویژگی هایی برای طراحی صفحه خدمات سایت

توضیحات کامل

طراحی صفحه خدمات سایت

اولین چیزی که در طراحی صفحه خدمات سایت به ذهن هر کسی می رسد مطالب و توضیحات است. توضیحات این صفحه باید کامل باشد. در خلاصه کردن مطالب زیاد تلاش نکنید! گاهی برخی از کارفرمایان تصور می کنند که توضیحات کوتاه بهتر است. دلیل این موضوع نیز برخی اوقات این است که خودشان در مورد جزئیات کار اطلاعات زیادی دارند. به همین جهت گمان می کنند که کاربران ممکن است نیاز به توضیحات زیادی نداشته باشند.

کاربران سایت شما ممکن است با هر سنی و با هر سطح دانشی باشند. به همین دلیل توضیحات کامل در این صفحات باعث می شود که بیشتر با شما و مجموعه تان آشنا شوند. همچنین توضیحات کامل نشان می دهد که شما یک مجموعه حرفه ای هستید و توضیحات خوبی در مورد حیطه کاری خود دارید.

رعایت اصول نگارشی

مهم ترین دلیل به وجود آمدن بسیاری از اصول در نگارش این است که خوانندگان بهتر بتوانند محتوای مطلب را درک کنند. رعایت این اصول در نگارش مطالب سایت نیز مهم است. به طور مثال این که شما تیتر بندی ها و زیر تیتر ها را رعایت کرده باشید می تواند به مخاطب کمک کند تا بهتر مطلب شما را درک کند. قبل از شروع طراحی صفحه خدمات سایت مطلب خود را بنویسید و اصول نگارشی را در آن رعایت کنید. سپس این مطلب را با همین اصول در سایت خود منتشر نمایید.

تصاویر حرفه ای

طراحی صفحه خدمات سایت

تصاویر حرفه ای یکی از مهم ترین موارد برای یک طراحی سایت حرفه ای است. تصاویر خوب و با کیفیت بالا در همه قسمت های سایت اهمیت دارند. برای طراحی صفحه خدمات سایت نیز به تصاویر نیاز داریم. بدیهی است که در انتخاب تصاویر باید دقت کنیم که تصاویری گزینش شود که بیشترین ارتباط را با متن داشته باشد. تصاویری که برای این صفحه استفاده می شود باید علاوه بر زیبایی های باطنی و کلی تصویر کیفیت بالا و مطلوبی نیز داشته باشند. همچنین بهتر است سبک تصاویر هماهنگ با یکدیگر باشد تا در نهایت ترکیب زیبایی را به وجود بیاورند.

ترکیب متن و عکس

ترکیبی متناسب از متن و عکس در طراحی صفحه خدمات سایت می تواند در نهایت یک صفحه کامل و جامع به وجود بیاورد. استفاده از متن های طولانی باعث می شود که این صفحات مهم سایت شما به شدت کسالت بار شوند. این موضوع آمار خروج از سایت شما را نیز افزایش می دهد. توصیه می شود که از تصاویر متناسب در لا به لای متن خود استفاده کنید تا صفحه سایت شما جذاب تر و گیرا تر شود. تصاویر باعث می شوند تا کاربران محتوای مطلب شما را نیز بهتر درک کنند.

افکت های جذاب

طراحی صفحه خدمات سایت

می توانید برای قسمت هایی از این صفحه نیز افکت هایی قرار دهید تا جذاب تر شود. به طور مثال محتوای صفحه می تواند با افکت خاصی لود شود. متن های شما یا تصاویر می توانند افکت های خاصی داشته باشند. در استفاده از افکت نیز دقت کنید. استفاده بیش از حد از افکت های مختلف کاربران را خسته می کند. همچنین سرعت سایت را نیز بسیار کاهش می دهد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button