طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک نوعی طراحی سایت برای آژانس های معاملات مسکن و موارد مشابه است. هدف از طراحی سایت املاک می تواند معرفی مواردی برای پیشنهاد مسکن در زمینه های رهن، اجاره یا فروش باشد. همچنین می تواند به هدف معرفی یک بنگاه معاملات مسکن انجام گیرد. طراحی سایت املاک جهت دفاتر اجاره ویلا و… می تواند انجام گیرد و بسیاری موارد دیگر. طراحی سایت امروزه باعث فروش بیشتر بنگاه های مسکن و افزایش مشتریان آنها شده است. به همین دلیل نیاز است تا بیشتر مورد توجه و دقت قرار گیرد.  برای طراحی سایت املاک ریزه کاری ها و توجه به نکاتی ریزی زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه شود. این موارد می تواند باعث افزایش کیفیت طراحی شود. در ادامه مواردی را که در طراحی سایت املاک اهمیت زیادی دارد مورد بررسی قرار می دهیم.

قابلیت های مهم در طراحی سایت املاک

نمایش موبایل حرفه ای

طراحی سایت املاک ریسپانسیو

سایت شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که نمایش خوبی در موبایل داشته باشد. به این نحوه نمایش طراحی سایت ریسپانسیو می گویند. امروزه این نوع طراحی ضرورت فراوانی دارد. چرا که بیشتر بازدیدکنندگان با موبایل به جستجوی اینترنتی می پردازند. طراحی سایت املاک با استاندارد ریسپانسیو به افزایش بازدید شما بسیار کمک خواهد کرد. طبیعی است که بازدید کنندگان شما نیز بیشتر با تلفن همراه قرار است سایت شما را ببینند. بنابراین اگر به تازگی قصد سفارش یک پروژه طراحی سایت املاک را دارید حتما از طراح مربوطه بپرسید که سایت شما در موبایل به خوبی نمایش داده می شود یا خیر. زیرا اولویت طراحی امروزه با طراحی موبایل است و سپس لپ تاپ و صفحات نمایش دیگر.

قابلیت ارتقا

ارتقای طراحی سایت املاک

ساختار طراحی سایت املاک نیز مانند هر وب سایت دیگری باید قابلیت ارتقا داشته باشد. ممکن است که در طراحی سایت املاک خود از جدیدترین استانداردهای روز دنیا استفاده کرده باشید. همچنین قالب سایت شما ممکن است در زمان خود بسیار جدید باشد. اما به مرور زمان قدیمی خواهد شد. ساختارهای جدید و بروزتر روزانه و هفتگی وارد دنیای طراحی وب سایت می شود. هرقدر هم در برای طراحی سایت املاک خود هزینه کرده باشید و برای آن زمان و انرژی صرف کرده باشید پس از زمانی باید آن را به روز کنید. اگر طراحی سایت املاک شما به روز نباشد مشتریان از سایت بیرون می روند. این به معنی شکست خواهد بود!

نمایش حرفه ای آگهی ملک

طراحی سایت املاک

یکی از اولین امکاناتی که در یک طراحی سایت املاک مهم است نحوه نمایش آگهی ملک می باشد. هر آگهی باید یک صفحه مجزای منحصر به فرد داشته باشد. بدیهی است که وجود تصاویر به انتخاب ملک کمک شایانی خواهد کرد. بنابراین امکان درج گالری تصاویر برای هر آگهی ملک به جذابیت بیشتر آن کمک می کند. از امکاناتی که می توان برای این صفحه در نظر گرفت قابلیت درج متن به صورت حرفه ای و با یک فونت و طراحی گیرا می باشد. هر ملک شامل توضیحاتی است. این توضیحات باید به زیبایی در این صفحه چیده شود.

نمایش موقعیت روی نقشه

این امکان یکی از قابلیت هایی است که شاید به ذهن شما نرسیده باشد! ثبت موقعیت فایل ها روی نقشه یکی از ریزه کاری هایی است که طراحی سایت املاک را حرفه ای تر می کند. نمایش موقعیت ملک یا زمین روی نقشه گوگل یا سایر نقشه ها می تواند به درک بهتر آن توسط بازدیدکننده کمک کند. خیلی ساده مخاطب می تواند روی نقشه کلیک کند و جایی را که ملک مورد نظر در آنجا واقع شده است به طور دقیق مشاهده کند.

جستجو بر حسب قابلیت ها

طراحی سایت املاک

وجود قابلیت جستجوی پیشرفته باعث حرفه ای تر شدن طراحی سایت املاک می شود. جستجوی پیشرفته به معنای این است که ملک شما بر اساس قابلیت ها و امکانات جستجو شود. به طور مثال امکان مشاهده آگهی های ملکی که استخر یا توالت فرنگی دارند. همچنین قابلیت هایی مانند دو اتاق خواب یا بیشتر نیز می تواند توسط مشتریان انتخاب گردد. ممکن است برای برخی افراد این قابلیت ها در ملک در انتخاب تاثیرگذار باشد. به همین دلیل این ساختار می تواند کارایی سایت شما را بسیار بیشتر کند.

