طراحی سایت آرایشگاه

طراحی سایت آرایشگاه نیز از انواع طراحی وب است که این روزها مخاطب بیشتری نسبت به پیش پیدا کرده است. آرایشگاه های زنانه و مردانه توانسته اند با طراحی سایت آرایشگاه کسب و کار خود را گسترش دهند. افزایش جستجوی مردم از طریق گوگل برای پیدا کردن یک مرکز ارائه دهنده خدمات یا یک فروشگاه باعث شده که آرایشگران سنتی نیز به سمت طراحی سایت آرایشگاه بیایند. همه کسب و کارها به سمت کار به شیوه تجارت آنلاین رفته اند. در واقع سبک جدید زنگی و تکنولوژی های جدید اهمیت وبسایت ها را بیشتر کرده اند. دیگر مردم برای پیدا کردن هر آرایشگاهی سری به اینترنت می زنند. تا ببینند در نزدیکی شان چه آرایشگاه هایی وجود دارند. هم چنین می توانند به راحتی از خدماتی آن آرایشگاه ارائه می دهد مطلع شوند. اگر شما نیز آرایشگر هسنید و یا یک آرایشگاه دارید بهتر است هر چه زودتر یک وبسایت برای خود داشته باشید. طراحی سایت آرایشگاه با امکانات مناسب کسب و کار شما باعث می شود بیشتر دیده شوید. هم چنین هر روز مشتریانتان را بیشتر از دیروز می کند.

برای سفارش طراحی سایت آرایشگاه و یا مشاوره بیشتر در این زمینه با شماره ۶۶۸۴۵۵۲۸-۰۲۱ و ۰۹۱۰۱۶۵۱۲۵۴ تماس بگیرید.

در ادامه نکات مهمی را در مورد طراحی سایت آرایشگاه معرفی خواهیم کرد. البته با توجه به خدماتی که در آرایشگاه عرضه می شود و نوع آرایشگاه امکانات مختلفی می توان برای وب سایت در نظر گرفت. به طور مثال در طراحی سایت آرایشگاه زنانه با توجه به این که خدماتی که ارائه می شود بیشتر است باید امکانات و قابلیت ها نیز متفاوت باشد. اما در طراحی سایت آرایشگاه مردانه پیچیدگی کار قدری کمتر است. به شما خواهیم گفت که چرا طراحی سایت آرایشگاه باید با وبسایت های دیگر فرق داشته باشد. به چه امکاناتی نیاز دارید. هم چنین نیاز دارید چه مواردی را در وب سایت خود قرار دهید. چه صفحاتی باید داشته باشید. هم چنین مشتریان از چه طریقی می توانند با شما به کمک وبسایت ارتباط برقرار کنند.

موارد مهم برای طراحی سایت آرایشگاه

گرافیک جذاب

طراحی سایت آرایشگاه با گرافیک حرفه ای

برای اینکه طراحی سایت حرفه ای داشته باشید باید به گرافیک و جلوه های بصری توجه فراوانی کنید. در طراحی سایت آرایشگاه اهمیت گرافیک دو چندان می شود. چرا که آرایشگاه مکانی برای زیبایی و آراستگی است. به همین دلیل نمای کلی در طراحی سایت آرایشگاه اعم از مردانه و زنانه بودن آن باید نمادی از زیبایی باشد. یکی از ویژگی های آرایشگرهای حرفه ای علاوه بر هنری که در کارشان دارند در سلیقه و انتخاب های زیباست. طراحی سایت آرایشگاه با گرافیک جذاب می تواند این حس را به کاربران شما القا کند که بسیار با سلیقه و حرفه ای هستید.

از نرم افزارهای حرفه ای ساخت گرافیک مانند فتوشاپ و کورل برای ایجاد گرافیک حرفه ای استفاده نمایید. بهتر است گرافیک سایت شما از نظر سبک و رنگ بندی هماهنگی حساب شده ای داشته باشد. یادتان باشد گرافیک مهم ترین است. در نگاه اول کاربران تنها ظاهر سایت شما را می بینند. پس مهم است که در یک نگاه چگونه به نظر می آیید. برای گرافیک سایت خود هزینه کنید. شرکت های معتبر هزینه زیادی برای آپدیت گرافیک سایت خود می پردازند. چرا که یک گرافیک خوب شما را در نظر مشتریان حرفه ای تر نشان می دهد. پس در انتخاب شما برای سفارش کالا یا خدمات شما تاثیر چشم گیری خواهد داشت.

