اهمیت چت آنلاین در طراحی سایت

چت آنلاین یکی از قابلیت هایی است که امروزه در بسیاری از وب سایت ها دیده می شود. چت آنلاین امروزه به یک ابزار جذاب برای ارتباط راحت تر مشتریان با مدیران سایت ها تبدیل شده است. شاید بتوان گفت که امروزه یک طراحی سایت حرفه ای بدون استفاده از ابزارهای چت آنلاین به تکامل نمی رسد. تجربه نشان داده که بازدیدکنندگان وب سایت ها علاقه زیادی به چت آنلاین دارند! در ادامه اهمیت چت آنلاین را از زوایای مختلف بررسی خواهیم کرد.

اهمیت چت آنلاین در طراحی سایت شرکتی

توضیح بهتر در مورد شرایط کار

یکی از مهم ترین بسترهای استفاده چت آنلاین در یک طراحی سایت شرکتی می باشد. به خصوص اگر شرکت مورد نظر از نوع شرکت های خدماتی باشد. در این شرکت ها توضیحات کاملی از خدمات در دسته بندی های مختلف در صفحات مختلف قرار داده می شود. اما بازدیدکنندگان این وب سایت ها معمولا سوالات زیادی در مورد شیوه ارائه خدمات دارند. تجربه نشان داده که هرچه قدر هم متن صفحات در سایت یک شرکت کامل باشد باز هم سوالات زیادی برای بازدیدکنندگان پیش می آید! بسیاری از این سوالات از طریق چت آنلاین از اپراتور سایت پرسیده می شود.

مشاوره قبل از تماس

مشاوره قبل از خرید یکی از مهم ترین مواردی است که در فروش موفق باید به آن توجه شود. در یک طراحی سایت شرکتی ممکن است صفحات مربوط به خدمات شما به طور کامل شیوه های کاری و موارد دیگر را توضیح داده باشد. اما مشتریان گاهی سوال دارند که کدام دسته از خدمات شما برای آنها مناسب است. اگر مشاوره خوبی به او بدهید می توانید او را به یک مشتری خوب تبدیل کنید. چت آنلاین یک ابزار ساده برای ارتباط و مشاوره با مشتریان از راه دور می باشد.

پیچیدگی های قیمت گذاری

اگر سایت شما مربوط به یک شرکت خدماتی باشد ممکن است با سختی های قیمت گذاری روبه رو شده باشید. بسیاری از انواع خدمات قابل قیمت گذاری نیستند. در واقع با توجه به نوع پروژه قیمتی برای آنها در نظر گرفته می شود. به طور مثال فرض کنید که شرکت شما تعمیرات مربوط به آسانسور و پله برقی ارائه می کند. در این صورت نمی توانید قیمتی برای هر کار در وبسایت خود درج نمایید. ممکن است تعمیر یک آسانسور بسیار ساده باشد و هزینه کمی را شامل شود و یا بالعکس. این موارد را می توانید از طریق چت آنلاین با مشتریان در میان بگذارید.

اهمیت چت آنلاین در طراحی فروشگاه اینترنتی

توضیح بهتر در مورد محصولات

استفاده از چت آنلاین در یک پروژه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز بسیار مفید می باشد. یکی از دلایل اهمیت چت آنلاین در طراحی فروشگاه اینترنتی رسیدگی به سوالات متداول مشتریان می باشد. این سوالات که اغلب در مورد محصولات و چگونگی استفاده از آنها می باشد می تواند از طریق چت آنلاین پاسخ داده شود.

اعتماد بیشتر 

یکی از دلایل اهمیت چت آنلاین در طراحی فروشگاه اینترنتی اعتماد سازی برای مشتریان است. امروزه تعداد فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد شده است. به همین دلیل مشتریان ممکن است به هر فروشگاه آنلاینی اعتماد نکنند. به خصوص این که تنها راه خرید پرداخت آنلاین قبل از ارسال باشد و امکان پرداخت در محل و… وجود نداشته باشد. وقتی یک اپراتور آنلاین از راه دور مدیریت سایت فروشگاهی را در دست دارد نشان می دهد که وب سایت مربوطه حرفه ای می باشد و می توان به آن اعتماد کرد.

پیگیری سفارشات

مشتریان می توانند مرحله سفارش خود را از طریق چت آنلاین بررسی نمایند. به این طریق که شماره سفارش خود را به اپراتور اعلام کنند. اپراتور نیز سفارش مشتری را پیگیری می کند و به او می گوید که در چه مرحله ای قرار دارد. به طور مثال سفارش ممکن است در انبار باشد یا برای مشتری ارسال شده باشد.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button