فیلتر کردن ناحیه

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که در طراحی سایت املاک باید مورد توجه قرار گیرد امکان فیلتر کردن محله می باشد. بازدیدکنندگان سایت باید بتوانند موارد موجود را در یک ناحیه مورد نظر فیلتر نمایند. وجود این امکان در طراحی سایت املاک کاربری سایت را کاربر پسند تر می کند. زیرا کاربران می توانند با انتخاب یک محله تنها آگهی های مربوط به همان محل یا ناحیه جغرافیایی را مشاهده نمایند. در صورتی که این قابلیت در طراحی سایت املاک شما نباشد کاربران سردرگم می شوند. برای بیشتر مردم مهم است که در کجا سکونت کنند. به طور معمول در جستجوی ملک و زمین در محدوده خاصی می گردند.

فیلتر کردن قیمت

قیمت یکی از مهم ترین معیارهای تمام مردم برای انتخاب یک کالا می باشد. بدیهی است که در مورد انتخاب مسکن نیز بسیار مهم است. طراحی سایت املاک باید قابلیت فیلتر کردن آگهی ها یا موارد موجود بر اساس قیمت و هزینه را داشته باشد. ممکن است برای برخی افراد تنها قیمت در انتخاب نقش اساسی را داشته باشد. حتی بدون در نظر گرفتن ناحیه جغرافیایی.

فیلتر کردن نوع ارائه

طراحی سایت املاک

هدف از طراحی سایت املاک در درجه اول این است که کاربران بتوانند موارد موجود را در زمینه های رهن، اجاره، خرید و سایر موارد مشاهده کنند. بدیهی است که یکی از مهترین قابلیت هایی که در یک پروژه طراحی سایت املاک باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب آگهی ها بر اساس نوع ارائه می باشد. کاربران سایت باید بتوانند با انتخاب این موارد تنها آگهی های مربوط به آن را مشاهده نمایند.

ترکیب فیلترها

بدیهی است که وجود هر کدام از فیلترهای نام برده شده در طراحی سایت املاک ضروری و مهم است. فیلتر کردن قیمت و ناحیه و نوع ارائه مهم است اما کافی نیست. کاربران باید بتوانند از همه این فیلترها با هم استفاده نمایند. یعنی به طور مثال بتوانند آگهی های مربوط به اجاره مسکن در محله قیطریه را در زمینه رهن بین قیمت خاصی مشاهده نمایند. در این صورت است که کاربری سایت راحت تر خواهد شد. قابلیت ترکیب فیلترها در طراحی سایت املاک خیلی خیلی مهم می باشد. چرا که اگر این قابلیت وجود نداشته باشد کاربران سر در گم خواهند شد. به طور مثال تنها می توانند بین قیمت خاصی املاک موجود را ببینند. اما شاید تنها قیمت مهم نباشد و بخواهند فقط در یک منطقه خاص سکونت کنند.

پرداخت بیعانه

پرداخت آنلاین در طراحی سایت املاک

یکی از قابلیت های بسیار حرفه ای که می تواند طراحی سایت املاک شما را بسیار درخشان کند قابلیت پرداخت بیعانه برای رزرو یک ملک می باشد. این امکان به مشتریان این آسودگی را می دهد که ملک مورد نظر آنها برای ایشان محفوظ مانده است. چرا که در بسیاری از معاملات در مدت کوتاهی یک ملک به فروش یا اجاره می رسد. این امکان به مدیر املاک نیز این اطمینان را می دهد که معامله ای در پیش خواهد داشت. از این رو می تواند با مالک ملک و مشتری جدید برای مراحل بعدی معامله هماهنگی کند. قابلیت پرداخت بیعانه یک امکان ضروری در طراحی سایت املاک نیست. اما می تواند وب سایت شما را بسیار حرفه ای و متفاوت از دیگران کند.

ثبت درخواست کارشناسی ملک

یکی از خدمات حرفه ای بسیاری از بنگاه های معاملات مسکن ارائه کارشناسانی است که قیمت ملک شما را برآورد می کنند. سیستم ثبت درخواست کارشناسی ملک می تواند طراحی سایت املاک شما را بسیار نوآورانه و جدید تر کند. این سیستم به شکل های مختلفی با توجه به سیاست های کاری شما قابل پیاده سازی می باشد. این قابلیت در نگاه کاربران نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت. وقتی شما کارشناسانی برای کارشناسی کردن ملک هستید نشان می دهد که یک گروه حرفه ای هستید و می شود روی شما حساب کرد.