قالب حرفه ای

طراحی سایت آرایشگاه با قالب حرفه ای

فاصله های کناری سایت برای این مدل وب سایت ها اصلا توصیه نمی شود. در وب سایت های قدیمی بود که المان های صفحه از دو طرف فاصله زیادی داشتند. امروزه وب سایت های تمام عرض به دلیل جلوه های گرافیکی طرفداران بیشتری دارند. حتی در طراحی سایت شرکتی نیز با رعایت مواردی می توان این قالب ها استفاده کرد. برای وب سایت های هنری حذف این فاصله سایت را قدری هنری تر خواهد کرد. البته این بدین معنی نیست که کل المان های شما به کناره های صفحه نمایش چسبیده باشند. می توانید از ردیف های رنگی استفاده کنید که تا انتها ادامه دارند. المان ها نیز با توجه به انتخاب شما در جایگاه خاصی از ردیف قرار می گیرند. 

انعطاف پذیر

طراحی سایت آرایشگاه ریسپانسیو

کاربران سایت شما ممکن از با استفاده از هر دستگاهی وارد سایت شما شده باشند. امروزه می توان به راحتی به وسیله لپ تاپ، تبلت، گوشی های تلفن همراه و برخی وسایل هوشمند دیگر به اینترنت متصل شد. پس باید سایت شما به گونه ای طراحی شده باشد که در هر کدام از این دستگاه ها که صفحات نمایشی با اندازه های مختلف دارند به خوبی اجرا شود. به طراحی هایی به این شکل طراحی سایت ریسپانسیو می گویند. در طراحی سایت آرایشگاه نیز باید ریسپانسیو بودن را رعایت کنید. طراحی انعطاف پذیر یا ریسپانسیو بازدید وب سایت شما را بسیار افزایش می دهد. اگر کاربری وارد سایت شود (با هر دستگاهی) و متوجه شود که سایت شما به خوبی نمایش داده نمی شود از سایت خارج می شود. در این صورت وارد وبسایت های دیگر که به احتمال رقبای شما هستند می رود. با این کار فرصت را از دست داده اید. پس برای اینکه بیشتر نتیجه بگیرید و سایت موجب افزایش مشتریانتان شود از همان ابتدا سایتی ریسپانسیو طراحی نمایید.

شاید فکر کنید که طراحی وب سایت به صورت ریسپانسیو تنها به این دلیل باعث نتیجه گیری بهتر می شود که کاربر در آن راحت است. اما اینطور نیست. ریسپانسیو بودن یکی از فاکتورهای مهم جهت افزایش رتبه ها نیز می باشد. به احتمال زیاد شما نیز می خواهید در نتایج مرتبط با کسب و کارتان در رتبه های بالا باشید. در این صورت کاربران زیادی وارد سایت شما می شوند. تعداد زیادی از آنها ممکن است مشتری شما شوند. این خود باعث می شود که درآمد زیادی داشته باشید. سعی کنید از همان ابتدا حرفه ای و قوی کار کنید. یک سایت حرفه ای و ریسپانسیو داشته باشید. در غیر این صورت نتیجه دلخواهتان را نخواهید گرفت. یا در صورتی که می خواهید در آینده سایت خود را سئو کنید مجبورید هزینه زیادی برای ریسپانسیو کردن سایت بپردازید.

امکانات مهم برای طراحی سایت آرایشگاه

چت آنلاین

طراحی سایت آرایشگاه با قابلیت چت آنلاین

چت آنلاین در بیشتر وب سایت های جدید دیده می شود. کاربران علاقه زیادی به این امکان نشان داده اند. از آنجایی که این قابلیت باعث می شود تعداد مشتریان خود را افزایش دهید در طراحی سایت آرایشگاه خود می توانید از یک چت آنلاین حرفه ای استفاده کنید. امروزه پلتفرم های آماده ای از چت آنلاین نیز وجود دارد که می توانید در وب سایت خود اضافه کنید. این پلتفرم به وب سایت شما متصل می شود. معمولا آیکن تماس با ما در پایین صفحه دیده می شود. در بیشتر وب سایت های فارسی آیکن چت آنلاین در پایین سایت و سمت راست و در وب سایت های خارجی در پایین سایت در سمت چپ قرار می گیرد.

