هزینه های پنهان طراحی سایت

اگر به دنبال شروع یک پروژه طراحی سایت حرفه ای باشید به احتمال موارد زیادی را بررسی کرده اید. جدا از امکاناتی که به شما عرضه می شود یکی از موارد مهم در انتخاب یک شرکت برای انجام پروژه قیمت طراحی سایت است. این قیمت می تواند با توجه به امکاناتی که در پروژه به آن نیاز دارید و تعرفه های کلی شرکت نیز محاسبه شود. اما ممکن است به غیر از این هزینه های اصلی برای طراحی وب نیاز باشد برای برخی موارد دیگر نیز هزینه هایی کنید. ممکن است برخی از شرکت های طراحی سایت بعضی از این موارد را خود برای شما انجام دهند و مبلغی به قیمت نهایی شما اضافه کنند. برخی هزینه های پنهان طراحی سایت را در ادامه خواهیم دید.

برخی هزینه های پنهان طراحی سایت

دامنه سایت

هزینه های پنهان طراحی سایت

دامنه آدرس سایت شما می باشد. به طور مثال negarche.com آدرسی است که وبسایت نگارچه در آن قرار دارد. شرکت های زیادی هستند که دامنه های مختلف ارائه می کنند. قیمت دامنه نیز تقریبا در همه آن ها مشابه و نزدیک به یکدیگر است. تنها چیزی که باعث اختلاف قیمت دامنه ها نسبت به یکدیگر می شود پسوند آنهاست. به طور مثال پسوندهای مختلفی مانند com یا ir و یا net و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. با توجه به سیاست کاری خود می توانید هرکدام از این پسوندها را انتخاب نمایید. البته بهتر است اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید قبل از خرید با طراح سایت خود مشورت نمایید.

هاست

هزینه های پنهان طراحی سایت

هاست فضایی است که برای سایت شما اختصاص می یابد. فایل های مربوط به سایت شما در این قسمت بارگزاری می شوند. با توجه به نیاز خود ممکن است به هاست های مختلفی نیاز داشته باشید. به سرویس ارائه هاست به اصطلاح میزبانی نیز گفته می شود. چرا که همیشه پذیرای فایل های سایت شماست. با توجه به حجم اطلاعات شما و فضایی که برای بارگزاری فایل های مختلف نیاز دارید باید هاست مناسب خود را انتخاب نمایید. البته هاست ها علاوه بر حجم با توجه به سرعت و بسیاری موارد دیگر نیز دسته بندی می شوند. خرید هاست را نیز می توان یکی از هزینه های پنهان طراحی سایت دانست. برخی مردم نمی دانند که چنین چیزی برای سایت خود نیاز دارند. البته ممکن است که توسط خود شرکت طراحی سایت نیز هاستی به شما اختصاص یابد و نیازی نباشد دیگر برای آن هزینه کنید!

گرافیک

هزینه های پنهان طراحی سایت

گرافیک سایت شما نمای ظاهری سایت شماست. بسیاری از شرکت هایی که در زمینه خدمات سایت و طراحی فعالیت می کنند گرافیک سایت شما را نیز به عهده می گیرند. به طور معمول یک گرافیک پایه تا متوسط نیز برای شما انجام می گیرد. بدیهی است که اگر بخواهید گرافیک وب سایت شما بسیار اختصاصی طراحی شود باید هزینه بیشتری بپردازید. در این مورد می توانید با همان مجموعه ای که برای طراحی سایت کار می کنید صحبت نمایید.

ورود محصولات

هزینه های پنهان طراحی سایت

ورود محصول به خصوص برای سایت های فروشگاهی یک نیاز مهم است. پس از این که طراحی فروشگاه اینترنتی شما به اتمام رسید و موارد مختلف ساخته شد باید محصولات را یکی پس از دیگری در سایت قرار دهید. ممکن است مجموعه ای که با آن کار می کنید تعدادی از محصولات را نیز به طور رایگان برای شما در سایت وارد کند. همچنین ممکن است هزینه کلی پروژه شما با ورود محصول محاسبه شده باشد. اما از آن جا که وارد کردن محصولات در سایت یک کار زمان گیر است بهتر است که توسط قسمت ورود محتوای همان مجموعه برای شما انجام شود. در این صورت استانداردهای لازم برای ورود محتوا در سایت نیز رعایت می شود.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button