مدیریت موارد موجود

امکان مدیریت آگهی ها یکی از مهم ترین مواردی است که پس از طراحی سایت املاک باید مورد توجه مدیر سایت قرار داشته باشد. سایت باید این قابلیت را داشته باشد که املاک فروخته شده حذف یا برچسب گذاری شوند. در غیر این صورت کاربران پس از تماس و یا رزرو مورد مورد نظر متوجه مدیریت نادرست مدیر خواهند شد. در این موارد حس یک سایت بی کیفیت به آنها دست خواهد داد و دیگر از سایت شما استفاده نمی کنند. طراحی سایت املاک همچنین قسمت های مختلفی دارد که باید هر روز ویرایش و بروز رسانی شوند. سایت شما باید یک سیستم مدیریتی حرفه ای داشته باشد تا در کار کردن با آن راحت باشید.

چت آنلاین

چت آنلاین یکی از ابزارهای حرفه ای در بسیاری سایت های امروزی است که ارتباط کاربران را با مدیران و اپراتورهای وب سایت بسیار ساده تر می کند. وجود قابلیت چت آنلاین در طراحی سایت املاک نیز جذاب به نظر می رسد. کاربران و بازدیدکنندگان سایت به راحتی می توانند از این طریق سوالات خود و بسیاری موارد دیگر را با مدیران سایت در میان بگذارند. درست است که اگر این قابلیت در طراحی سایت املاک شما وجود داشته باشد ممکن است نیاز باشد همیشه آنلاین باشید. اما از این موضوع پشیمان نخواهید شد. زیرا به مرور متوجه می شوید که بسیاری افراد تنها تمایل دارند از این طریق با شما ارتباط برقرار کنند.

فرم تماس

فرم تماس یکی از موارد ضروری است که باید در طراحی سایت املاک و بسیاری سایت های دیگر مورد توجه واقع شود. فرم تماس به طور معمول در صفحه تماس با ما قرار داده می شود. مخاطبان سایت می توانند به دلایل مختلفی چون ارسال نظرات و پیشنهاد، پرسش و پاسخ و… از آن استفاده نمایند. استفاده از فرم تماس در بسیاری قسمت های دیگر سایت نیز می تواند انجام شود. فرم تماس می تواند در قسمت های مختلفی از طراحی سایت املاک شما وجود داشته باشد. به طور مثال ممکن است در یک صفحه مشاوره ارائه دهید و مواردی را توضیح داده باشید. می توانید در این صفحه فرمی قرار دهید تا کاربران اطلاعات خود را جهت کسب مشاوره ارسال نمایند. همچنین یک فرم ثبت نام می تواند جهت عضویت برای دریافت آگهی پر شود و بسیاری موارد دیگر.

قابلیت درج آگهی توسط دیگران

این قابلیت ممکن است در طراحی سایت املاک شما نیز مفید باشد. قابلیت درج آگهی رایگان توسط دیگران می تواند برای شروع بد نباشد. حتی می توانید در مقابل پرداخت مبلغی اجازه درج آگهی به دیگران بدهید. این موضوع باعث می شود که بازدید کننده فراوانی کسب نمایید. افراد زیادی هر روز برای دیدن آگهی های ملک به سایت شما سر می زنند. به مرور به یک پایگاه حرفه ای برای املاک تبدیل خواهید شد. این به معنای شروع برند شدن شماست. به تدریج می توانند از تبلیغات نیز درآمد کسب کنید.

امکان ویژه کردن آگهی

حتما دیده اید که بسیاری از وب سایت های درج آگهی به ازای پرداخت مبلغی برخی آگهی ها را به صورت ویژه تر به نمایش می گذارند. اصلا ممکن است هدف اصلی شما از طراحی سایت املاک این باشد که از آگهی ها کسب درآمد کنید. امکان ویژه کردن یک آگهی باعث حرفه ای تر شدن طراحی سایت املاک شما خواهد شد. این موضوع می تواند یک راه کسب درآمد نیز باشد. افراد زیادی تمایل دارند ملک خود را به سرعت به فروش برسانند یا اجاره دهند و… این افراد می توانند به ازای پرداخت مبلغی که شما تعیین می کنید آگهی خود را ویژه تر کنند. به این معنی که آگهی آنها در جایی از سایت شما و به گونه ای قرار داده شود که بیشتر دیده شود.