چند نفر از طرف شما می توانند به عنوان اپراتور در سایت آنلاین باشند تا وقتی کاربری سوالی دارد پاسخ گویند. از این طریق می توانید کاربران را در مورد کار کردن با سایت و موارد دیگر راهنمایی کنید. حتی می توانید به آنها مشاوره بدهید تا افراد بیشتری را به عنوان مشتری جذب کنید. به طور متوسط چت آنلاین می تواند مشتریان شما را تا ۳۰ درصد افزایش دهد. البته که هنر شما در ارتباط با مشتریان نیز بی تاثیر نیست. هرچه ارتباط بهتری با کاربران داشته باشید می توانید مشتریان خود را به همان میزان افزایش دهید. بهتر است ادبیات مناسبی داشته باشید. صحبت کردن با لحن محاوره ای برای ارتباط با کاربران در چت به هیچ عنوان توصیه نمی شود. بهتر است کمی رسمی باشید. همچنین هنگامی که با افراد عصبانی و یا ناراحت صحبت می کنید سعی کنید با هنر بیان رضایت آنها را جلب نمایید. بدین ترتیب بهترین نتیجه ممکن را خواهید گرفت.

قابلیت رزرو نوبت

طراحی سایت آرایشگاه با قابلیت نوبت دهی آنلاین

رزرو نوبت نیز یک قابلیت حرفه ای است که می تواند میزان کارایی سایت شما را بسیار افرایش دهد. این امکان برای بسیاری از وب سایت ها قابل استفاده است. به طور مثال در طراحی سایت پزشکی این امکان به کاربران سایت اجازه می دهد تا به صورت آنلاین وقت ملاقات با پزشک را رزرو نمایند. 

در طراحی سایت آرایشگاه نیز نوبت دهی آنلاین یکی از قابلیت های بسیار مفید می باشد. کاربران می توانند برای هر خدماتی که در آرایشگاه شما انجام می گیرد از قبل نوبت بگیرند. به طور مثال در یک آرایشگاه زنانه ممکن است کاربران بخواهند برای کوتاه کردن مو یا آرایش عروس نوبت بگیرند. در این صورت می توانند با توجه به وقت هایی که در سیستم آزاد است نوبت بگیرند. این زمان های خالی می تواند از قبل توسط شما در سیستم نوبت دهی قرار داده شده باشد. به این ترتیب کار شما نیز قدری راحت تر می شود. می توانید بدانید در چه روزی چه شخصی و برای چه کاری به شما مراجعه می کند.

درگاه پرداخت

طراحی سایت آرایشگاه با قابلیت پرداخت آنلاین

شاید در نگاه اول فکر کنید درگاه پرداخت برای طراحی سایت آرایشگاه چندان لزومی ندارد. اما معمولا استفاده از یک درگاه پرداخت برای این سایت ها از جهات زیادی مفید است. فرض کنید که در سایت خود قابلیت نوبت دهی آنلاین دارید. به احتمال بسیاری از مشتریان شما تمایل دارند که در هنگام نوبت دهی هزینه خدمات خود را نیز پرداخت نمایند. برای این کار به یک درگاه پرداخت اینترنتی نیاز خواهید داشت. البته این که پرداخت در مراحل ثبت نوبت الزامی باشد یا اختیاری کاملا به سیاست کاری شما برمی گردد. ممکن است که برخی از مشتریان نیز تمایل داشته باشند که به صورت حضوری هزینه کار خود را پرداخت نمایند. استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی می تواند در قسمت های مختلف وب سایت و با سیاست های مختلفی باشد. این بستگی به قابلیت های سایت شما و مواردی دارد که طراحی سایت آرایشگاه خود به کار برده اید.

درگاه های پرداخت اینترنتی انواع مختلفی دارند. می توانید از هر کدام از آنها استفاده کنید. به طور مثال درگاه های پرداخت واسطی که توسط شرکت های معتبر ارائه می شوند یا درگاه های پرداخت بانکی که برای گرفتن آنها باید به بانک مراجعه کنید می تواند انتخاب شما باشد. توجه کنید که اعتماد سازی یکی از موارد مهمی است که باید در طراحی سایت آرایشگاه خود مد نظر داشته باشید. در همین راستا توصیه می شود که از درگاه های پرداخت اینترنتی معتبر استفاده کنید. استفاده از درگاه های پرداختی آشنا تاثیر بهتری در جذب مشتری شما از وب سایت دارد.

درج نمونه کارها

طراحی سایت آرایشگاه با قابلیت درج نمونه کار

برای بسیاری از افراد مهم است که قبل از این که با شما کار کنند نمونه کارهای شما را مشاهده نمایند. به طور مثال نمونه کارهایی از آرایش ناخن و… می تواند در صفحه ی نمونه کارهای انجام شده ی شما وجود داشته باشد. در طراحی سایت آرایشگاه این صفحه یکی از مهم ترین هاست. پیشنهاد می شود به حرفه ای بودن آن توجه کنید. سعی کنید نمونه هایی از بهترین کارهایی که انجام داده اید را در وب سایت قرار دهید. همچنین در انتخاب عکس و… نیز دقت کنید تا در نهایت یک آلبوم نمونه کار حرفه ای و مجلل داشته باشید. همان طور که گفته شد در طراحی سایت آرایشگاه این صفحه جزو صفحات مهم است. پس آن را در منوی اصلی سایت خود قرار دهید. به این ترتیب کاربران به راحتی به آن دسترسی خواهند داشت. صفحه نمونه کارها یکی از پر بازدیدترین صفحات در بسیاری از سایت ها می باشد. حرفه ای بودن این صفحه و محتوای آن در افزایش مشتریان شما تاثیر مستقیم دارد. 

لیست قیمت

اهمیت لیست قیمت برای طراحی سایت آرایشگاه

هدف شما از طراحی سایت آرایشگاه به احتمال تنها این نیست که نمونه کارهای خود را معرفی کنید یا موارد دیگر. طراحی سایت آرایشگاه می تواند شعبه دیگری از آرایشگاه شما باشد و مشتریان شما را افزایش دهد. یکی از موارد مهمی که باید در جهت افزایش مشتریان مدنظر داشته باشید شفاف سازی و ارائه مواردی است که به سوالات آنان پاسخ دهد. به همین دلیل توصیه می شود که یک لیست قیمت از خدمات مختلف خود را در وب سایت قرار دهید. ممکن است قیمت خدمات شما حدودی باشد. مشکلی نیست. می توانید حداقل قیمت خود را قرار دهید. کاربران حداقل متوجه می شوند که تعرفه های خدمات شما در چه حدودی می باشد. این باعث می شود که افراد بیشتری برای خدمات آرایشگری به شما مراجعه کنند. 

حقیقت این است که همه کاربران اینترنتی شاید تمایلی به تماس با شما یا ارتباط از راه های دیگر برای این که از تعرفه های شما مطلع شوند را ندارند. سایت شما باید بسیار شفاف باشد. بهتر است که هر موردی که کاربران ممکن است قبل از مراجعه به شما نیاز داشته باشند بدانند را در سایت قرار دهید. قرار دادن لیست قیمت برای هر سایتی مفید می باشد. تجربه نشان داده است که مجموعه هایی که شفافیت بیشتری در سایت خود دارند توانسته اند بیشترین بهره برداری را از سایت خود داشته باشند.

نکات گرافیکی برای طراحی سایت آرایشگاه

نکات اسلایدر اصلی

نکات اسلایدر برای طراحی سایت آرایشگاه

همان طور که توضیح دادیم گرافیک برای طراحی سایت آرایشگاه اهمیت بسیار زیادی دارد. به یکی از موارد مهمی که برای صفحه اصلی سایت خود نیاز دارید می پردازیم. به احتمال شما نیز قصد دارید که در ابتدای صفحه اصلی خود از یک اسلایدر استفاده کنید. استفاده از اسلایدر به شما امکان این را می دهد که با نمایش تصاویر متحرک و با کیفیت بالا کاربران را بیشتر جذب وب سایت نمایید. پیشنهاد می شود که برای طراحی سایت آرایشگاه از اسلایدرهای افکتیو استفاده شود. از افکت هایی هنگام تغییر تصاویر استفاده کنید تا این قسمت جذاب تر شود. استفاده از اسلایدر خیلی باریک نیز خیلی پیشنهاد نمی شود. مگر اینکه تصمیم خیلی خاصی برای چیدمان سایر المان های صفحه اصلی داشته باشید.

انتخاب فونت

اهمیت فونت برای طراحی سایت آرایشگاه

یکی از موارد بسیار ظریفی که در زیبایی نهایی یک وب سایت تاثیرگذار است فونت است. فونت یا همان نوع قلم نوشتار را می توان به دست خط تشبیه کرد. هرچه دست خط بهتر و متناسب تری داشته باشید کار شما حرفه ای تر از آب در می آید. برای طراحی سایت آرایشگاه می توانید از فونت های هنری نیز استفاده کنید. اما دقت کنید که این فونت با شکل کلی طراحی شما سازگار باشد و از خوانایی خوبی برخوردار باشد. بهتر است که از فونت های خیلی رسمی یا خیلی هنری و ناخوانا استفاده نشود. اگر یک فونت متوسط محبوب می خواهید شاید فونت هایی نظیر ایران سنس یا موارد مشابه نیز مناسب باشند. 