تبلیغات در سایت

می توانید در سایت خود قسمتی را برای قرار دادن تبلیغات دیگران قرار دهید. این روزها تبلیغات وب سایتی رواج زیادی یافته است. همچنین اگر طراحی سایت املاک شما حرفه ای باشد و بازدید زیادی داشته باشید متقاضیان تبلیغات در سایت شما نیز بیشتر خواهند بود. تبلیغات می تواند به شکل های مختلف و در جاهای مختلفی از سایت شما قرار بگیرد. به طور مثال یک بنر تبلیغاتی بزرگ در اسلایدر سایت شما می تواند توجه همگان را متوجه خود سازد. طبیعی است که هزینه تبلیغات در جاهای مهم تر سایت نیز بیشتر خواهد بود و می توانید مبلغ بیشتری دریافت نمایید. همچنین تبلیغات می توانند به صورت یک بنر کوچک در سایدبار سایت شما، در فوتر و یا در هر قسمت دیگری قرار داده شوند.

سرویس حرفه ای ارسال آگهی ها

وجود این سرویس در طراحی سایت املاک از هر لحاظ می تواند مفید باشد! وجود این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که از آگهی های جدید مطلع شوند. به طور مثال می توانند درخواست کنند که آگهی های رهن خانه در منطقه خاصی برای آنها ارسال گردد. شیوه ارسال نیز می تواند انتخاب گردد. به طور مثال لینک آگهی های جدید می تواند از طریق پیامک برای آنها ارسال شود. البته برای این مهم نیاز به یک پنل پیامکی نیز می باشد. همچنین آگهی ها می تواند از طریق ایمیل برای آنها ارسال گردد. ارسال آگهی ها می تواند رایگان و یا با پرداخت هزینه انجام گیرد. این کار باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود. کاربران بارها و بارها به سایت شما مراجعه می کنند و از آگهی ها استفاده می کنند. در دراز مدت این بازدیدها به افزایش رتبه سایت شما نیز کمک خواهد کرد. بدیهی است که پروژه سئو نیز باید فعال باشد تا افزایش رتبه پیدا کنید.

اخبار مسکن

اطلاع از اخبار جدید مسکن می تواند برای کاربران سایت شما جذاب باشد. بهتر است در طراحی سایت املاک خود صفحه ای برای درج این اخبار داشته باشید. هر خبر با یک تصویر شاخص و حرفه ای نمایش پیدا کند و باعث جذابیت آن شود. در نوشتار خود و شیوه درج متن و عکس در خبر نیز دقت کنید تا برای کاربران دوست داشتنی تر باشد. این مورد نیز می تواند باعث شود تا بسیاری افراد حتی صرفا به قصد مشاهده اخبار جدید وارد سایت شما شوند. این موجب می شود تا احتمال کلیک در صفحات دیگر شما هم افزایش یابد. 

به عنوان کسی که در زمینه املاک فعالیت می کند بهتر است که همیشه خودتان اخبار مسکن و اخبار مرتبط با این مسائل را پیگیری نمایید. اخبار مهم را در سایت خود قرار دهید. توجه کنید که از کپی کردن سریع مطالب خودداری کنید. چرا که اخبار در این زمینه اغلب با شایعات زیادی همراه است. ممکن است بسیاری از آنها حقیقت نداشته باشد. با گذاشتن یک خبر دروغ یا با اشتباه نه تنها جتجال به پا می شود بلکه وب سایت شما نیز زیر سوال می رود. از صفحات مهم دیدن کنید و یک خبر را در چند جا بخوانید. سپس آن را با ذکر منبع و از زبان خودتان بازنویسی نمایید.

طراحی سایت املاک برای چه کسانی مناسب است

بنگاه های معاملات مسکن

طراحی سایت املاک یک راهکار مناسب برای گسترش کار بنگاه های معاملات مسکن می باشد. بنگاه های معاملات مسکن همیشه تعداد زیادی فایل های مسکن در زمینه های مختلف دارند. این فایل های ممکن است برای فروش، اجاره و یا موارد مختلفی باشد. همه روزه افراد زیادی به این بنگاه ها مراجعه می کنند تا فایل ها برا بررسی نمایند. طراحی سایت املاک به این مراکز این امکان را می دهد تا فایل ها در سایت قرار دهند. وجود این فایل ها در سایت برای کاربران ساده تر و کارآمد تر خواهد بود. به راحتی می توانند با مراجعه به سایت یک بنگاه معاملات ملک از فایل های موجود او باخبر شوند.

شرکت ها و مراکز ساخت و ساز ملک

یکی از خدمات حرفه ای در زمینه ملک و مسکن ساخت و ساز می باشد. افراد، شرکت ها و گروه های بی شماری وجود دارد که این خدمات حرفه ای را عرضه می کنند. طراحی سایت املاک با بستری شامل امکانات حرفه ای برای این مشاغل باعث گسترش بیشتر این حرفه خواهد شد.

طراحی سایت املاک , امکانات طراحی سایت املاک , قیمت طراحی سایت املاک , طراحی سایت املاک مسکن , قابلیت های طراحی سایت مسکن , طراحی سایت املاک حرفه ای , قابلیت هایی برای طراحی سایت املاک

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button