معمولا فونت هایی که برای وب سایت استفاده می شوند فونت هایی با درجه زیبایی متوسط و خوانایی خیلی خوب هستند. بسیاری از این فونت ها از نظر گوگل نیز نمره خوانایی خوبی دارند. انتخاب فونت یک کار تخصصی است. بهتر است اگر دید خاصی در زمینه طراحی وب ندارید روی  استفاده از فونت خاصی اصرار نورزید. می توانید سلیقه کلی خود را به طراح بگویید و از او بخواهید فونت مناسب را برای شما به کار ببرد. برای طراحی سایت آرایشگاه نیز بهتر است از فونت های خواناتر استفاده کنید. البته با توجه به طراحی کلی شما از نظر سبک قالب و گرافیک ممکن است فونت خاصی بهتر باشد. یک فونت نامناسب ممکن است کل وب سایت شما را زیر سوال ببرد. پس در انتخاب یک فونت مناسب دقت کنید.

لودینگ

تاثیر لودینگ برای طراحی سایت آرایشگاه

یک لودینگ اختصاصی سایت شما را بسیار حرفه ای تر می کند. لودینگ در کاربران تاثیر خیلی زیادی دارد و یکی از عناصر برندسازی به کمک وب سایت می باشد. بهتر است برای مجموعه خود یک لودینگ منحصر به فرد داشته باشید. یک لودینگ هنری با استفاده از آیکن های آرایشگری، نام مجموعه شما یا موارد مشابه می تواند به طراحی سایت آرایشگاه شما اعتبار خاصی ببخشد. یک لودینگ متناسب با فعالیت شما به کاربران نشان می دهد که شما ریزبینانه تر و دقیق تر کار می کنید و مجموعه قابل اعتمادتری هستید. سعی کنید لودینگ شما با لوگو و رنگ بندی سازمانی تان نیز هماهنگ باشد. در این صورت باعث زیبایی بیشتر وب سایت شما خواهد شد. چنین لودینگی تاثیر بیشتری هم در کاربر خواهد داشت.

پس زمینه

اهمیت پس زمینه برای طراحی سایت آرایشگاه

انتخاب پس زمینه نیز به شما کمک می کند که ظاهر بهتری برای سایت خود داشته باشید. در مورد سایت های هنری مانند طراحی سایت آرایشگاه یا طراحی سایت عکاسی می توانید از رنگ های تیره نیز برای پیش زمینه سایت استفاده کنید. با این کار قدرت زیبایی گرافیک بیشتر به نظر می آید. رنگ هایی مانند طوسی تیره، قهوه ای تیره یا مشکی برای پیش زمینه جالب هستند. البته اگر این رنگ ها را انتخاب می کنید باید در طراحی و انتخاب بنرهای گرافیکی خود بیشتر دقت می کنید.

معمولا بیشترین رنگی که برای پس زمینه سایت در نظر گرفته می شود رنگ سفید یا رنگ های خیلی روشن نزدیک به سفید است. این رنگ ها در طراحی سایت آرایشگاه نیز قابل استفاده هستند. اما از آنجایی که معمولا شکل کلی طراحی سایت آرایشگاه هنری تر است ممکن است رنگ های دیگری نیز جالب باشد. این کاملا به سبکی که برای طراحی در نظر گرفته اید و ایده نهایی شما بستگی دارد.

افکت ها

اهمیت افکت برای طراحی سایت آرایشگاه

برای این که طراحی سایت آرایشگاه حرفه ای تری داشته باشید بهتر از جلوه های گرافیکی مانند افکت ها نیز استفاده کنید. افکت ها برای هر قسمتی از سایت مانند هنگام لود شدن تصاویر گرافیکی، لود شدن متن ها و… می تواند در نظر گرفته شود. بهتر است از افکت های مناسب و متناسب با کار خود و به اندازه استفاده کنید. یک سایت فاقد افکت شاید چندان جذاب نباشد. همچنین استفاده بیش از حد از افکت نیز باعث می شود که احساس شلوغی به کابر منتشر شود. زیاد استفاده کردن از افکت باعث می شود که کاربران خسته شوند و از سایت شما خارج شوند.

همان طور که گفتیم جذابیت ظاهری سایت در طراحی سایت آرایشگاه اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است که به جزئیات نیز توجه بیشتری داشته باشید. یکی از این جزئیات بصری که باعث جذب کاربر می شود افکت ها هستند. در طراحی سایت آرایشگاه استفاده از افکت ها باعث حرفه ای تر شدن بیشتر کار شما می شود. از افکت ها در جای مناسب و به اندازه استفاده کنید. استفاده خیلی کم از جزئیات باعث می شود که زحمات شما از نظر گرافیکی زیاد به نظر نرسد و سایت در خیلی از موارد بیش از حد ساده به چشم بیاید. استفاده بیش از حد نیز تاثیر خیلی بدی در کاربر دارد. پس در انتخاب افکت ها و میزان استفاده از آن بسیار دقت کنید. استفاده درست از افکت روح خاصی به شکل کلی طراحی سایت آرایشگاه شما خواهد داد.

اهمیت طراحی سایت آرایشگاه

نقش پررنگ وب سایت ها در زندگی امروزی

اهمیت طراحی سایت آرایشگاه

نقش پررنگی که وب سایت ها امروزه در زندگی ما دارند دیگر بر کسی پوشیده نیست. به طور قطع وب سایت ها در گسترش کسب و کارهای مختلف نیز نقشی اصلی ایفا می کنند. پیش بینی می شود که اثر سایت بر هر کاری در آینده پررنگ تر از امروز نیز شود. از همین رو طراحی سایت آرایشگاه برای آرایشگران محترم نیز اهمیتی بسیار دارد. حتی اگر آرایشگاهی شناخته شده و بسیار معروف دارید می توانید با استفاده از وب سایت مشتریان خود را چندین برابر کنید. به طور قطع افراد زیادی نیز از طریق معرفی دیگران با مجموعه آرایشگری شما آشنا می شوند. ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد شما به دست آورند. به طور مثال این که چند سال است که فعالیت می کنید. یا ممکن است برخی افراد از آدرس شعبه های مختلف آرایشگاه شما اطلاع داشته باشند. با طراحی سایت آرایشگاه این امکان را به دیگران می دهید که در مورد شما بیشتر بدانند یا بتوانند راحت تر با شما ارتباط برقرار نمایند.

با طراحی سایت آرایشگاه گویی شما کارمندی دارید که همیشه در آرایشگاه نشسته است و جواب کاربران را می دهد. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که منظور چت آنلاین است؟ خیر. البته که در چت آنلاین نیز می توانید حضور داشته باشید تا همیشه بتوانید با کاربران ارتباط داشته باشید. اما خب شاید نتوانید به صورت شبانه روزی آنلاین باشید. شما نیز احتیاج به استراحت دارید. منظور محتوای وب سایت است. محتوای سایت شما و توضیحاتی که در سایت قرار داده اید همان چیزی باید باشد که کاربر به خاطر دانستن آن وارد سایت شما شده است. با قرار دادن محتوای اصولی در سایت می توایند به راحتی با شفافیت در فروش و ارائه اطلاعات دقیق تر مراجعین خود را بسیار بیشتر از پیش نمایید. اگر توضیحاتی کامل و دقیق داشته باشید بازخورد خیلی بهتری از وب سایت خود دریافت خواهید کرد.

آیا طراحی سایت آرایشگاه فقط جنبه معرفی دارد؟

شاید اصلی ترین دلیل خیلی افراد و آرایشگران از یک طراحی سایت آرایشگاه این باشد که آرایشگاه خود را معرفی کنند. خب در سایت می توان به راحتی خدمات خود و تمام خدماتی که در آرایشگاه عرضه می شود را معرفی کرد. و قطعا اگر در نتایج جستجوی کاربران نیز سایت رتبه خوبی داشته باشد تعداد تماس ها و مراجعه ها بیشتر می شود. اما از سایت این روزها انتظاری بیش از معرفی می رود. درست است که خدمات آرایش و پیرایش را باید حضوری انجام داد. به هیچ وقت نمی توان موهای یک نفر را به صورت آنلاین کوتاه کرد. اما می توان خدمات دیگری نیز در همین راستا عرضه کرد. خدماتی مثل آموزش های آنلاین، فروش مجلات و کتاب های آرایشگری و… را نیز می توان در سایت یک مرکز آرایشگری گنجاند. قطعا هر کدام از این ها می تواند درآمد زا باشد.

افزایش بهره وری از طراحی سایت آرایشگاه 

فروشگاه داشته باشید

می توانید از وب سایت در کنار استفاده ای که به عنوان جذب مشتری حضوری می کنید استفاده های دیگری نیز ببرید. یکی از بهترین روش های درآمد زایی بیشتر و بهره وری بیشتر از طراحی سایت آرایشگاه ایجاد یک فروشگاه مرتبط است. فروشگاهی که محصولاتی مرتبط با کار شما را عرضه کند. بدیهی است که نسبت به نوع آرایشگاه (زنانه یا مردانه بودن) و خدماتی که عرضه می کنید می توانید اجناس خاصی را برای فروش داشته باشید. نوع دسته های محصولات شما بهتر است با مخاطبان سایت هماهنگ باشد. در ادامه برای مثال چند دسته محصولات که می تواند در وب سایت شما وجود داشته باشد را معرفی می کنیم. البته برای فروش محصولات باید قابلیت های خرید آنلاین در طراحی سایت آرایشگاه شما وجود داشته باشد. پس از اینکه این قابلیت را در وب سایت خود ایجاد کردید شروع به غنی تر کردن فروشگاه و حرفه ای تر کردن وب سایت خود نمایید.

فروش محصولات آرایشی

اگر وب سایت شما مربوط به یک آرایشگاه زنانه است خانم ها مخاطب اصلی شما هستند. یکی از محصولاتی که برای این بازه مخاطب ارائه می کنید می تواند لوازم آرایش باشد. این کار از دو جنبه می تواند خوب باشد. یکی این که با فروش محصولات آرایشی درآمدی خواهید داشت. دیگر اینکه کسانی که با هدف خرید محصول آرایش به وب سایت شما مراجعه می کنند با خدمات شما هم آشنا خواهند شد. به این ترتیب هر یک می تواند روی دیگری تاثیر گذار بوده و منجر به درآمد بیشتر شود.

فروش محصولات پیرایش و اصلاح

قیچی، ماشین های اصلاح و… نیز می تواند جزو محصولات شما باشد. این دسته از محصولات نیز متقاضی زیادی دارند. سعی کنید اجناس با کیفیت ارائه کنید تا اعتبار خود را نیز از دست ندهید. مخاطبان به عنوان یک آرایشگر یا کسی که در این حرفه فعالیت می کند از شما انتظار بیشتری دارند! پس با احتیاط عمل کنید و در انتخاب محصولات نیز با دقت عمل نمایید.

شما در کار آرایشگری از این وسایل استفاده می کنید. پس به خوبی می توانید کالاهای مرغوب و نامرغوب مرتبط با کارتان را تشخیص دهید. این خود یک مورد عالی است و به شما این امکان را می دهد فروشگاهی حرفه ای در این زمینه داشته باشید. به سادگی از تجربه خود در استفاده از وسایل مختلف و برندهای گوناگون استفاده کنید. به این ترتیب شما صاحب یک فروشگاه حرفه ای آرایشگری هستید که کالاهای با کیفیتی ارائه می کند. همین باعث می شود که کاربران نیز از خرید خود رضایت داشته باشند. در ادامه خواهید دید که مشتریان راضی بارها و بارها از شما خرید می کنند.

کاهش هزینه های کارمندان

بسیاری از آرایشگاه های بزرگ و مطرح یک منشی دارند. این منشی پس از تماس های دریافتی که معمولا هم تلفنی است برای آن ها نوبت هایی را رزرو می کند. حال می توانید این رزرو نوبت ها را از طریق وب سایت انجام دهید. به این ترتیب می توانید از طریق تلفن گویا به کسانی که تماس می گیرند بگویید که از طریق وب سایت شما نوبت بگیرند. به این ترتیب دیگر به کارمند یا کارمندانی به عنوان منشی نیاز نخواهید داشت. اگر چنین چیزی مد نظر شماست و می خواهید تلفن های اضافی حذف شود و آرامش بیشتری داشته باشید هر چه سریع تر برای طراحی سایت آرایشگاه خود اقدام نمایید. با این کار نظم بیشتری در کار شما به وجود می آید. 

فروش ویدئوهای آموزشی

می توانید در وب سایت خود قسمتی هم برای فروش ویدئوهای آموزشی داشته باشید. ویدئوهای مرتبط با آرایش و پیرایش در دسته های مختلف را در وب سایت خود قرار دهید. انواع فیلم های آموزشی کوتاه و بلند را در سایت خود داشته باشید. ممکن است برخی افراد تنها به دنبال یاد گرفتن موردی خاص باشند. با تعیین قیمت مناسب می توانید از این طریق نیز فروش داشته باشید. فیلم ها می توانند برای شما بسیار درآمد آفرین باشند. هر فیلم قابلیت این را دارد که بارها و بارها به فروش برسد. در واقع شما تنها یک بار برای ساخت فیلم وقت گذاشته اید. اما می توانید بارها آن را بفروشید و از طریق آن درآمد داشته باشید. برای ساخت فیلم ها از تجهیزات حرفه ای استفاده کنید. با استفاده از دوربین و تجهیزات خوب صدابرداری فیلم های آموزشی با کیفیتی تهیه کنید. بهتر است آموزش شما واضح باشد. دوربین را از زاویه ای بگیرید که کاربران بهتر بتوانند موارد آموزشی را فرابگیرند.

طراحی سایت آرایشگاه با صفحات مهم

اهمیت صفحه تماس باما

طراحی سایت آرایشگاه | تماس با ما

یکی از چند صفحه اصلی و بسیار مهمی که در هر وبساتی باید وجود داشته باشد تماس با ما است. این صفحه باید جزو اولین صفحاتی باشد که باید برای سایت خود در نظر داشته باشید. هر چه این صفحه کاملتر باشد تماس های دریافتی شما از جانب مشتریان بیشتر خواهد بود. بدیهی است که پس از طراحی سایت آرایشگاه و شروع به ساخت صفحات باید از این صفحه شروع کنید. تلفن های مجموعه خود را در بخش های مختلف در این صفحه قرار دهید. مشتریان پس از وارد شدن به این صفحه باید بدانند تلفن های شما برای هر کاری که می خواهند یا سوالی که دارند کدام است. در این صفحه راه های ارتباط را به صورت کامل قرار دهید. به غیر از تلفن راه های دیگری چون فکس، ایمیل و… را نیز مشخص کنید. هم چنین شماره های واتس اپ، تلگرام و… را نیز در این صفحه قرار دهید. آدرس شبکه های مجازی خود را نیز در این صفحه قرار دهید. شبکه های اجتماعی شما ممکن است اینستاگرام، یوتیوب و… باشند. مشتری می تواند شما را در این شبکه ها نیز دنبال کند. در این صفحات نیز فعال باشید و همیشه پست ها و مطالب تازه ای را درج کنید.

صفحه درباره ما

طراحی سایت آرایشگاه | درباره ما

پس از این که طراحی سایت آرایشگاه شما تمام شد باید شروع به نوشتن مطلب برای صفحات مهم سایت خود کنید. که یکی از این صفحات نیز درباره ما می باشد. در این صفحه بگویید چه کاری انجام می دهید و چه کاری می خواهید انجام دهید. این صفحه بسیار منعطف است و با نوشتار مختلف و با سیاست های گوناگون قابل پیاده سازی است. برخی نیز داستان خود را می نویسند. این که از کجا شروع کرده اند و می خواهند به کجا بروند. این نوع نوشتار و این سبک نوشتن درباره ما برای خیلی از کاربران جذابیت بیشتری دارد. برای نوشتن این صفحه زمان بگذارید. درباره ما جزو چند صفحه مهمی است که بازدید زیادی هم دارد. اما خیلی ها اصلا به آن توجهی نمی کنند. تنها صاحب کسب و کار باید این صفحه را بنویسد. زمانی را صرف کنید و مطلب خوبی را در این صفحه قرار دهید. می توانید لینک درباره ما را هم در بالای سایت و در بخش منو و هم در بخش فوتر یا پایینی ترین قسمت سایت درج کنید.

صفحه قیمت خدمات

طراحی سایت آرایشگاه | لیست قیمت خدمات

چیزی که در طراحی سایت آرایشگاه وجود دارد جزئیات و توجه به آن هاست. هر چه شفاف تر کار کنید مشتریان بیشتری خواهید داشت. برای این که تلفن هایی داشته باشید که به مشتری تبدیل نمی شوند لیست قیمت برای کارهایتان ارائه کنید. کاربران پس از دیدن قیمت ها در صورتی که تمایل داشته باشند با شما تماس خواهند گرفت. در این صورت اتلاف وقت برای ارائه توضیحات به کسانی که نمی خواهند به شما مراجعه کنند نخواهید داشت. لیست قیمت شما باید کامل و جامع باشد. در آن بنویسید که قیمت ها آپدیت هستند و تاریخ آپدیت شدن آن ها چه زمانی است. توجه داشته باشید که لیست قیمت شما باید قیمت های واقعی داشته باشد. مرتب این صفحه را آپدیت کنید. اگر مشتریان قیمتی را ببینند و زمانی که به شما مراجعه می کنند مبلغ بیشتری درخواست کنید اتفاق بدی می افتد. در این صورت مشتریان ناراضی زیادی خواهید داشت. کسانی که گمان می کنند سر آنها کلاه رفته است. پس توجه کنید که هر چند وقت یکبار این صفحه را آپدیت کنید و به قیمت های خود نگاهی بیندازید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button